Hoi Friezin... ik duim ook voorjou. FF heeft mijn eitje op dag 23 vastgesteld (vanwege temperatuur). Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen (had dus 15 sept ongi moeten worden). Maar omdat FF na een eitje altijd 14 dagen voor een luteale fase zet, rekende ze automatisch a.s. zondag (dat was nog toen ik gratis VIP lid was). Nu rekent het niet meer hoor.... Ha Stientje: is goed meis: ik voel de warme lucht in mijn nek... Je mag de wasknijpers ook mee hierheen nemen tijdens je rondje NL hoor! Friezin: bloated = opgeblazen fatigue = vermoeid PMS = geen idee (hihihi) Sleep deprived = van je slaap beroofd (letterlijk): dus slapeloze nacht
Britt, volgens mij heeft je temp dat lichte streepje van gisteren ook gezien, duim voor je meis Mirre, als je ei 2 dagen eerder zou zijn geweest?? maar dan is het nog kort hoor, ik weet helaas hoe je je voelt, hoop voor jou op een andere afloop, succes voor hubbie Zanoni, hi hi die gekke meiden hier hebben toch geholpen Steffie, gaat lekker meis, daar blijven he Ninetje, leuk dat je terug bent! mooi kaartje hoor, gaat lekker Patje, bij jou geen bruin hoor deze keer, gooi maar naar mij! Remember, hoera je ei is geweest, succes met wachten SandraK, klussen meid en ik hoop dat het jouw maand wordt Jaycey, wow meis lekker aan het klimmen nog, volhouden hoor Toontje, op voor een superei meis, en hubbie van toontje pas vanaaf maar op MamavanTygo, geweldig kaartje hoor, en van mij mag je idd van de goede kant eraf flikkeren, dames op die bank even duwen!! Kimkivits, gefeliciteerd meis, dat is wel een heel mooi verjaardagskado! kim wat heb je gekregen??? nou een kruis van FF, hi hi Stientje, overal afblijven he Friezin, spannend hoor, ik duim voor je dat het niet doorzet, stuur maar naar mij!! Ingemoppie, owww meid, net boven die prikdraad, ga eens in die hete wind staan van die meiden Ik doe even geen kaartje, is nog niets op te zien. Bij mij is er geen twijfel mogelijk, ongi goed doorgebroken. Mijn HA belt tussen 12 en 13, voor doorverwijzing naar Gyn. Groetjes Monique
Ja Monique, die meiden kunnen er wat van! Zijn inmiddels al experts op het gebied vn hete lucht stromen! =D> En daar ben ik weer dankbaar voor
Ha meiden, Bedankt voor jullie antwoorden! Nu snap ik het veel beter. O en het is hier nog niet doorgezet. Houden zo! Groetjes van Friezin
Friezin, Kan niet doorzetten, hier ging net de bel. Deur open en allemaal voor de deur, die zochten naar Friezin. Heb ze naar binnen getrokken en nou alles op slot gedaan. Komt dus goed voor jou, Monique
hahahaha Monique toch. Heb je ze tenminste wel koffie en een gebakje aangeboden. Of zitten ze op water en droog brood in de kelder?
Water en droog brood? Gebakje? Uithongeren en dood laten gaan dat is beter Net 2 thermometers gekocht bij de Lidl. Een paarse en een blauwe Hebben ook nog een softtip dus dat gaat helemaal goed komen. IS het alweer tijd om te tempen?
hihihi, ja dat laatste is beter!!! verslaafd aan tempen of zo??? met die nieuwe (leuke kleurtjes trouwens) gaat dat zeker goed komen. Wat is een softtip????
Verslaafd ikke? Ik temp al zolang weet niet beter meer hahaha. Softtip is flexibele punt, dus makkelijker in je kont te douwen
haha mama van tygo ik ga straks ook ff halen he op aanraden van jou. Maar hoop eigenlijk dat ik hem nog maar 4 dagen nodig heb en dan 9maanden niet meer. Dan heb ik in 3maanden tijd een oorthermometer gekocht een digitale en ook nog 1 vandaag bij de lidl hihi hoezo geldverspilling. Maar dat oording probeerde ik en heb meteen in de kast gesmeten wat een onding zeg.
aaaaahhhh..... ja kan me voorstellen dat dat lekkerder aanvoelt dan danielle... oeps...... ik heb nog maar 1x een thermometer gekocht. Die begint nu wel naar metaal te smaken. kan het zijn dat het metaalachtige puntje af kan bladderen. Als dat zo is, meet ie dan nog wel correct (hoop hoop, dan heb ik toch miss hogere temp gehad hihihii)
hoi dames ik heb een kaartje op FF wie kan mij vertellen wat forecasted fertile days en possible ovulation days betekend sorry voor de misschien domme vraag
forecasted fertile days = berekende vruchtbare dagen possible ovulation days = berekende ovulatie dagen domme vragen bestaan niet meid.
Hahaha Monique!!! Fijn dat de van mij bij jou op de stoep stonden. Je houdt ze wel bij je he? Anders stuur je ze maar de verkeerde kant op: het zuiden dus. Liefs van Friezin
ja, maar dan een heel eind weg naar het zuiden. Ik zit nl. in het zuiden!!!!!! Stuur ze maar naar de zuidpool. Da's zuidelijk genoeg!!
O ingiemoppie Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok dan moet ze ze gewoon naar de zuidpool sturen. Enkele reis he..geen retour: komen ze ook nog terug. Hahahaha! Gr van Friezin
ik zat afgelopen weekend trouwens nog lekker bij jullie in het noorden!!! Heerenveen om precies te zijn. Daarna met de motor langs alle kleinere dorpen richting Afsluitdijk en weer terug naar onder R'dam.
Heb een mega ob gepakt, rondgezwaaid en ze daarmee allemaal opgezogen Nou doe ik die in een envelop naar de Zuidpool. Leuk voor de postbode Groetjes Monique
het is game over voor mij. De zijn op bezoek gekomen. Ik baal ontzettend. Jullie nog veel succes en ik hoop dat het bij jullie beter gaat. Gr van Friezin