Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Zanoni, kan nog alle kanten op hoor bij jou! ik hoop de goede ;)

Mammairis, jammer meis, was toch al wel te denken met zo'n daling, dikke knuff

Steffie, ik weet niet ofdat een zwangerschapskaartje er anders uit moet zien, ben nog nooit zwanger geweest ;) weet wel dat het kaartje er nou goed uit ziet!

Roses, oeh jij maakt het spannend! daar blijven nou he!

Smurfin, ik kan dus toch tempkaartjes voorspeller worden, zie ik! zal ook even voorspellen dat je morgen dan omhoog gaat ;)

Butterfly, zou je nou opgaan voor je ei?

Carmen31, is idd bij jou moeilijk te zeggen, er zijn kaartjes net als die van jou die zwanger waren, maar ook die met zo'n constante temp ongi worden (ben ik er 1 van)

Jaycey, ook al zo'n constante temp. ben benieuwd wat het voor jou gaat betekenen.

Berbel, shit meis, dit had ik eigenlijk niet verwacht bij jou, dikke knuff

Sterrekind, ziet er geweldig uit, wanneer is je NOD?

Sonja, op naar je kruis, veel plezier met klussen!

Ik plaats nog even geen kaartje, niets op te zien.
    Ik ga pas plaatsen rond ei, ben wel benieuwd ofdat de echo's hetzelfde gaan laten zien als FF.

Groetjes Monique

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

sylvia,

ik heb een tempkaart ingevuld,
    na je ovulatie gaat je temp 1 tiende omhoog en daarna weer naar beneden. en na je ei moet je temp min met 2tiende omhoog gaan en dara blijven en hoger zijn als je basistemp.
    dus ik denk dat je nog geen eisprong gehad hebt, sorry :(

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sylvia: aan je temp te zien kan het zijn dat je ei pas op dag 25 geweest en niet op dag 23. Maar dan moet je temp nu wel de lucht in. NB vruchtbaar slijm betekent dat je ei in aantocht is en niet perse dat je ei dan die dag is.

4. Niet meer actief

Helleuw temp leedies

Zeg dames, bestaat er ook zoiets als een innestelings-stijging ipv een dip?

Grapje ;)

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Ik geloof dat ik er maar een uurtje voor uittrek om alles weer te lezen.. ;) Tijdens het vlug doorbladeren heb ik geen positieve testjes gezien... :cry:
    Hier nog niets te melden.

6. Niet meer actief

@ Katootje Heb je nu nog wel voor een tweede keer geinsemineert of toch maar niet?

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    wie kan er mij wat temp lijstjes laten zien waarop je een innestelingsdip kan zien ?

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Nope. Gezien mijn temperatuurstijging niet, en gezien de donor opbelde dat zijn vader onverwacht in het ziekenhuis was opgenomen. En daar dit plm 300 km van zijn huis was...
    Kwam mij eigenlijk heel goed uit want ik kon het even niet meer opbrengen.. :oops:

9. Niet meer actief

Zo op je kaartje te zien heb je ook op het juiste moment geinsemineert. Meer kan je niet doen, toch? Hopelijk was je ei heel gewillig en hoeft het niet nog een keer. Ik duim iig heel hard voor je.

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Smurfin: nog niks over boord hoor, je temp. is 3 dagen na je kruis hoog geweest, nu wel weer omhoog gaan hoor.....

Berbel en mammairis: balen meiden.......op naar de volgende ronde en heel veel succes....

Sonja: welkom terug, succes met het klussen dadelijk alvast..

Sylvia: geloof ook dat je je eisprong nog niet gehad hebt die dag dat je dacht....

Verder zag ik een paar veel belovende kaartjes, het wordt weer spannend....

Hier allerlei vage klachten, waar ik me helemaal niet gek door wil laten maken. Spierpijnachtig gevoel, rare borsten etc etc......... Tijdens innestelingsperiode erg misselijk en zin in chocola! Raar dat voor de eisprong alles langzaam ging en nu alles sneller dan normaal. Vorige ronde kwam ik pas op dag 10 uit mijn dip, nu zit ik al hoog......ppffff......

grtjs
    Twinny

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mooi kaartje Twinny!

