Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @Kiara...Mooie rocky mountains heb je meis! Inclusief de Niagra waterfalls! ;)

@Mirre...het kijk aan toch weer omhoog...Ik zou t nog heel ffkes afwachten, blijft ie hoog gaan dan zou ik een testje wagen lieverd...wel vervelend als je temp steeds hoog blijft.

@Remember...das zeker mooi hoog! Spannend!
    Trouwens het kaartje bij image shack blijft niet zo klein hier als dat je hem daar ziet hoor.
    probeer em gewoon eens te plaatsten?

@lovely..Ook al zon mooi kaartje jij! Wel mooie constante temp...Houden daar...of kun je al gaan testen?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn kaartje :rolleyes:

Joepieeeeeeee ik zit op de 37,0....

Nu ben ik wel een bit verkouden en dus kan het heel goed dat mijn temp daarom hoger is. Maakt niks! Ik zit toch mooi op de 37 die ik wilde ;)

Fijn weekend allemaal...Ik ga een weekendje weg! Heerlijk!

@twinny...welkom terug meiske!

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lovely ziet er goed uit !! Blijft lekker constant !!!

Hier tussenstand vd mijne ! Wat denken jullie ?

Ninetje jij gaat ook goed joh !!! Blijf jij maar lekker 9 maanden verkouden ;) Veel plezier dit weekend !!!

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Stien!!!

Wat denk ik van je kaartje...euhm....

Eitje gehad op dag 12 of 13 gezien je posi ovulatie test...en nu ook verkouden! ;)
    Skatteke ik hoop dat het hele gyn gedoe voor jou niet meer nodig is! Behalve voor de echo's natuurlijk van je kleine wondertje!
    Mag jij mijn *verkoudheid* hebben deze ronde...wacht ik nog een maandje...deal?

5. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Ninetje* Dat zie er mooi uit zeg! Het zou toch wat wezen he!!! Jij denkt dat je mannetje er niet is op moment supremé (hihihi) Heb jij je misschien ff lelijk vergist!
    Ja mijn temp is wel mooi constant maar ik heb een keer eerder gehad dat ik een cyclus had van 35 dagen. Toen d8 ik dat het raak was maar werd toch ongi. Dus durf niet meer zo snel te testen.

Stien* Geweldig kaartje!!! Ik hoop ook zo erg dat jullie dat gedoe van gyn wordt bespaard. houweso!!!! Prachtig!!!

Lovely

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje meiden :D !!!
    Enne Ninetje, als het goed afloopt, blijf jij dan maar lekker samen met mij verkouden ; we gaan gewoon met z'n allen snotteren !! ;)
    Lovely zal ik ook es in je gezicht niezen ? :) ;)

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @lovely...Dat zou idd wat zijn!

Geen een pendel of voorspelling voor sept...allemaal ervoor of erna...zul je net zien!
    Maar nogmaals ik blijf er echt nuchter onder hoor, ik weet dat t wel heel veel geluk hebben is mocht het nu idd raak zijn, het kan...we hebben net binnen de 24 u ge-jobbed...maar das dan wel een heel klein kansje! Ik pin me er ook niet op vast hoor...anders strax weer die klap en daar zit ik niet op te wachten...
    Ik moet wel zeggen...dat ik deze maand voor t eerst niet veel klachten heb van steken of krampen...alleen de woensdag en zelfs zo erg dat ik manlief ( jah natuurlijk was ie NU wel thuis) heb moeten stoppen met zijn duwwerk en er trekwerk van heb moeten maken ;) En euhm...dat de pijn in mijn tetters de dag erna begon...puur toeval!

@stien...Goed idee ik nies lekker ffkes mee!

8. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Stien*
    Haha nou dat niesen is niet nodig hoor heb hier thuis een kind die al een tijdje verschrikkelijk aan het niesen is dus kan me zo ook wel bij jullie clubje voegen (hihi)

Ninetje*
    Jou verhaal heeft wel iets weg van mijn verhaal. Ik heb deze maand ook erruuugg weinig geklust. Zie topic: cultuur verschillen. Heb ook deze maand nergens echt last van. Wel een beetje zeurderig gevoel maar that's it! Ik blijf er ook nuchter onder want heb geen zin in die klap idd. Ben nu al bijna 11 jaar bezig voor een 2e (wel 8 jaar met andere partner hoor en met mijn huidige vriend nu 7e ronde) Maar goed 11 jaar een wens hebben is niet niks en heb ervaring met teleurstelling dus.

Liefs Lovely

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    lovely...wil je de link neerzetten naar dat topic?

Als ik zoeken ga zoeken...( duh)
    dan komen er veel topics tevoorschijn...

Thnxie

10. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Haha moet alleen ff weten hoe dat moet? Kan je het uitleggen?

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Kopieren en dan plakken...

Dus je gaat naar dat topic...kopieert wat er staat in je adres balk en plakt het hier...

;)

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nog niet zoveel spannends hier volgens mij... :rolleyes:

Liefs An ;)

13. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Ninetje,

Het gaat niet zover terug :( Ik kom maar tot 8 sept. Ik heb het geloof ik 3 sept geschreven.

14. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
  15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    oeh...

Dat is idd een zeeeeeeeer lastige situatie meis...

Knap dat je er zoveel begrip voor kan opbrengen! Echter zou ik wel een keer goed met hem praten hierover...want het ziet ernaar uit dat er elke keer wel weer wat is dat jullie samen-zijn niet door kan laten gaan...T is weer een heel andere situatie als de onze...alleen ons gevoel blijft hetzelfde...Hoe wij vrouwen ons voelen dan he!

IK hoop driedubbel zo hard dat het niet lang meer duurt voordat jullie zwanger zijn...Mits de relatie goed is natuurlijk!

Dikke zoen!

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!!!

Kiara, Ik kan bij jou op dit moment geen duidelijke eisprong ondekken nee. Mag ik vragen hoe je tempt? Rectaal, vaginaal, oraal of oor?

Mirre, vreemd dat je alweer omhoog gaat, ik hoop dat je temp morgen weer zakt en dat dit een eenmalige uischieter was

Remember, die temp van jou is niet absurt hoog, is gewoon een normale temp! Pas als je boven de 38,0 komt kun je zeggen dat je koorts hebt, en als je kijkt naar het hoogte verschil tussen je coverlijn en je temp zou ik zeggen dat je nu een mooie temp hebt!

Lovely, vreemd dat jij nog geen kruis hebt van FF. Krijg je ook geen kruis als je de temp van dag 12 en 13 “discard” ?

Ninetje, You go girl!!! en nu daar blijven he (net als ik :) ) Een heel fijn weekend en tot maandag!

Stientje, waarom heb jij nog geen kruis van FF? Ik zou zeggen dag 13 je ei geweest?!?

Hier is ook mijn kaartje weer! Het wordt steeds spannender en voor mijn gevoel gaat de tijd steeds langzamer. Mijn temp blijft stabiel, spotting is gestopt en FF zegt nu zelf al "kans op innesteling is aanwezig" (dan wordt ik dus helemaal zenuwachtig)

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Zo weer even mijn kaartje plaatsen hier. Het is een Rollercoastermaand lijkt het wel. Op en Neer, Op en Neer. Volgens de verwachting zal hij morgen wel weer naar beneden gaan, tenzij ik mijn ei gisteren had. Nou ja, als dat zo was, dan maakt het deze maand zowiezo niets uit, want we hebben gisterenavond nog even geklust en dat zal op de dag van de eisprong zelf wel te laat zijn geweest.

Fijn weekend allemaal en 'tot morgen',

:flower: :flower: :flower: :sunny: :sunny:

18. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Ninetje*

Ja we praten er vaak en veel over. Ik moest het toen gewoon ff van me afschrijven. Het gaat nu wel weer. Zoals ik toen al schreef moet ik dingen eerst ff laten bezinken en dan accepteer ik het gewoon weer ( ik ben te goed voor deze wereld haha)

Zanoni* Wauw wat een kaartje en hoge temp!!
    Ik ga dat een proberen. Die 2 temps te discarten(gnagna tja hoe noem je dat hé???)

19. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hoi,

Ik ben niet zo vrolijk. Eergisteren last van spotting gehad, gisteren niet. En nu een enorme tempdaling. Volgens mij kan dit maar 1 ding betekenen. Heb al 3 dagen last van rugpijn. Ik heb even de balen.

Liefs Steffie

20. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Zanoni* Nee het maakt niets uit. Nog steeds geen kruis. Het gekke is dat ik op dag 9 wel een kruis heb gekregen maar na een paar dagen haalde FF 'em weer weg

Liefs Lovely

Deel Deze Pagina