Bedankt Zanoni. Gelukkig is het bij jou wel positief. Hoop echt dat je deze ronde zwanger zult zijn. Liefs Steffie
zo hier even mijn kaartje heb niet veel tijd om te lezen maar zag hele mooie kaartjes en steffie meid ik hoop dat ze niet doorkomen hoor. [/url][/img] mijn kaarjte jaaaaaaaa nog steeds hoog het word spannend
Hey Nin, Ik bedoelde trouwens niet dat ons situatie wat betreft relatie hetzelfde is hoor. Ik bedoelde de situatie wat beteft dat we er allebij vanuit gaan dat het deze maand niks wordt ivm weinig klussen op juiste tijdstip, snappie : Liefs Lovely
@lovely: ik had je verhaal ook nog niet gelezen. WEl fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Veel succes saampjes. @Zanoni: wow meid wat een prachtig kaartje!!! @steffi: een hele dikke knuf voor je baaldag. @ninetje: goed zo meid. Ga zo door. Ook al ben je verkouden, heeft dat niets te betekenen. Je temp kan ook zo gewoon 37 zijn hoor. En dat is goed teken. Bij mij zijn gisteren de duivels goed doorgekomen. ONdanks verkoudheid en flink zweten is mijn temp naar beneden gegaan. Zit nu op 35,8. Dus veelste laag onder mijn kruis. Ik ga door naar volgende maand. Ergo: op dag 2 plaats ik mijn kaartje nog niet heeft nog geen zin. Zet hem op meiden........ van diegene die in de wachtkamer zit wil ik snel positieve testen zien.
Goedemorgen allemaal, Jeetje, wat een kletstantes allemaal bij elkaar. Ik heb weer veel bij moeten lezen. Ik heb het niet van iedereen onthouden, maar ik ga een poging wagen: @Steffie....he, meid, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Knuffel. @Kiara.... ik sluit me aan bij Remember, eitje op dag 30 @Remember... en nu die temp zo houden. Zo gaat ie goed. @Mirre... ik kan er eigenlijk nog geen touw aan vast knopen. @Lovely... tja, wel hoge temp, maar FF geeft niet aan wanneer je je eitje hebt gehad? Wanneer kun je gaan testen? @Ninetje... mooie hoge temp. Ga zo door meid. @Stientje.... het lijkt erop dat je je ei hebt gehad. Mooie tempstijging. En nou zorgen dat ie daar nog een tijdje blijft hangen (zo'n 9 maanden, okay?) @ah78....daar valt inderdaad nog niet zoveel over te zeggen. Maar ja, dat komt vanzelf. @Zanoni... ook een erg mooi kaartje. Houdt die temp omhoog he? @Avalon1972.... jeetje, ook aan het bergbeklimmen geslagen? @Jackie....ook een mooi kaartje. Ik ben benieuwd wat hier de uitslag van gaat worden....wanneer ga je testen? @Ingemoppie....balen joh. Ik had het bij jou niet verwacht. Succes in de volgende ronde. Hier mijn kaartje. het lijkt wel of ik aan het bergklimmen ben
Jaycey* Goh hee dat gaat goed! Blijven klimmen of daar gewoon je tentje opslaan en lekker blijven zitten! Nee testen ga ik nog lang niet doen hoor. Pas als ik volgende week nog niet ongi ben. Ingemoppie* Verdorie *&$# Wat jammer zeg! succes dan meer weer meid voor volgende maand. Dikke kus! Liefs Lovely
[img=http://img71.imageshack.us/img71/863/tempkaartcu9.th.png] Ben toch nog thuis. Twee stellen uit onze vrienden groep hebben in mei een kindje gekregen. Gisteren avond belde een van die twee ons op en kregen we het verschrikkelijke nieuws dat zijn vriendin leukemie heeft. Kan het gewoon niet bevatten. Hun beebje is 6 maanden en dan dit. Over 3 weken moet ze voor 5 weken het ziekenhuis in. 50% slagings kans. Sorry maar moest het even ergens van me af schrijven... GR. Britt
Goh Britt, wat een ontzettend klote nieuws. En dat net wanneer jij uitgevonden hebt dat je zwanger bent. Verdriet en blijdschap. Moeilijk hoor. Veel sterkte en hopelijk kun je toch een beetje van je zwangerschap genieten. Liefs, Jaycey
Ik zie nu dat de site er zelf een * van maakt, dat had ik namelijk niet gedaan. Ben benieuwd welke woorden je nog meer niet mag gebruiken
Jeetje wat erg. Precies zoals Jaycey zegt, verdriet en vreugde liggen dicht bij elkaar. Sterkte voor je vriendin....
Zanoni die van jou gaat heel goed zeg !!! En ja had ook verwacht dat ik van ff mijn kruis vandaag zou krijgen... 't zal vr morgen zijn !! Komaan iedereen op die tempjes, morgen allemaal weer lekker stijgend !! Britt wat erg ! En met zo'n kleintje nog maar net.. mt heel erg zijn om dan zolang het ziekenhuis in te moeten... ga een kaarsje branden dat ze bij de 50 procent die slaagt horen !! Knuffie xxx
@britt: wat een erge situatie zeg, ik snap heel goed dat je het nog niet wil vertellen. duim draaien voor haar voor die slagings kans. wat zie ik hier toch allemaal mooie kaartjes zeg, er zitten er weer een paar heel hoog. toppie meiden, en nu hoog houden. alle die de duvels krijgen jammer alle die hun ei verwachten: suc6 met klussen alle die moeten wachten: erg he, maar ook suc6
Wie heeft een wervelwind mijn kant op geblazen Ik zal vanmiddag reageren op andere kaartjes.. vandaag gaan we badkamer uitzoeken voor onze nieuw te bouwen woning!
Jaycey, dat bergbeklimmen gaat je goed af! je temp blijft in ieder geval mooi hoog!! Britt, Want een vreselijk nieuws meid. Heel veel sterkte voor jou en je vrienden! Stientje, jouw kruis komt eraan *zanoni gooit kruis naar stientje* Natasja, veel succes met het uitzoeken van je badkamer! en wat een mooie temp stijging! nu daar houden he!
hoi meiden hier mijn kaartje weer ik ga denk ik echt ongie worden ben nml zo chaggerijnig als de pest! heb al minder last van krampen en ben gedaald in temp. kunnen jullie even naar mijn kaartje kijken en even een deskundig antwoord geven hahahahaha ik snap er zelf niks meer van in elk geval. heb nog wel afscheiding en gevoelige borsten en tepoels (maar ja kan ook bij een ongie horen ) alvast bedankt!