Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Astrid, tja wat moeten we daar nu van zeggen. Aan de ene kant kan het volgens mij een innesteling zijn al weet ik eigenlijk niet op welke dag dat komt maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook betekenen dat de :evil: komen. Maar je hebt pas zekerheid als ze er ook echt zijn en tot die tijd hoop blijven houden al kan ik me goed voorstellen dat je even in een dipje zit

Steffie, nee hoor dat zegt niks over wel of niet zwanger. Heb je je temp kaartje van de vorige keer niet even ? De vorige keer kwam er als het goed is een einde aan die temp verhoging en dat zal niet komen als je zwanger blijkt te zijn. Voor nu is hij lekker hoog, heb je een innesteling gehad op de 18e (tenmiste zo zie ik dat) en is het nu afwachten. Waneer wil je gaan testen ?

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen dames!
    Voordat ik naar mn werk ga, wil ik nog eventjes mn kaartje plaatsen. Mn temp is 4 tiende graad omhoog gegaan vanochtend! Zo hoog is hij deze cyclus nog niet geweest :) Nu wil ik graag hoog blijven! :) ;)

Na mn werk lees ik jullie verder even bij, en zal ik verder reageren ;)

3. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen meiden,

Mijn temp is vanmorgen met een halve graad gezakt. Hoop nu wel dat ie morgen weer omhoog gaat, anders trekt FF dat kruis straks nog terug...

@Zanoni; Zier er nog steeds keurig uit toch zo?!!! Houden zo hoor!
    @Mammairis; Bij jou dus eenzelfde daling als ik vanmorgen had. Ik hoop ook voor jou natuurlijk dat ie morgen weer wat hoger is!
    @Steffie; Ziet er veelbelovend uit!!! Lijkt me niet dat je dat nu al aan je kaartje kan aflezen hoor. Hij zit nog heel hoog en het kan nog alle kanten op!
    @Roses; Ook bij jou ziet het er super uit!!! :thumup:

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Goedemorgen!

Hierbij mijn kaartje voor vandaag!

Gr,
    Butterfly

5. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Butterfly, bij jou is er jammer genoeg nog niks zichtbaar

Smurfin, dit kan heel erg goed een innesteling zijn volgens mij want dan gaat hij naar mijn weten even erg omlaag en dan is hij morgen weer hoog

Roses, wat super goed dat hij weer zo hoog is, dat kan alleen een goed teken zijn

6. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    @steffi: Ik zit continu op FF te zoeken naar vergelijkbare zwangerschapskaartjes, nu heb ik er een gevonden die ook een lange flatline aangeeft, na de eisprong, lijkt precies op de mijne en jawel, die is zwanger...Maar als je bij niet zwanger gaat zoeken vind je ook kaartjes die op de mijne lijken...Dus eigenlijk kan je volgens mij nergens goeie vergelijkingsmaterie vinden...Gewoon afwachten dus :(

@mamairis: Dat lijkt toch verdacht veel op een hele goede innesteldip...duimduimduim! :)

Aan de rest die bijna mag gaan testen, heeeeel veeeel suc6!
    Nou, dan hier nog even mijn saaie kaartje....

wat moet ik hier nou van denken?! :(

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen deze maandagmorgen,

Ik plaats even snel mijn kaartje. Vanavond lees ik bij, zit op mijn werk.

Fijne dag allemaal,

Groetjes, Jaycey

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik zie twee gunstige rechte lijnen voorbij komen. Kan alleen maar gunstig zijn.
    Waar kan je op FF zoeken eigenlijk ? Ik vraag me af of je een innesteling nu wel of niet aan de temp kan zien

9. Niet meer actief

hai mamafleur!
    De ene keer geeft hij duidelijk een dip aan , maar dat is dus niet altijd zo. Soms blijft hij een beetje schommelen.

Ik heb ff een kaartje opgezocht dat superveel op het mijne lijkt..Zelfs dag van ovulatie is hetzelfde..
    Groene lijn is de mijne...hoezo maak ik mezelf gek :oops:

10. Niet meer actief

o ja, blauwe lijn is zwanger, op de laatste dag posi getest, is niet goed te zien, maar is wel zo..

11. Niet meer actief

o ja, om te zoeken moet je naar 'chartgallery'gaan.
    Daar heb je zoveel mogelijkheden...

12. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden mijn dip is dus geen nesteldip maar de duivels zijn langzaam aan het doorbreken. Dus ik ga door naar een volgende ronde.