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @ Wauw Twinny. Spannend. Houden zo. Pffffffffffffff. Pfffffffffffffffffffffff (ik help even ;) )

13. Niet meer actief

WOW Twinny. Hij gaat wel heel erg lekker hoor. Houden zo die stijgende lijn.

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wooowww, twinny
    kan niet anders zeggen,
    supermooi kaartje

15. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Twinny, wauw wat ziet jou grafiek er super uit dat kan alleen maar positief uitpakken . Wanneer ga je testen ?

Katootje, spannend hoor nu de komende tijd. Die donor hoe hebben julie die gevonden ? Ga je hem dan ook laten weten als je zwanger bent en hou je kontact met hem ?

Gerrina, Je zit nog steeds mooi boven de lijn, spannend

Monique, hoe vaak moet je straks voor een echo ? Ben ook wel nieuwschieig of FF en de gyn hetzelfde denken

Sonja, hoe gaat het met jou nu je gestopt bent met pendelen enzo ? Moet je nu ook naar de gyn ? Dat ben ik even vergeten ? Je kaartje zou kunnen zeggen dat je eispong is geweest en je nu omhoog gaat. Ik ga heel hard duimen

Sterrekind, jee wat maak jij het spannend

Berbel, balen dat je ongi bent geworden

Astrid, ook voor jou enorm balen meid

Carmen, wat heb ej dat moi gedaan met die vergelijkingen maar waar heb je die dan gevonden ? Het is bijna eng he dat iemand een zelfde soort lijn heeft als die van jou Het kan toch niet anders dan dat jij nu ook zwanger bent. Ik duim voor je

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hoe we hem gevonden hebben ga ik zo niet uitleggen. Maar ook daar zijn sites/forums over. Makkelijker dan je zou verwachten. Althans ons is het meegevallen.
    We "werken" met een contract waarbij hij zich verplicht minimaal een jaar mee te werken en zijn donatie te komen brengen op de door ons aangegeven dagen. Dus ja, het lijkt me wel dat we hem het laten weten als het mocht lukken. Het contact zal ieder moment weer opgenomen kunnen worden als het kind geboren is. Ook wij hebben plichten. Als het kind iets erfelijks heeft zal ook hij het moeten weten.
    Hoe contact...simpel. Telefoon, mail.

Ik heb honger.. ;) Eet smakelijk allemaal.

17. patrien

patrien Niet meer actief

en vandaag zakt ie weer, lijkt wel of mijn ei vast zit :( :( :(
    ook mijn ovutest zegt nog steeds nopes, geen ei in het vooruitzicht

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He Toontje, zag er zo hoopvol eierig uit.....toch maar ff door blijven klussen en de ovutesten er tegenaan gooien.....

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    het gaat verders wel goed hier,kom hier minder,pendel niet meer dus er is al wel wat rust.
    we hoeven nog niet naar de gyn,de dokter denkt dat er niks loos is met mij alleen dat ik veelste veel mee bezig ben en dat is ook wel zo,ik was er heel veel mee bezig voor al mede door de hele dag pendelen.
    als we eind januari nog niet zwanger zijn gaan we naar de gyn,we mogen al eerder maar door haar woorden viel er een hele last van me af en wil ik het eerst zonder medische hulp zelf proberen.
    we hebben wel een formulier mee gekregen voor eht zieken huis om mijn vriend zijn zwemmertjes te laten onderzoeken.maar daar moeten we nog een afspraak voor maken,het moet zo ie zo op vrijdag middag dan is hij vrij en ik ook heel soms ,want we gaan dan wel samen dat (ruk) hokje in.

ik denk zelf dat me ei of vandaag of gister er was dus nu de temp proberen hoog te houden en wie weet is het dan raak ,we wachten het wel weer af.

gr sonja

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik moet vrijdag en maandag, daarna weet ik het niet.
    Vrijdag is dag 11 en maandag dag 14.
    Ligt er denk ik aan of ei gesprongen is.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina