Goedemorgen ladies!! Het blazen heeft perfect geholpen, mijn dank daarvoor!! Mirre, moeilijk hoor om te zeggen hoe dat nu kan, is het niet zo dat je ei ook 2 dagen eerder is geweest? (het was teveel om terug te lezen dus misschien is er daar al over gesproken?!)
Mirre, kan volgens mij ook heel goed een innestelingsdipje zijn. Als je kijkt bij de kaartjes van de zwangeren kom ik er in het begin al 2 tegen die rond dezelfde periode een dip hebben. Je weet het natuurlijk nooit, maar het kan zo zijn. Ik plaats mijn kaartje vandaag ook even, ben nu toch bezig. Ziet er tot nu toe wel goed uit alleen het is mijn eerste tempkaart met eisprong, dus heb geen idee hoe lang de luteale fase duurt bij mij. Liefs Steffie
Hoi dames, heb nu even niet veel tijd, moet zo gaan racen naar mijn werk. Heb wel het kaartje van Mirre gezien, ik houd het op een innestelingsdip. Moet gewoon meid. Kom op, het is nog mogelijk. Het kaartje van Britt kon ik niet openen, dus probeer ik straks wel even op mijn werk. Daar zal ik ook even op de rest antwoorden. In ieder geval iedereen heel veel succes. Ik krijg mijn kaartje niet hier, probeer het dadelijk wel op mijn werk. Doei
als het goed is staat mijn kaartje van gister op blz 10 ik krijg hem er vandaag niet op maaaaar jullie zijn toppertjes met al dat blazen vandaag is mijn temp 37.1!!!!!!!!! whoei lekker zeg. Ik ga nu werken lees straks ff verder en dan antwoord ik ff
Goodmurning ladies!! Mijn kaartje voor vandaag.... Niet slecht....al zeg ik t zelf...En toch....K wil ook een nesteldip!! @Friesin....En en en? @zanoni...De storm die hier hoedde afgelopen avond/nacht moet maar ffkes jou kant op dan!! *doet rieten rokje aan,steekt botje door haar neus,zoekt sambaballen en maakt allerlei gekke geluiden terwijl raar danst* Ships!! Zag ik nou een flits...ah nee he!! Niet weer de buurman...Ik heb al zon slechte naam hier!! @Stientje...hoe is het skatteke? Dikke zoen! @Katootje...en hoe is t met jou lieverd? @Elvira lieverd....Voor jou ook een speciale *ninetje-knuf* ik denk aan jullie en brand kaarsjes hoor!! Kaneel kaarsjes....ook nog lekker! @avelon...Have fun dame!! @Britt...super mooi hoog meidje! Wanneer mag ik bingo roepen?? Nog een dagje werken jij en dan lekker ffkes vrij-af! @Mirre!! Wat ben je aan het doen?? Das niet de bedoeling he lieffie? Ik denk trouwens ook dat je je eitje hebt gehad op dag 16, maar dan nog lijkt me de dpo fase iets aan de korte kant...Bah balen! Warme knuf! @Steffie...zit netjes hoog meis! Wat is je normale cyclus? De meest voorkomende fase is 14 dagen...Bij een regelamtige cyclus dan,voor zover ik begreep... @Jaycey...werkse!
Goeie morgen dames, Ik heb 5 dagen een gratis vip, gezellig al die kleurtjes. Ik had stiekem gehoopt dat mijn temp iets hoger was. Normaal blijft ie tot ik ongi wordt rond de 36.9 dus hij moet nog even wat hoger van mij. De laatse 2 keer had ik 5 dagen bruinverlies voor dat ik echt ongi werdt, dus vanaf morgen wordt het spannend. @ Mirre, kan een innesteling zijn, maar het kan ook heel goed dat je ei toch 2 dagen eerder was. @ ninetje, je gaat lekker!!!!!!! @steffie Jij ook!!!!!!!!! Houden zo dames.
goeie morgen........... Mirre................HET IS EEN INNESTELLINGSDIP!!!!!..............niets meer niets minder.................zo dat is gezegt... Patje............ziet er mooi stabiel uit hoor..... ninnetje.................zo gaat ie beterrrrrrrrr.......netjes hoor...up up up!! jacky....37.1............toppie! Nou ik zie wel veeeeeel meer mooie kaartjes....het begint echt spannend te worden zeg....brrrrrr Ook een "klusser", avalon,..........have funnnnnnn Blijkbaar heeft er ook een flinke wind in Utrecht gewaaid want mijn temp was 37.02..........................dus ook ik heb eindelijk me kruis gekregen!!!!! ik heb alleen zondag ingevuld....Discarded, want die nacht was echt te kort om een goeie temp te krijgen ............. Mijn kaartje.......
Zo, wat een drukte hier meiden... Toch ook mijn kaartje maar even...volgens mij steven ik af op mijn eitje? De kramp in mijn lies is alweer twee dagen aanwezig en ook mijn slijmproductie komt op gang... Het is bijna teveel om te lezen, ga er zo eens even voor zitten. Maar in elk geval wens ik iedereen heel veel succes!!!
dit berichtje met kaartje is niet meer van toepassing... Vroeg me af hoe jullie kaartjes er ten opzichte van elkaar uitzagen maar heb al even gekeken...
