@ Zanoni, omhoog met die temperatuur meid! @mammairis, he wat shit dat de duivels er zijn .. hopelijk deze ronde beter! @steffie, jij gaat lekker, hoog houden hoor die temp @carmen31, mooi lijntje! Zolang hij niet naar beneden gaat is er volgens mij niets aan de hand! @berbel, wat balen dat jij ongi geworden bent! Jouw kaartje was zo mooi, ik ga voor je duimen voor een betere ronde! @Sterrekind, jij blijft mooi boven de lijn! Houden zo hoor, wanneer is je NOD? @katootje, wat heb jij daar een mooie piek zitten, ik zie dat je al weer stijgende bent! Houden zo hoor! Ik ga zó hard voor je duimen dat het goed zit! @Twinny, jij hebt ook een mooi kaartje zeg, je gaat lekker omhoog! Gaat de goede kant op! @Toontje, spannend hoor dat kaartje van jou! Ik ben benieuwd wanneer je eitje zich aandient. Wel regelmatig blijven klussen he! @Monique, alvast succes bij je echo! En goed klussen dan he
Om de temperatuurkaartjes niet te vol en onleesbaar te laten worden, hebben we besloten elke maand een nieuwe te openen. De laaste was van 19 sept dus weer hoog tijd! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 374#422374
hoi meiden Bedankt voor jullie positieve reactie's op mijn temp. kaartje............ Vandaag een dip........ kan toch niet! Vond het al raar kaartje omdat alles vlugger ging dan de vorige keren........ Maar nu op dag 11 een dip....... Normaal pas ongi 16/17 dagen na eisprong, al 4 cyclussen achter elkaar. Tel nooit dagen, alleen dagen na eisprong........ Maar innesteling was toch al dag 8 en 9! Hopelijk gaat ie morgen omhoog, anders vrees ik deze keer een sterk verkorte luteale fase! Blazen jullie please? Het is de bedoeling dat ik pas maandag ga testen, want dan ben ik ongeveer 1 dag overtijd ofzo..... Verder hier natuurlijk iedereen succes. Sonja: dat je maar gewoon zwanger bent voordat je naar de gyna moet Monique: veel succes bij de gyna grtjs Twinny