Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    YES!
    FF snapt mijn kaartje eindelijk! ze hebben me een ei kadoo gegeven! en ik ben nog wel jarig vandaag :D. FF zegt ei op dag 18.
    en ik heb al 2 dagen een hoge dezelfde temp!
    nou we zullen zien.
    mijn verjaardag begint al met een lichtpuntje!

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Wow wat gaan jullie peilsnel de lucht in zeg !!! Heerst er een heteluchtvlaag in Nederland ? Zo ja mag ik even tijdelijk bij iemand inwonen ?? ;)

Sandra en Toontje denk dat jullie eitje er zit aan te komen !! Denk dat het a die kant ook heel warm zal gaan worden !!!

Ninetje, thx for het zoeneke !! Mijn kaartje plaats ik nt meer tot het zeker en vast een zwangerkaartje wordt... dan valt er nog wat aan te beleven... die gekke kaartjes van mij freaken me out. Ik heb er zelf wel nog zicht op want blijf wel nog tempen. Volgens mij ga ik ver de wachtperiode in... en me ventje z'n 3 daagse van benen dichtknijpen en opsparen ! :)

Kimkivits : Gelukkige verjaardag !! :D

3. Niet meer actief

Kimkivits gefeliciteerd met je verjaardag en dan van ff zo'n mooi kruis nou jouw dag kan niet meer stuk.

Jackie ik doe mijn best om de temp daar te houden. Is er ergens een tijdmachine zodat ik een weekje vooruit kan? :)

Stientje trek maar bij mij in meis. ;)

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    kimkivits......................................gefeliciteerdt...en.........gefeliciteerdt ;) :)

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Daniëlle, ik ga nu inpakken... we laten hen morgen wel weten dan of het echt ad hete mensen in nederland ligt ! :) ;)

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    er staat alleen 123 DPO na mijn kruis. wat betekent dit???

stientje je mag wel bij mij wonen hoor ;)

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Kimkivits dat wil zeggen dat je al 3 dagen na je eitje zit dpo (days past ovulation)

Enne dankje vr de tijdelijke huurwoning... als ik nog wat mensen vind verhuis ik gewoon 9 maanden van huis naar huis !!! :)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik heb mijn ei dus volgens FF2/3 dagen geleden gehad. heeft zeker geen nut om te klussen vandaag???

9. Niet meer actief

Heb de deur al open gezet voor je Stientje

Kimkivits 1dpo = 1 dag na ovulatie etc

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Als je je eitje al had heeft het ind nt zo veel zin meer maar eu... een beetje gezond klussen kan nooit kwaad ! ;)
    Thx Daniëlle maar als je voelt dat ik te ijzig word bij aankomst sla je de deur maar weer dicht hé !! 'k Wil jou nt gaan afkoelen !

11. Niet meer actief

@Kimkivits nee klussen heeft nu geen nut meer, maar kan wel fun zijn ;)

@Stientje rondje Nederland kan leuk zijn :)

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    9 maanden sightsee-en !!! Life is wonderful !!!! :D 8)

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok dank jullie dames!
    helaas, dan zal het deze maand geen nut hebben gehad :(

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    He Kim, heb je al gefeliciteerd bij NOD september, maar hier ook maar even: gefeliciteerd. Leuk man een ei cadeau van FF. BETERRRR!!

Hier wat raars aan de hand:
    Gisteravond voor naar bed gaan heel klein beetje licht bloed in de pot.
    Bij het afvegen ook. Vanochtend 6.15: zelfde verhaal
    Nu: niets.

Mijn temp is vergeleken met gisteren gestegen.

Kortom ik zit even zo voor de pc: :confused:
    Ik snap er helemaal niets, nada, noppes van! Maar verwacht wel dat de :evil: :evil: vandaag nog wel met velen op komen draven. (al heb ik nog helemaal geen ongipijn)

Hoe is het met jullie temp vanochtend?
    Jeetje mama van Tygo: mooie temp

Gr v Friezin

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is KIMKIVITS.
    Meid, van harte gefeliciteerd en een bombastische verjaardag vandaag!! Laat jezelf lekker in het zonnetje zetten (letterlijk en figuurlijk) (ennuh... nee klussen kan vandaag alleen nog maar voor de lol) Oh ja... ook nog even je naam aanpassen. Er staat nog: bijna jargi :D

Britt: zooooooooo jijwas er vroeg bij! Ik ben ook lek gestoken door die rot muggen. 3 op een rijtje op mijn borst. Nou zeg!! Hee lekker constant kaartje heb jij.
    Stientje: zo is het maar net!
    Mirre: oei..... was dit nu jou innesteling? Omhoog hé.... Heb je vandaag weer spotting? succes met het inleveren van de zaadjes!!
    Zanoni: oef...... gelukkig!!
    Steffi: hééé die gaat lekker naar boven vandaag
    jackie: fantastisch meid!!!!! super...
    Ninetje: ook bij jou lekker omhoog!!! hahahaha... ik wil jou wel in die rokjes zien. Mag ik de naam en tel nummer van je buurman. Kan ik de negatieven opvragen!!
    Patje: ook lekker constant hoog. houden zo...
    Remember: hé gaaf. eindelijk een kruis!!!
    Avalon: klus ze!!!!!
    SandraK: het lijkt er wel helemaal op. Ei in aantocht!!
    Jaycey: ben jaloers op jouw kaartje....
    Toontje: karamba wat een lage temp sinds 2 dagen. Hier wordt ontzettend veel geblazen om hem omhoog te krijgen. Mijn wangen staan er bol van.
    Floor: ook mijn VIP is afgelopen. Maar ik heb geen VIP verlenging aangevraagd. Vind ik niet nodig.
    danielle: ben ook jaloers op jouw kaartje. Kan me voorstellen dat je de boel verbarrikadeerd. Straks krijgen we melding: vrouw met 45 graden opgenomen in ziekenhuis.
    @stientje: wordt wel moeilijk lopen voor je menneke zo... :)
    Friezin: weet je zeker dat het geen innesteling kan zijn??? Afwahten maar toch? ik stuur ze hiermee weg naar de noordpool!!

Nu even een update van deze kant: (ff broekje gluren):
    Nog steeds geen :evil: in zicht..... Had net wel krampen in linker gedeelte van buik, maar moest daarna grote boodschap (waarschijnlijk darmpjes geweest :D:D ). Temperatuur nog steeds constant bij 36.2. beetje laag, maar zolang er verder niks te zien is...... Officieel is mijn nieuwe NOD (volgens FF) aanstaande zondag..... Dus......

16. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Ingrid,
    Ik weet het niet hoor: innestelingsbloeding ja/nee.
    Natuurlijk hoop ik het wel, maar denk zelf dat de duivels om de hoek gluren. Maar als jij ze naar de Noordpool stuurt, dan zijn ze een heel eind weg.

Dus bij jou ook nog niets te zien. Goed zo, ga zo door.
    O, hoe laat FF zien dat jou nieuwe cyclus zondag begint?

Gr van Friezin

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ingiemoppie , hij gaat heel evenwijdig... ik blaas 'm nog es loeihard de lucht in !!! Ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....

Enne 'k heb mijn wasknijpers al klaarliggen hoor, er mag nts worden gemorst :)

18. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Even vraagje over FF (mijn engels is niet goed)

Wat is:
    - Bloated
    -Fatigue
    -PMS
    - Sleep Deprived

"Tender" is dat pijn?
    En "increased" wat is dat?

Sorry hoor, maar snap er soms niets van.

Gr v Friezin

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Dit moet het zijn, maar als er mensen zijn die er anders over denken graag jullie mening, want ook mijn engels is niet perfect

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    PMS betekend premenstrual syndrome en dat houdt weer in dat er vrouwen zijn die bepaalde "klachten" hebben net voordat ze ongie moeten worden, denk hierbij aan: Hoofdpijn, vreet buien, depressie, snel geirriteerd zijn enz.

Deel Deze Pagina