Sandraaaaaaaaa Ik denk ook dat je eitje eraan komt meiske... Go go go!! IK heb net ff gekeken bij jouw kaartjes....ook allemaal anders he? Ben ik weer terug op de grond gezet
Zo, ben gearriveerd op mijn werk. Hier komt poging 2. @Britt.... zo, nou heb ik je kaartje kunnen bekijken. Mooie constante temp meid. En lekker hoog. Dat moet wel goed gaan. Werk ze nog en dan lekker genieten van je vakantie. @Zanoni....ook al zo'n mooi kaartje. Het valt me op dat er best veel dames op het wachtbankje zitten, en met mooie hoge tempen. Nou maar hopen dat het allemaal tot een goed resultaat leidt. @Steffie..... zie hierboven. Ook jij hebt een mooi kaartje. Nou zo houden hoor. @Jackie....blij te horen dat de storm geholpen heeft. (Ik hoop dat de verlate mannen toch nog thuis zijn gekomen ) @Ninetje....mooie stijging. Ook jij houden daar. Ik ga in ieder geval voor je duimen. @Patje....je temp blijft in ieder geval goed boven het prikkeldraad. Maar ik zal wat warme lucht naar je toeblazen, moet vandaag geen probleem zijn, het wordt zo'n 26 graden. PFFFFFFFFFFFFFFF Nou, poging twee om mijn kaartje te plaatsten. Hier komt ie dan. (Ben er best wel tevreden mee).
@britt: o wat blijft hij hoog, houden zo @zanoni: hier ook nog wat lucht PFPFPFPFPFPFPFPFPFFPPPPFFFFFFFFF niet te veel wat dan waait de zon weg (en het is zo'n lekker weer zeg) @ingiemoppie: hoe'st het nu? nog wat gezien tijdens dat broekgluren? @Mirre: wat doe je nou??? OMHOOG DIE TEMP (ik spreek ze wel even toe: lieve temp van mirre, wil je alsjeblieft weer omhoog gaan en wel NU!!!) @steffie: zo meid, ziet er goed uit, nu hoog houden die temp he @ninetje: ja, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter alweer omhoog die termometer (ja de temp dan, maar dat rijmt niet op meter) @patje:hoezo stabiel, maar wel boven de stippellijn, voor mijn mag hij nog wel omhoog hoor @Sandra: als je denkt dat je ei komt, GO FOR IT. @jaycey: JA omhoog, omhoog (niet te hoog, want dan past hij niet meer op de pagina van FF) maar houden zo. ik zou er ook tevreden over zijn wat betreft mijn kaartje, de wind van gisteren is denk ik de maas niet over gekomen. dames, blaas even heel hoog, dan komt hij er wel over, ik wil ook omhoog (dan heb ik nl mijn eisprong gehad) ik heb mijn kel toch weer kunnen verleiden gisterenavond. ik hoefde er zelfs niks voor te doen ik weet niet waarom maar vanavond wil ik hem zelf verleiden. dus poging nummer2 en dames blazen hé? morgen wil ik met mijn temp de lucht in
Toontje.... Ik gok erop dat jij overmorgen de lucht in gaat! Vanaaf dus ook weer ffkes klussen! succes!
Nou tinypic wil niet.........denk dat het een beetje druk is daaro ...... Updat: hij staat er toch......... dus deze maar weggehaald
Dag dames. Ik ben deze maand ook met temperaturen begonnen. Of eigenlijk op de helft van de vorige cyclus al, om er ff in te komen. Vanochtend wilde ik de gegevens invullen en toen zag ik de melding dat over 14 dagen mijn VIP trial afgelopen is. Wat doen jullie? Hebben jullie een vip abonnement of is dat eigenlijk niet nodig?
Ik heb wel ontzettend zitten lachen gisteren hoor met al dat geblaas van jullie, maar mijn temp was al hoog dus ik dacht ik barricadeer de boel maar straks kook ik over Dat heeft wel geholpen ben nu 0,02 graden gedaald hahaha. Zit nu op 37,16 is echt hoog voor mijn doen, dus spannend en we wachten weer verder af. Vind het wel geweldig om nu al die mooie tempstijgingen te zien. @Elvira ik heb je verhaal gelezen en wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat er snel goed nieuws voor je komt. Dikke knuf @Toontje aan de klus meid je ei komt er echt aan. @Mirre kan inderdaad het niet zo zijn dat je ei 2 dagen eerder was? Maar dan nog dan zit je op 9 dagen na je ei dus kan innesteling zijn Sorry meiden ik probeer op iedereen te reageren, maar ik zie zoveel meiden hier en tempkaartjes ik duim voor jullie allemaal. Allemaal op het wachtbankje en hopelijk aan de goede kant er af flikkeren Mijn kaartje: