Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    zo he ik ben er weer twee dagen niet
    en jullie kletsen zo bijna 20 blz. erbij
    nou moet ik die natuurlijk wel ff bijlezen :(
    anders snap ik er niks meer van

maar ik zei immers dat mijn temp wel weer omhoog zou gaan
    en dat heeft ie ook gedaan en wel van 36.2 naar 37.0
    nou dat vind ik een hele prestatie :D :D

maar de dag (21 sep) erna ging ie alweer naar beneden ( 36.4 )

maar ik krijg ook al meer afscheiding
    dus ik denk dat het de verkeerde kant uitgaat
    maar ik wacht nog ff rustig af wat mijn temp morgen doet

liefs samantha

oja niet vergeten mijn kaartje te plaatsen :rolleyes: :rolleyes:

2. patrien

patrien Niet meer actief

samantha: 36.4 is nog altijd boven de lijn, wacht even... PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFff zo wat lucht en nu morgen de lucht weer in hé.
    Natasja: (even off-topic grappig als ik je naam schrijf, mijn zus heet ook zo en elke keer als ik je naam opschrijf moet ik aan haar denken hihi) zoals ik lees sta je in ieder geval met beide benen op de grond. laten we hopen op het beste toch?

o, verder weet ik niks meer van iemand. sorry.
    nou ja dan maar zo: iedereen die lucht nodig heeft ppppppppffffffffffff (niet te veel want ik zelf heb ook wat nodig).
    voor iedereen die zijn ei moet krijgen: wat omhoog gaat, gaat ook weer naar beneden (qua temp dan) en dan daarna weer omhoog.
    en alle andere: oké, daar weet ik niks op te zeggen uh........suc6 met klussen,wachten en balen als de duvels weer zijn gekomen.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    lieve meiden ik heb wel even alles doorgelezen hoor, maar ben zo moe..
    Bekaf dus vergeef me dat ik even niet ga reageren, morgen weer een dag ;)

@ElviraR,
    Stel dat idd het ei op dag 16 was...en dit is m'n menstruatie..dan zit ik op 8 dagen :( en dat is -volgens mij- toch echt te kort.
    Ik heb vandaag dus ook bloedverlies, ook al voelt het wel anders dan m'n normale ongi..toch moet ik er -ben ik bang voor-maar vanuitgaan dat dit de realiteit is.
    Als morgen m'n temp nog zo laag is/of lager...dan weet ik genoeg.

Vanmorgen de zaadjes van m'n lief samen in gaan leveren.
    Het is gelukt gelukkig, volgende wk vrijdag de uitslag en dan krijg ik ook gelijk de uitslag van mijn bloed-hormoon-onderzoek.

Liefs, Mirre

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @toontje, kan me voorstellen! ik heb 2 zussen en ik sta voor de klas... in 1 klas heb ik dus beide namen! hahahahah dat is echt gek!

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

pffffffffffff wat a day...
    de hele dag last van rozerode afscheiding. maandverbandje blijft wit.
    daarnaast vreselijke keelpijn en pijn bij slikken. ik ga na de ellende van de afgelopen weken niet ook nog eens een verkoudheid krijgen hé....:(

een warme grog zou nu wel lekker zijn :D

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mirre is een nieuwe cyclus begonnen op woensdag 20 sept!
    Geloof niet meer in een innesteling aangezien m'n temp laag is :cry:
    Ronde 16 is een feit.
    Het is een hele lichte ongi die komt en gaat ..., meer niets dan iets :(
    Sad but that's the way it is...., maar begrijpen doe ik m'n cyclus niet echt :thumbdown:

Liefs, Mirre

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen ladies,

Ik heb even jullie hulp nodig.
    Toen ik gister, voordat ik naar bed ging, naar de wc ging voelde ik inwendig wat voor een soort slijm ik had (dat doe ik wel vaker) :oops: Het bleek toen dat mijn vinger onder het fel rode bloed zat. :confused: (maar een klein beetje) vanochtend was het met het afvegen bruinachtig. Ik heb een maandverband ingedaan maar daar zat/zit niks op. Ik heb dit nog nooit gehad en heb dit nu bij FF als spotting ingevuld. Klopt dit? Of zou het zijn dat ik deze maand ineens een heeeele kort cyclus heb? Ik vind het als ik eerlijk ben een beetje eng.. :(

Hierbij nog wel mijn kaartje, mijn temp blijft stabiel (Thanks meiden :) )

8. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Mirre balen zeg :cry: je hebt volgens mij wel een hoge begintemp om ongi te worden.

Zanoni dat felrode bloed vind ik ook wel heel erg raar. De afscheiding is bij mij elke keer weer anders, dus dat lijkt me niet zo kwaad te kunnen. Ik heb een keer volgens mij wel 4 dagen afscheiding gehad en werd toen alsnog ongi en ik heb er ook keren bij dat ik helemaal geen afscheiding heb van te voren. Maar of die bruine afscheiding altijd een voorbode is van de ongi weet ik niet (in mijn geval wel). Beetje vaag allemaal, het is toch eigenlijk altijd maar afwachten (moeilijk, moeilijk, moeilijk).