Groetjes, Astrid

13. Niet meer actief

he, hoe kan dat nou?Zo vroeg na je eisprong?Ik blijf er gewoon van uitgaan dat die stippellijn je eisprong geweest is, en nu heb je gewoon een innestelbloeding...Bloed je erg? Meid, misschien heb ik wel gelijk...
    En anders is het erg balen zeg!
    liefs Carmen

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat je je eisprong op dag 14 heb gehad. dan ben je nu 13 dagen na je ei.

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    zanoni, nog een beetje omhoog met die temp!
    steffie, een 2e stijging is altijd goed, hopen dat hij zo blijft
    roses, goed zo'n hoge temp
    carmen31, 't is wel apart zo'n rechte lijn
    jaycey, ook al zo'n rechte lijn
    mamairis, ik ga met je mee naar november

Hij zakte al een beetje en vanmorgen ongi geworden. Liever 2 dagen voor mijn NOD dan daarna.

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb een vraagje over mijn temp:
    (helaas kan ik me niet aanmelden bij Fertilityfriend)
    Ik dacht 18 oktober mn ovu gehad te hebben, doordat ik dat slijm had (draadjeslijm, die dag was het meeste) en ik had steekjes.
    18 okt was mn temp 36.7c,
    19 oktober was mn temp 36.6c, en 20 oktober ook 36.6c.
    21 oktober was temp 36.8c.
    22 oktober 36.9c.
    En vandaag was ie weer gedaald naar 36.7 c?kan dat wel? KOmt dat vaker voor? En dat vanaf morgen weer verder stijgt ofzo? had gisteren ook superveel steekjes, die ik nog meer voelde als ik moest hoesten ofzo, echt raar. Maar kan mn ovulatie niet zijn (voelde wel beetje als ovulatiesteekjes maar ook beetje als bandenpijn)

Wie weet of dit vaker voor komt? dat je temp stijgt en dan weer 1 keer daalt (van 36.9 c naar 36.7c)
    Ik wordt hier weer helemaal verdrietig van want weet zeker dat ik eispong heb gehad door die steekjes en dat slijm dat echt de 18e duidelijk en het meeste aanwezig was. hebben ook om de dag geklust.
    Dus misschien heeft het een andere oorzaak? (weet wel dat je temp snel reageert op invloeden van buitenaf)

Ik hoop op antwoord!
    Alvast bedankt!

Liefs

Sylvia
    oja: 36.6c is wel de laagste temp is mn hele cyclus, dus van hele temp lijst)

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    SYlvia, het gebeurt wel vaker dat je temp dan een beetje daalt, maar danmoet hij wel weer omhoog gaan morgen. Waarom kan je je niet aanmelden bij FF? Het blijft nl moeilijk om andermans temp te beoordelen als je geen kaartje kan zien. Je moet voor een goede beoordeling namelijk eigenlijk de hele cyclus kunnen zien.

18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @ Zanoni, Steffie, Roses, Carmen, Jaycey: Hoog blijven hoor, we gaan een spannende week te gemoed!

@ Smurfin: Ik had ook van die lange cyclussen om gek van te worden.

@ Mammairis en Berbel: Echt balen nu snel naar de volgende ronde.

@ Sylvia: Ik ben hier nog niet lang er kan beter iemand anders antwoord op jouw vraag geven.

Nou hier mijn kaartje, ik vind het erg spannend worden.

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

dag 1 36.9
    Dag 2 37 (2dagen voor MK)
    dag 3 36.9 (dag voor MK)
    dag 4 36.9 (MK gehad)
    dag 5 37 (idem)
    dag 6 37 (Mk gehad)
    dag 7 36.8
    dag 8 37
    dag 9 37
    dag 10 37
    dag 11 37.1
    dag 12 37.1
    dag 13 37.1
    dag 14 36.8
    dag 15 36.8
    dag 16 36.8
    dag 17 36.8
    dag 18 36.8
    dag 19 36.7
    dag 20 36.7
    dag 21 36.6
    dag 22 36.6
    dag 23 36.7 (18 oktober, ovulatie)
    dag 24 36.6
    dag 25 36.6
    dag 26 36.8
    dag 27 36.9
    dag 28 36.7

Eerste 13 dagen temp waarschijnlijk hoger geweest door MK, voelde me niet helemaal lekker maar had ook te laat getempt dus na het uit bed komen, dus 36.8 c is mn gemiddelde temp ongeveer, nromaal)

Liefs

Sylvia

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder

mijn temp kaartje tot nu toe.

Deel Deze Pagina