sjee meid. Zo sneu..... zei het net al bij NOD sept. balen balen balen.... had zo gehoopt dat we samen konden melden.... veel succes in de volgende ronde meid!!
Pot*&^% Friezin, Nee he, niet jij ook al. Ik voelde net al wat beweging op mijn baal wolk, maar had nog niet gekeken wie mij kwam vergezellen. Dikke knuffel van mij meis, vandaag even lekker sippen, maar kom op he, daarna weer je hoofd omhoog he! Tot morgen, Groetjes Monique
ff voor de dames die via tinypic downloaden, ga ff naar www.uploadworld.nl. Daar heb ik 'm vandaag ff gedaan.
Friezin, balen meid succes de volgende ronde, bij mij komen ze er ook aan heb last van spotting dus het zal niet lang meer duren denk !!
Een hele goede smiddags meiden @ Mama van Tygo Celcuis snap ik het beter ja, thanx Net zo'n mooie stijging als in Farenheit hoor @ Kimkivits Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je nog veel meer mooie kadoos krijgt. Ik zie dat sonja jou zwanger heeft gependeld deze maand maar zie geen klus kruisjes bij je kaartje. Hopelijk ben je ze gewoon vergeten?! @ Ingiemoppie Hopelijk is as zondag écht je NOD. je NIET ongesteldheids dag @ Friezin Potver!! Ontzettend balen meis. Heel veel succes in de volgende ronde. Knuffel Nu dan weer even mijn kaartje: Het lijkt wel een trappen labyrint. Morgen weer een trapje hoger
Ha gerrina, goede 'smiddags meid.... je kaartje gaat lekker..... langzaam omhoog, maar lekker... thanks ik ga ook voor het woordje NIET (ongesteldheidsdag). Heb net nog weer even broekgegluurd, maar na die lichte bloeding gisteravond tot op heden niets meer gezien..... hoestie verder bij jou?
Ja wel goed eigenlijk. Ik voel weinig tot niks. Wat krampjes hier en daar maar das gebruikelijk bij mij. Vannacht wel een half uur op de wc gezeten. Kwas aan de rees Ach, die 2 weken duren nog zo lang Op die wachtbank kan best gezellig zijn hier maar ze blijven erg lang duren. Ik duim ondertussen voor jou
uuuhhh dames........ effe een vraagje...... ik kwam net van de wc...... en had weer beetje roze op papiertje, met navegen ook.... verder nergens last van. ze gaan nou niet komen hé die rotdingen.... normaal kondigen ze zich nooit aan, maar zijn boempats hartstikken bruinig of rood aanwezig.
Jeetje Ing... Je maakt het wel heel erg spannend. Ik kan je hier helaas niet bij helpen. Heb er zelf nooit ervaring mee gehad. Ik hoop toch echt dat het geen aankondiging is van de
hahaha, Gerrina... het vreet me zelf op die spanning. Gelukkig kan ik nog wel blijven lachen. Deze cyclus is zowiezo een hele vreemde rare, dus ik wacht gewoon af.
Forecasted: voorspelde vrchtbare dagen Possible: Waarschijnlijke ovalatie. komt op hetzelfde neer natuurlijk... sorry ben juf engels!
yoehooooo eindelijk gelukt! Zoals jullie zien zit ik op dag 38 en soms twijfel ik of ik niet op tweede dip ovu heb gehad?? Vandaag namelijk getest en negatief ben nog nooit zo lang over tijd geweest maar als het die tweede is was ik misschien wat vroeg?? Wat denken jullie?? xx
Hoi Meiden heb niet terug gelezen, aangezien ik me niet zo lekker voel al een aantal dagen lukt dat me even niet. Ik duim en blaas natuurlijk wel mee!! mijn tempie doet gek waar gaat die nou naar toe??