Ten eerste....GEFELICITEERDT!!!!!!! daarna..............als je voor je link dan zien we gelijk de foto........... je kan ook de snel toets gebruiken boven aan als je een bericht toetst............daar staat het al.......su6
Van harte Britt !!! Lekker genieten !!! Kon nt meer reageren gisteren meiden op jullie kaartjes.. mijn muis had geen zin meer om mee te werken en had bij deze de geest gegeven !!! Het gevolg v al die hoogtes en laagtes in tempen denk ik maar de nieuwe muis is er en asjeblief gelieve nu nt te veel meer naar beneden te schommelen anders zijn die muizen van me constant versleten !
[img=http://img170.imageshack.us/img170/7204/img0828vn6.th.jpg] Hoop dat de foto zo duidelijker is... Liefs Britt
Bedankt Meliske en de anderen..durf alleen nog geen andere banner te nemen en een topic te openen..te bang dat het weer mis gaat...komt nog wel als het allemaal oke is... Liefs Britt
Britt, GEFELICITEERD meid! Probeer er toch van te genieten, ook al is dat nu nog moeilijk... Bij mij is verlies (rood/bruin) gestopt. Ben wel al tig keer naar de toilet gegaan om te plassen dus misschien dat ik het daarom niet meer zie. EN ik heb hele lichte krampjes voor in mijn buik... Die onzekerheid kan een mens echt gek maken!
Kan iemand mij helpen?? Ik zit nu cyclusdag 39?? Normaal nooit langer dan 33 dagen en ik heb gisteren negatief getest! Wanneer zouden jullie weer gaan testen? Gefeliciteerd Britt!! Super!! Zaoni snap die onzekerheid zo goed! Misschien toch nog innesteling... Op de hoeveelste dag zit je nu? Ingrid ik blijf duimen geen bloed geeft toch moed....ik wordt er bloedonzeker van kan wel janken whaaaa! Jackie zit er goed uit...hoe gaat het normaal met jouw temp blijft die altijd zo hoog of is dit nieuw voor je?? Alle andere wachtende sterkte ik ben benieuwd naar jullie mening! Liefs nina
ohhh dan is het vast innesteling...toch veel te vroeg voor ongi!!! Duim voor je hoor dat vanaf nu alle rood wegblijft!!! Wanneer zou jij weer testen met mijn negatieve test van gisteren? kus nina
nou nina dit is pas 2e temp ronde maar hij is nog hoog waar hij vorige maand al lager was. Maar ik wacht nog af
Hoi Nina, Als ik zo naar jouw kaartje kijk en als je altijd een cyclus van 33 dagen hebt dan zou ik als ik jou zou zijn zondag of maandag testen met een "gevoelige" test. Als m'n temp tenminste dan nog zo hoog zou zijn. Welke heb je gister gebruikt? Groetjes Zanoni
Gefeliciteerd Britt, Ik ben zo blij voor jullie Helemaal top! Nu lekker genieten saampies Liefs, Velobabe
Ik heb een test gedaan die ik op internet heb gekocht! het is een casette waarbij je met pimpet urine erin druppelt! Kan vanaf 4 dagen voor je nod maar dat raden ze voor de betrouwbaarheid af! Dus ik denk wel een gevoelige! En die 33 dagen heb ik maar één keer gehad normaal 30/31 dagen! Ik denk dat ik het maandag met hoge temp nog maar eens ga proberen! liefs nina
Goede middag meiden Ik doe nu even snel mijn temp kaartje hier neerzetten en lees straks wel wat julie geschreven hebben. Moet zo nog ff eten, douchen en dan naar de HA. Ik hoop dat we daar wat wijzer zullen worden. Temp is stabiel gebleven. Verder geen last van kwaaltjes of pijntjes behalve de gebruikelijke. Ben alleen wel al de hele dag misselijk. Maar dat kan ook komen door de plotselinge liters melk die ik de laatste 2 dagen naar binnen heb gegoten Lees jullie later. Liefs, Gerrina
@Ninetje.. nee heb daar echt mijn eisprong niet gehad.. mijn baarmoedermond was hard en ik voel mijn ei... dag 13, 14 en 15 had ik mega ovulatie pijn. dan was ik trouwens ook maar 10 DPO geweest.. mijn luteale fase is meestal 15/16 dagen @jackie... ik heb altijd zo'n laag horizontaal streepje (coverline) want zit met mijn tempjes voor ei.. veel rond de 36.2/36.3 Op dag 7 zo lage temp heb ik nog nooit gehad... zit nu meestal rond de 36.8 het is maar vreemd.. had het nog wel zo warm vanmorgen... ik ben toch benieuwd wat je tem zo kan beinvloeden Heb eerder weleens zo gek kaartje gehad (heb even gesnuffeld) met mijn vroege miskraam:
Britt;gefeliciteerd meis!! Ik hoop dat het dit keer goed blijft gaan!! Ninetje; tuurlijk blijf ik jullie steunen! Life goes on.... Ik blaas me suf Natas; vreemd kaartje hopelijk met een hele goede reden
Britt meisje gefeliciteerd. Meiden wat doen al die duivels bij jullie op bezoek? Dat was niet de afspraak toch? Echt balen hoor dikke knuffels. Maar effe nieuwsgierig vraagje welke kant van het bankje zijn jullie afgevallen dan probeer ik naar de andere kant te hellen Oh die nieuwe thermometer van de Lidl so much fun Hij geeft 0,1 meer aan dan mijn oude thermometer, dus meiden die een tempstijging willen Maar gisteren bleef hij het niet doen en vanmorgen had ik een temp van rapapaaaaaaaaaaaaaa 41,6 Nee geen tiep foutje. Dus nog maar keer gedaan en toen was het met mijn oude 37,05 dus dat heb ik maar aangehouden. Heb wel Stientje uit huis gegooid want die heeft stiekem met haar koude voeten mijn temp laten dalen Hier mijn kaartje: