Is zwangerschapssymptoom Gerrina.... Vast en zeker.... weet je zeker dat je ventje nu niet ergens in de buurt is en je ze daardoor krijgt?? 8)
Stijve tepels hahaha!! Straks volgen er nog rare weerberichten: Boven het gehele land worden er orkanen gesignaleerd. Deze verschijnselen zijn nog niet eerder voorgekomen en men vraagt zich af waar deze orkanen door veroorzaakt worden. Hahaha: LOL Gr v Friezin
Zullen we dan nog iets afspreken Ingiemoppie!?? Ook niet alleen gaan voor een evt volgende ervaring (ZWANGERSCHAP) Laten we duimen!! (hoop het ook vd rest hoor)
Goede avond ladies, Hierbij mijn kaartje, willen jullie blazen? Ik weet dat m'n temp nog hoog is maar wil hem morgen toch iets omhoog hebben.
ik stuur een gedeelte van die orkaan van Gerrina wel even langs.... PFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFF Mooi kaartje hoor zanoni
Aha, hier zijn de schuldigen. Mijn hubbie is nog niet thuis. Er is blijkbaar een stroomstoring vanaf Emmeloord naar het Noorden. Wat hebben jullie omgeblazen???? Zal ****** (energie maatschappij) niet blij mee zijn!!! Haha, hij belt net. Kan de poort van ****** niet eens uit.
oeps..... zuigen we even weer wat terug : ffffffffffffp ffffffffffp fffffp niet teveel anders dalen de temps te errug..... 8)
Niks....ik blaas gewoon voor jullie door FFFFFFFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffff Sorry Kattootje, maar je ventje is vandaag wat later thuis Duim voor jullie lieverds! Ik heb mijn metertje gisteren meteen in de la geknald. Kap voorlopig met tempen, totdat me anders wordt geadviseerd...
Klopt! Dan weten we een min of meer definitieve uitslag en de volgende stappen...Spannende weken dus!
Hoi dames, ik heb nog niet echt gelezen, maar dat is geloof ik ook niet te doen. Morgen ga ik weer ff tempen, heb mijn tempertje ff niet mee gehad, dus 2 dagen niet getempt, maar dat is niet erg. Ik spreek jullie morgen weer!!
Poeh poeh, liep ik daar straks even de deur uit, werd ik bijna omver geblazen. Hahaha Ga zo door Meiden. Zo wordt het nog wat.
Goeie hele vroege morgen. Heb denk ik 5 uur geslapen..ben wel le geprikt door muggen. Normaal word ik daar wakker van...kan dan niet meer slapen.... Mijn kaartje... http://i10.tinypic.com/2zh46eb.jpg Succes vandaag meiden, met alles. Ik ben vanavond om 7u thuis en dan kom ik weer even kijken... Liefs Britt
Hou er de moed in Elvira !!! xxx En aan ale langetermijnsklussertjes :: Samen staan we sterk !!! We gaan ervoor !! :cheers:
... Meiden hoe kan dit nou?? Een te korte luteale fase!!?? Zal dat mijn probleem zijn??... Het 'lijkt' erop dat m'n menstruatie op gang komt,...heb licht bloedverlies maar dat is veelste vroeg (ten opzichte van m'n eisprong!!)... Nu ff snel opschieten, want we gaan de zaadjes van m'n vriend zo inleveren! (al lijkt het probleem niet daarin te zitten) Liefs, Mirre