@britt...gecondoleert met je oma meidje...Dat zijn minder leuke dingen allemaal... Ze zeggen dat als de zielen hun aardse leven *afgerondt* hebben dat er dan idd ook plaats gemaakt wordt voor een nieuw zieltje... IK heb hier een mooi voorbeeld van... Toen mijn moeder stierf, was mijn zus overtijd...na jaren geprobeert te hebben zwanger te worden....Op de begravenis van mijn moeder maakte ze in haar *afscheids* toespraak bekend dat ze zwanger was... Dus ik geloof er wel in hoor! Ik duim 5 keer zo hard voor je...en als je geen kracht hebt te gaan vliegen dan is er vast wel een vervanger...toch?
Dat lijkt me een prima idee...ik doe nu gewoon net alsof ik nog niet heb getest en dan als het allemaal goed is gegaan, breng ik het nieuws opnieuw... Gaat lekker bij jou, mooie stijging en daar houden.. Liefs Britt
Ik ben weer helemaal terug na even in een flinke dip te hebben gezeten... Vooralsnog weet ik bijna 100% zeker dat dit geweoonweg niet mijn maand kan zijn gezien het latere klussen na het eitje...just like voorgaande maanden... Het fijne hieraan is dat ondanks ik natuurlijk wel weer zere tetters en tepels heb en heel veel afscheiding...trek ik me er tot nog toe niks van aan! Goed he? K ben trots op mezelf!! Pas als ik een mooie dip krijg een dezer dagen ga ik me toch een beetje nerveus maken...
nou bedankt he ninetje dat je me misselijkheid wenst ........jaaaaaaaaaaaaaaaaa kom maar op zit nu aan een lekkere dikke plak chocola hoe was je sessie trouwens? en een mooie temp britt ja als je thuis kunt blijven zou ik het zeker rustig aan doen en geniet daarna ook lekker van je vrije dagen lekker rustig aan doen meis
Wat mooi Ninetje. Wordt er ontroerd van. Even een traantje wegpinken hoor. Hier ga ik je aan houden. Super meid, dat je weer uit de dip hebt kunnen vinden!!! dikke zoen voor jou. En brit: als je denkt niet te kunnen vliegen, moet je het misschien ook niet doen. Heb je geen vervanger??? Van mij ook nog gecondoleerd met de oma van je vriend.
Thanks meiden voor de lieve reacties en het meeleven.. Ik denk wel dat ik het kan, maar wil eigenlijk geen onnodige risico's lopen. Heb lekker een snipperdag aangevraagd en hoop dat dit is gelukt. Bellen me straks terug.. Liefs Britt
@Ninetje, Natuurlijk mag je ook passen @ Avalon, Ik heb de laatste cyclussen 39-30-36 en houd nu voor de zekerheid 36 aan. We klussen om de dag met heel veel plezier om ons ei niet te missen Gaat je temp nou voor of na je ei omhoog, want als het goed is moet 'ie nog komen
He meiden, Als eerste ...heb een aantal keer mogen lezen dat ik hoger moet, maar rond de 37 is toch wel mooi dacht ik zo, want kijk bij de temp kaartjes zwangeren en daar zitten sommige er zelfs onder. En dan nu HELP!!!! :shaking2: Vanmorgen in m'n slipje paar lichte drupjes verkleuring!?? oftewel..licht spotting/bloed-waterverlies!En nu weer helemaal weg... Volgens mij kan het geen ongesteldheid zijn, want m'n ei is op dag 16 of 18 geweest..(positieve ovulatie-test!).en zit nu op dag 24 ofzo..het lijkt me een innestelingsbloedinkje Zo niet dan klopt er helemaal niks maar van, want dan zou ik een luteale fase hebben van 6 A 7 dagen en dat lijkt me eerlijk gez. verry strange. Liefs, Mirre