Mijn temp is weer iets gedaald. Ik had gisteren hele lichte gekleurde afscheiding en rugpijn. Die rugpijn heb ik nog, dus ik ga ervan uit dat ik ongi ga worden. Positieve eraan is dat ik eindelijk weer een beetje een normale cyclus heb want die lange cyclussen was ik wel beu.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Steffie
    Klopt wat je zegt...hoge begintemp, maar dat komt omdat ik wo.dag als eerste dag cyclus heb gepakt omdat ik toen al een plasje bloed vond in m'n broekje. Mijn menstruatie is altijd zo licht dat ik niet kan zeggen:.." ehhh nu pas zet het door"...,want het blijft zo weinig en heel licht :(

10. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @Zanoni

Oh jee meid dat is wel raar jah. En idd zou je cyclus wel erg kort zijn. Ik kan je jammer genoeg ook niet helpen.
    sterkte

Lovely

11. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hallo Dames,

Ik kom even mijn kaartje tonen. Niet dat je er iets aan ziet, want ik wordt gek van de temperatuurschommelingen. Je kan er niets uit opmaken. Als ik dit zo zie, begin ik te vermoeden dat ik helemaal geen eisprong gehad heb deze maand.

Of kan je temperatuur zo wisselen als je in een periode zit van veel slaapverlies door verkoudheid en spanning? Ik weet het niet. Met zo'n kaart kan ik in ieder geval van mijn levensdagen niet zwanger zijn, dus even een weekje uitzingen en dan kan ik weer door naar de volgende ronde, denk ik. En dan hopen dat de kaart wat stabieler wordt.

Fijne dag alvast en een goed weekend toegewenst.

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Steffie,

Ik heb dat nog nooit gehad, spotting tijdens de cyclus, meestal wel aan het eind en dan begint en blijft het bij felrood bloed dat meestal 's ochtend spotting is en dan 's middags al gewoon. bruinachtig heb ik bij mij nog nooit gezien. En mijn temp die is ook meestal gedaald...
    Ik vind het zo raar.. :(

Liefs,
    Zanoni

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    whoei hier een zenuwachtige jackie me temp is nog steeds hoog kijk maar

mirre gelukkig is het gelukt met de zaadjes :)

zanoni ik zou het niet weten meid maar denk innestellig als je nu niets meer spot

Steffie mooi kaartje nog hoor en geen rood is nog hoopvol toch

avalon je eitje kon gister toch nog zijn?

nou ik ga werken lees straks wel ff verder

14. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Zanoni, dan is het ineens wel vreemd dat je nu wel afscheiding hebt. Zou ook niet weten hoe dat komt. Misschien betekent het wel iets goeds dan als je temp niet is gedaald.

Liefs Steffie

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mirre; 8 dagen is idd wel kort. En ook ik heb een hele lichte ongi, maar merk wel echt het verschil tussen eraan komen en er zijn. Begint altijd met bruin-roze maar daarna is het rood en blijft het rood...na 2 dagen weer bruinig en dan ben ik er alweer zoiets vanaf...
    Weet je zeker dat je met 37 gr. ongi bent geworden. De meesten worden pas ongi als temp gedaald is? Misschien was het dan toch de aanloop naar? Lastig he.
    Ik duim iig weer voor je....Mocht je temp stabiel blijven of omhoog gaan, misschien toch ff een testje wagen?
    Knuf

Zanoni; misschien een innestelingsbloedje?? Ik hoop voor je dat het dan een goeie is en je over een aantal dagen 2 strepen hebt ;)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    even snel want ik moet naar mijn werk!
    Hellup! hij doet geeeeek!

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames, ff weinig tijd, maar mijn temp is nog 37.0, dus blijft mooi hoog.

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @mirre...Kus meiske! Kleine hoop nog dat ie morgen omhoog schiet! Duim duim!

@zanoni...Misschien had je een scherp randje aan je nagel? Ik durf geen innestelingsbloeding meer te roepen..;) Ik hou je kaartje in de gaten!

@jackie...whoei :) spannend!!

@avalon...Ik denk dat het slaapgebrek en de verkoudheid er zeker mee te maken heeft hoor dat je zulke schieters hebt, meis!

@steffie...Ook voor jouw duim ik hoor, stuur de ellendelingen maar door naar Waddinxveen...IK heb een knuppel achter de deur!

@Elvira...wat ben je toch een lieverd...ondanks slecht nieuws sta je toch voor ons klaar!
    @Stieneke ook! Kus voor jullie!

@Natas...Hij doet zeker gek....kan het niet zo zijn dat je je eisprong op dag 11 hebt gehad...heel soms komt het eggwhite na de ovulatie...heb ik ook gehad de eerste 2 rondes...Ik blaas ook hard voor jou!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn kaartje... :rolleyes:

Beter had ie lekker hoog gebleven...had ik mezelf net met iets meer overtuiging voor de gek kunnen houden! ;)

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    haha ninetje doen we dat allemaal niet totdat we een posi test in handen hebben?? ;)
    Enieweej hij is idd nog wel lekker hoog hoor.

En de kaart van natas ja die doet wel raar ja dat zal vast door die lage uitschiet zijn omdat je basis temp dan inene keldert

Deel Deze Pagina