ik durf het bijna niet te zeggen, zodat je niet weer terleurgesteld wort als het niet is maar dit lijkt toch echt op een innestelingsdipje. maar ga er maar niet van uit meid, dan valt het altijd IETS minder tegen als je ongie wordt. maar mijn duimen draaien op volle toeren voor je!!!
Nina, innesteling? daarna zou je ongeveer 18 dagen een hoge temp moeten hebben,e dan testen! ik kom op 15.. dus het kan nog wel goed uitpakken!!
idd natasja maaruh gewoon denken dat je weer ongi gaat worden en niet denken aan een innesteldipje dan komt het vast allemaal goed!
Natasja bedoel je dat je denkt dat ik bij 2e dip pas ovu heb gehad en niet zoals fertility aangeeft bij die eertse temp dip? Als het die 1e dip is ben ik vet overtijd en bij die tweede kom ik ook inderdaad op 15?? Weet jij trouwens waarom mijn kaartje niet meer te lezen is?? kus nina
He Ingrid, kan je ook niet helpen. Hoop dat de duivels niet doorbreken. Bij mij was mijn temp gisteren gedaald (36.7) en vanochtend gestegen (36.9). Heel vreemd. Dus mijn start temp is nu 36.9, want ja bij mij zijn de wel op bezoek gekomen. Als ik wat meer temps heb, zal ik mijn kaartje op dit forum proberen te plaatsen. Gr v Friezin
K zie t al tasseke... Maar ik hou wijselijk mijn mondje toe Eind deze maand durf ik t pas hardop te zeggen!! Maar ik hoop wel!!
Duimpjes en FFFFFFFFFFFFFF voor de wachters. Dikke knuffel voor de meiden die de weer op bezoek hebben. Mirre; ik vind de luteale fase wel meevallen. Ga uit van ei op dag 16 en je bent nog niet ongi, dus de 10 dagen ga je denk ik sowieso wel halen...Ik duim dat je tempje voor de komende 8 maanden de lucht in gaat vanaf morgen! Stien; ik geef me zeker nog niet gewonnen hoor. Het moet ons gewoon lukken. Hoe dan ook
ja natas bedankt voor de correctie haha ik wist dat het zoiets was maar jij bent dus juf engels?? wat leuk. maar dames hierbij me kaartje dus nog waar ik vanmorgen zo trots op was en kon hem niet plaatsen maar dan hier alsnog oh nee hij zegt dat hij te groot is ik deed het altijd zo???
[/b]Mirre Hoop een innestelling voor je... Steffie Jeetje mooi kaartje zeg en een hele mooie stijging. jackie Yoehoe 37.1 en nu houden zo!! Ninetje klein innestellingsdipje op dag 19 toch!! Hoop dat je snel bingo mag roepen voor ons beide igg en misschien nog meer meiden. Sandra ja ja je eitje zit er zeker aan te komen. Jaycey Ja idd nu lekker genieten van mijn vakantie. Hoop ook dat mijn temp zo hoob blijft en niet weer instort. Jij hebt ook een mooi kaartje met een flinke stijging erin. toontje Morgen verwacht ik een enorme stijging!!! Floor Welkom bij ons klets en temp hoekje Kim Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. Hehe eindelijk snapt FF je kaartje.. Ingiemoppie en jeuken dat die bultjes doen...!! Je blijft goed boven de lijn en goed constant net als bij mij..vind overigens dat je stippel lijn best wat naar beneden kan. Monique Hoop dat je snel bij de Gyn terecht kunt en meer duidelijkheid kunt krijgen. friezin en Micha Niet jullie ook al. Heel veel succes in de volgende ronde gewenst. Natasja Hoop toch op een innestelling voor je..mijn duimen draaien. Ik ben dus net terug van een 13 uur durende werkdag en 1.5 uur in de file..Ben echt kapot en ga straks lekker vroeg naar bed. Mijn vriend komt zo thuis en dan kunnen we morgen evt. rustig nog een testje doen. Heb ze vandaag binnen gekregen. Dus wie weet...maar maandag is nog steeds de dag waarop ik voor mijzelf meer zekerheid heb. Liefs Britt
hoi britt gelukkig ben je de dag goed doorgekomen meid. Morgen lekker ff nog een keer posi testen meid zet hem op
Ik had hetzelfde probleem met mijn kaartje vandaag. Al die vorige die ik geplaatst heb zijn net zo groot als die ik vandaag wilde plaatsen. Maar opeens zegt ie dat ie te groot is Heb 'm dus een heel stuk moeten verkleinen...vreemd
Is niet vreemd hihihihi we hebben het forum aangepast aangezien er te veel mensen veel te grote plaatjes neerkwakken! hihihihi @jackie, yep op een middelbare school!
oh leuk natas. Natas: ik heb nu een link via image gedaan hoe krijg ik een verkleind plaatje dan (sorry hoor) maar kun je me helpen...
Nou hoe mooi mijn tempkaartje vanochtend ook was, mijn ongi is denk ik in aantocht. Nou voelde ik me ook niet zo lekker en zit er best wel doorheen. Misschien is daar mijn tempstijging wel van. Ik heb al heel de dag een beetje aanwezige rugpijn en wat krampjes rechts in mijn zij. Nu net voor het eerst ook heel licht gekleurde afscheiding. Volgens mij kan dit echt niets goeds betekenen. Mijn cyclussen zijn de afgelopen periode zo rond de 50 dagen geweest, met in ieder geval vorige maand geen eisprong. Dus ik kan nog nergens vanuit gaan. En de vorige keer werd ik ongi met een temp van 36.7 dus bij mij komt die daling pas als ik ongi ben. Bah wat baal ik hiervan zeg, ik had eigenlijk eindelijk weer een beetje goede hoop. En al weet ik het nu, toch ben ik straks ontzettend teleurgesteld als ik weer ongi word. Hebben jullie dat ook zo erg? En dan moet ik maandag naar de gyn maar dat heeft vast weinig nut als je ongi bent. Zouden ze dat erg vinden? Ik weet nl totaal niet wat er gaat gebeuren/wat ik kan verwachten. Liefs Steffie