@monique: wat kl*te, dit had ik niet verwacht hoor, maar zoals je zelf al zegt, je produceert kaartjes waarvan ik denk die moet wel zwanger zijn en dan breekt de hel los met de duveltjes erbij. @mirre: inieder geval goed van de uitslag van je vader, wat beteft je vriend, hoop ik het beste. wat betreft je kaartje, ik denk nog steeds dat je cd 16 je ei hebt gehad, ook omdat je opk + is op dag 14, en als ik je kaartje dan bekijk zoals ik denk dat ik hem moet zien joh, dat ziet er goed uit @jackie: going up, goed zo meid, maar wat je zelf al schrijft sommige zijn zo mooi en dan...... zo denk ik ook wel eens, het is afwachten (en dat is erg) @remember: ik denk dat je je kruis toch wel een dezer dagen kunt verwachten (persoonlijk denk ik morgen) aan het klussen kan het dan niet liggen dus afwachten. @mamavan tygo: nog een caramba, hoever ga je nog naar boven zo hé, wat een kaartje dadelijk schiet je nog de lucht in @ingiemoppie: het enige wat ik kan zeggen: wachten (maar je wacht al zo lang volgens mij) o, en erg dan dat ik dat zeg hé. ik weet ook niet waar dit naar toe gaat maar ik duim voor je dat het raak is @velobabe: als ik het goed heb ben je nieuw hier, welkom en hopelijk snap je snel iets van FF @natasja: alvast suc6 bij de gyno, en verder weet ik even niet wat ik moet zeggen, ook omdat je zelf zegt dat je denkt dat het niet raak is. mag ik wel vragen wat billingsmethode is? @micha: ik hoop ook dat je snel ongi wordt, dan weet je teminste waar je aan toe bent @britt: O JEE WAT ZIET MIJN OOG, een tweede streep.JAJAJAJAJA het is nog vroeg maar toch gefeliciteerd voorzichtig @ah: welkom hier @jaycey: jij blijft ook lekker hoog, houden zo @kimkivits: balen van die blaasontsteking, beterschap. en jammer van je manneke dat hij niet wil maar ik snap het wel, aan een zieke (misschien) moeder heeft hij ook niks, eerst maar eens beter worden voordat het erger wordt @avalon: welkom hier @ninetje: go for it met je kaartje, ziet er goed uit tjee wat is er veel gekletst vandaag. HEERLIJK even update van mijn, mijn ei is onderweg. zie kaartje o,ja en inderdaad de ovutest gaf een mooie smile die mij zo toelachten van: meid ga ervoor, je ei is er bijna. dus vanavond wederom maar even mijn menneke verlijden (geen moeite mee hoor hij zou elk uur (bijwijze van) het wel willen doen, tja hormonen).
Hoi Meiden, Mijn Temp blijft zo rond de 36,9 hangen!! Ben inderdaad benieuwd wat het gaat geven als ik zwanger zijn, dan ga ik toch tegen het koorts niveau aan geloof ik!! Voel me verder prima en we zijn weer begonnen met klussen! Nieuwe ronde Nieuwe kansen!!! Nog 2 weekjes te gaan tot mijn eisprong(4okt) !! Pff echt wel balen zo'n lange cyclus! Allemaal succes gewenst en hopen dat we op korte termijn nog een paar vette +jes gaan zien!! Toy toy toy allemaal!! Liefs Pearly
Ohhhh Mirre wat super spannend. Klinkt wel een beetje als een innestelingsbloeding. Dat zou echt super zijn!!! Ik ga voor je duimen! Liefs Friezin
tjonge hey,.............. een uurtje of 3 niet gelezen en gelijk weer een pagina of 4/5............ wat is het toch gesellie hier zeg................ Mirre........ ik hoop dat je lekker genesteld heb................. *duim* duim* Britt.................ik zie watttttttttttttttttt \/ ...................maar ik zeg niks.... JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! toontje...............wat een mooie daling zeg....................en nu UP!!! Jacky.....................Kom allemaal goed.(over een paar dagen met je mannetje!! )..................
Graag gedaan hoor jackie... De sessie was reuze geweldig! Heb een bepaalde droom die steeds terugkeerde over mijn moeder uitgelegd gekregen door niemand minder dan...mijn moeder. Ze is volgende maand alweer 6 jaar hemelen. Mooi he? Via automatisch schrift communiceert mijn begeleidster met het hiernamaals... En dat gaat ze mijn ook leren...
ow wauw super ninetje echt speciaal hoor. bedankt remember gaat ook goed komen hoor en dan laat ik het jullie meteen weten toontje mooi dipje ja, lekker aan de klus dus