Hier mijn kaartje maar weer eens... En wat ligt geluk en verdriet soms toch dicht bij elkaar....Lorfiedal, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... en Me2...ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe met het verlies van je kindje..
Trouwens Lorfiedal....wel grappig dat ik nog tehgen je zei dat ik dat bij mijn zwangerschap ook had...die constante temperatuur....en nu ben je nog zwanger ook!!
wondertje...............gefeliciterdt.........geniet er lekker van Ik heb zojuist me kaartje ingevuld, op mijn ovu test na want die doe ik pas later..................nou geeft ie me al een gestippeld kruis aan........... Ik snap er niks van.................. Volgend mijn berekeningen en als ik kijk naar me ovu die gister wel high was maar geen piek, en dat ik nu wat krampjes krijgt lijkt het dat ik pas "morgen" mijn ei.............. Pas als ik straks me ovu doe en die piekt of neemt af... dan denk ik dat ik pas ff kijken kijken van hoe of wat............ Maar iemand een idee waarom hij nu al een stippel lijn aangeeft : : komt ie: Nou ja, ik denk iig dat hij me kruis later nog wel verplaatst
Goeie morgen dames, hier nog ff snel mijn kaartje, ga nu ff 2 dagen niet tempen, want we gaan ff weg. Tot Woensdag allemaal.
wondertje gefeliciteerd! me2 hééél veel sterkte meid! jaycey jij hebt een SUPERmooi kaartje en het ziet er goed uit die stijgende lijn! mijn kaartje zal ik er ook zo op zetten. heb in elk geval wel mijn ei gehad want mijn boobies doen PIJN!
nieuw topic, een nieuw kaartje: hierbij de mijne weinig te zien nog. maar we gaan richting ei. tjee ME2 wat ontzettend K*T. ik wens je alle sterkte toe jackie: nu mooi hoog blijven hé wondertje: gefeliciteerd meid, ik denk blood + of - als je een bloedtest hebt gedaan bij de HA. (denk ik hoor, zeker weten doe ik het niet)
Hoi meiden, ik stop er even mee hoor. Niet met tempen maar met hier kletsen. Heb het erg druk, het lezen hier is verslavend (kost me teveel tijd ff nu) en heb ook een stom kaartje Zit nu op dag 18 of 19 en heb al heel de cyclus een temp van 36,5-36,6. Vandaag weer 36,5. Alleen 1 dipje op dag 13 nl 36,3. Maar daarna ging hij weer gewoon naar mn normale temperatuur. Normale cyclus is 28/29 dagen dus zou al een ei gehad moeten hebben. Maar niks dat daarop wijst, heb ik trouwens nooit. Daarom ben ik deze maand maar eens gaan tempen. Maar word er nu een beetje sjacho van (sorry misschien stel ik me aan hoor...) dus vandaar dat ik er even mee stop. Misschien meld ik me wel weer eens! Allemaal succes in ieder geval, vooral degenen die al zolang bezig zijn, tegenover jullie voel ik me nu een beetje aanstellerig . Ps. ik temp altijd precies om 7 uur, als de wekker gegaan is, als ik nog in m'n bedje lig. Daar kan het dus niet aan liggen. Maar we zien wel, misschien heb ik wel een ei op dag 26 maar dat zou niet best zijn...
@jaycey: mooi kaartje gister zeg. Temp gaat goed omhoog zeg. @Gerrina: hey meid.... komt jouw eitje??? Veel klusplezier @Me2: wat sneu lieverd. Wat balen tijdens je vakantie (nee, zowiezo balen). Veel sterkte voor jou en je mannetje... @remember: veel klusplezier. Oeps update: pfffffffffffffffff nou omhoog met die temp @zanoni: je gaat lekker meid! @wondertje: gefeliciteerd lieverd! Ik zie dat je getest hebt! @jackie: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff omhoog met die temp ja!!! @patje: hij gaat lekker!!! @kimkivits: dan breekt bij jou nu ook de wachtphase aan? @toontje80: veel klusplezier @jebentwelkom: het is jammer dat je er even mee wilt stoppen, maar ik begrijp je wel. Soms is men er gewoonweg net even teveel mee bezig en dan is het beter om een break te maken. Ik hoop je nog wel weer tegen te komen hoor!!! Ik ben weer terug van een weekendje weg. Hier komt mijn kaartje: zoals jullie zien, schommel ik langs die stippellijn. Hubbie en ik hebben niet het gevoel dat het raak is, omdat ik een laat eitje op dag 23 heb gehad. Mijn vorige cycli zijn: 28/28/26/26/27 en nu dus al 31 dagen en nog niet ongi!!
oeh ingiemoppie spannend want het lijkt op een nesteldipje dan he ik hoop dat je temp hoog blijft Wanneer ga je tempen?
Een verlate goedemorgen, Hier even m'n kaartje. Potverdikkeme wat was het koud afgelopen nacht en al helemaal dom van me dat ik onder t lakentje ben blijven liggen rillen ipv dekbed te pakken Misschien heeft het ook invloed op m'n temp?? Liefs, Mirre
Haha, je bedoelt zeker testen?? Ik hoop dat ik het tot vrijdag kan uithouden! Dan heb ik voor mezelf iets meer zekerheid. uuhh Mirre.... dat zou heeel misschien kunnen. We kijken wel even hoe het morgen is, oké!!! En dan duimen dat ie gelijk weer omhoog schiet. duim duim
Jip, dat is een goed teken! Verder voel ik nog heel weinig. Maar hoog Sammie kijk ophoog!!...hihi dat is goed
@Ingiemoppie, Het ziet er wel goed uit voor je! Zie een fikse lijn omhoog .. Ik ben nu al benieuwd wat m'n temp morgenochtend doet als ik een nachtje onder het dekbed heb gelegen Mirre
Hoi Dames, Ben weer terug, maar niet echt op de wereld. Zal dadelijk toch maar even topic openen. Sorry, dat ik even niet meer te vertellen heb. Toch mijn kaartje: Groetjes Monique
Mijn temp is nog geen touw aan vast te knopen! Zit dan wel nog aan dag 5 van de menstruatie maar jeetje is zo wisselvallig! Dag 1: 37,4 Dag 2: 36,3 Dag 3: 36,7 Dag 4: 37,1 Dag 5: 36,8 Hopelijk komt er gauw een regelmaat in!! Liefs Pearly OOh zie toch een paar veelbelovende kaartjes! spannend!!! Liefs Pearly