nee das niet waar! ik heb altijd spotting voor ik ongesteld word en dit gebeurd met een hoge temp! alleen spotting dan he! Als dit ongi zou zijn kan hij naar beneden knallen maar kan ook pas de dag erna of 2 dagen erna gebeuren!
ja natasja maar bedoelde ook omlaag gaan als ze dus ongi moet worden........sorry dat ik onduidelijk was
oh oke dat verschilt dus ook. Want bij mij knalt ie naar beneden Dan kan ik dus geen antwoord geven op mirre haar vraag. Het blijft toch altijd afwachten, als alles al zeker was......
ja helaas wel.. ik heb het een tijd gehad dat hij echt naar beneden knalde.. van 36.8 naar 36.3.. maar de laatste paar cycli word ik dus gewoon ongi bij 36.7.. wat bij mij best een hoge temp is.
oh dat is toch lichtelijk ontmoedigend om te lezen .... maar goed zoals ik al zei we moeten maar geduldig afwachten. Nou ik ga zo afsluiten ben benieuwd wat de kaartjes morgen allemaal weer doen. Tot morgen
Spannend inderdaad maar ik maak mezelf niet gek Ninetje. By the way fijn dat je er weer bent!! Heb je gemist Spotten heb ik nooit voor m'n ongi, het is er gewoon ineens normaal, maar we zullen het beleven. Zeg nooit nooit he.. Brittttttttttt, Spannend zeg,positieve vibraties...en ook ik zie een extra streepje nu afwachten.
Nou ben net pas gebeld..Gaat dus niet lukken voor morgen. Moet gewoon werken..*zooi... :x Heb echt enorm zitten huilen???? Maar ja gewoon zo al naar bed toe en proberen te slapen.. Liefs Britt
ohhhh, mijn temp moet ook omhoog!!!!!!!! Het wordt spannend morgenvroeg voor ons meiden. Succes. Gr van Friezin
Friezin, Spannend he, ik heb nu al zoiets van...Hoog blijven hoor, niet naar beneden morgenochtend. Volgens mij heb ik jouw FF kaartje nog nooit gezien toch
Klopt, ik moet nog even kijken hoe ik hem hier op de site zet. Maar vanochtend was hij al weer een heel klein beetje gedaald Dus ik zie de bui al hangen: morgenochtend nog meer gezakt. Ik blaas hem dus maar weer omhoog Als mijn temp morgen gezakt is, dan zet ik hem er niet op hoor. Dan vind ik er niets meer aan. Wat moet je er dan nog mee in de afvalemmer!!! Ik schreef zonet ook al bij NOD september, dat ik altijd spontaan buikpijn krijg als ik op dit forum zit. Kun je zien hoe een lichaam reageert. He succes met tempen morgenvroeg. Echt spannend (maar bij mij weet ik het eigenlijk al) liefs van Friezin
@Mirre: Meid ik geloof dat ik je aan het na-apen ben. Ik net naar het toilet. Plasje gedaan. Afvegen. SCHRIK...... waterig/rood bloed. Volgende veeg. Bijna niets. mmmmmhhhhhh, daar ga je wel even over nadenken. Hihihi, zit al te verzinnen of het niet een aambei geweest kan zijn @Britt: ooooh wat jammer nou. Hopelijk kom je de dag goed door. Ik ga echt duimen meis. Slaap lekkers.
Wie weet voor jou morgen...ik help ff blazen!! Om de jouwe omhoog te krijgen en de mijne hoog te houden Liefs, Mirre
o Mirre...als je dat zou willen doen? Dat zou geweldig zijn. Ik blaas gezellig mee. Liefs van Friezin
Hey, we gaan toch geen gekke dingen doen heh. Jij moet gewoon posi gaan testen dit weekend Friezin en mirre....ik zal ook es ff gaan blazen. ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft Komt een wervelwindje jullie kant op
Een windje...man het waait hier een storm. Whaaa, geweldig. Moet ik voor jou ook blazen? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF............. Liefs van Friezin
ik houd me vast aan mijn pc-kast..... er kwam toch ineens een storm in mijn woonkamer!!! 8) Thanks gerrina....... (tot nu toe niets meer gezien, ben constant aan 't broekgluren) hihi hahaha, ik stuur wat van die orkaan jullie kant weer op!!
@Ingemoppie Hey meisie, pas op he!!! Geen gedoe met die Ik ben de hele middag weggeweest en kom nu ff kijken wat er allemaal geschreven is. Jeetje mineetje wat een kletskousen bij elkaar zijn we hé!! Wel leuk en wat een spannende situaties nu..... @Britt Spannend voor jou helemaal!!! Rottig dat je toch moet werken morgen maar je moet maar zo denken'dan gaat de tijd wat sneller en is het snel volgende week, en dan..... weer testen met een dikke vette - Lovely