Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai meiden,

Nou mijn temp is nu op dag 40 nog steeds 37,0... en geen rode duivels...dus wachten wachten en wachten. ga denk ik pas woensdag weer een keertje testen en bij negatief huisarts bellen!!!

Wat een rotnieuws Britt...ik zal zeker een kaarsje aansteken wat is het leven dan toch oneerlijk en niet te begrijpen!

Zaoni wauw en dan nog zo'n melding van fertility friend ik snap dat je de kriebels krijgt!

Natasja super die wervelwind...en nu daar gewoon lekker blijven hangen zou toch wel fantastisch zijn...

Kim ik denk dat het voor ongi echt nog veel te vroeg is aangezien je zo'n laat ei hebt gehad...misschien gewoon eenmalig dipje en morgen weer de lucht in!

Ninetje een zaadje is voldoende dus wie weet!!!

Jackie ga je het nog volhouden om niet te testen of ga je morgen een gokje wagen aan die temp zal het in ieder geval niet liggen!

Voor de meiden waar die klote duivels weer op bezoek zijn gekomen hele dikke knuffel!

alle andere wachtende sterkte lekker broeden op die eitjes!!

liefs nina

2. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    naamloos.bmp

@ Kimkivits, balen meid, succes de volgende ronde.

3. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Britt heel veel sterkte !!!

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier is echt geen touw aan vast te knopen. Mijn temp gaat op en neer.

Liefs An ;)

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

zijn we weer.

Hier mijn kaartje weer.

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Jaycey.wat ga je goed meis.temp blijft lekker hoog en ook redelijk gelijk.4 daagjes nog maar.

Liefs Britt

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
  8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen Ladies,

Het is wat vroeg dag, maar ben niet de eerste :D

Mijn kaartje ziet er weer hetzelfde uit, mijn temp was weer 37. Nu wordt het spannend, nog een paar dagen en dan mag ik testen :)

Ik ben vanaf vanmiddag niet aanwezig want ik ga lekker naar de musical "The Wiz" (gaat de dag ook wat sneller voorbij ;) )

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus mieden,

Kom ook weer even meekletsen. :D

Jacey wat gaat ie goed houden zo joh!

Zanoni super dat kaartje van jou! En van die meldingen van FF zou ik ook de kriebels krijgen (is maar goed dat ik geen VIP member ben :) )

Britt allereerst nog gefeliciteerd! Maar wat een vreselijk nieuws van je vrienden. Ik hoop dat ze aan de goede kant van die 50% zit! Sterkte ermee.

lovely, spannend joh, ik hoop dat je snel een pos test hebt!

Natasja , wauw wat een mooi kaartje, ik hoop dat jou alle onderzoeken lekker bespaard blijven en dat je temp lekker 9 maanden hoog blijft ;)

Micha; wat een wiebelkaartje, kan er ook niet echt een ei in ontdekken, zou die nog moeten komen :(

Stientje Mooi kaartje heb je joh! Gooi dat kruis morgen even naar mij, want als ik nog 2 dagen een hoge temp heb dan mag ik er ook weer een plaatsen ;)
    Gisteren is mijn eitje nl gesprongen en op de valreep nog even geklust :) Mijn mannetje was nl een hele tijd niet lekker doordat hij een blaasontsteking had die maar niet over wilde gaan en ook nog eens flink last van zijn darmen had.
    ik verwacht er overigens toch niet veel van want de gyn had al gezegd dat als "mijn gebrek" inderdaad progesteron tekort zou zijn (en daar ziet het naar uit) dan zit een spontane zwangerschap er toch niet in. Maar goed ik had toch zoiets van je weet maar nooit, niet geschoten is altijd mis :)

Rest vd meiden, allemaal veel succes (kon er niet meer onthouden :oops: )

10. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Goedemorgen Tempmeiden,

Hier weer even mijn kaartje. Ik heb 2 temperatuurmetingen als discarded ingegeven bij FF, omdat ik de ene nacht totaal niet geslapen had en de andere snipverkouden was. Als ik dat doe, dan krijg ik een groot vet kruis op Donderdag.
    Nu is mijn vermoeden zelf heel groot, dat het niet donderdag maar vrijdag was.
    Maar goed, het is even afwachten. Als ik inderdaad mijn ei vrijdag had, dan was tie wel laat. Dan kan ik wel rekening houden met een cyclus van 36 dagen deze maand. Heel apart.

Iedereen heel veel succes en sterkte en tot morgen maar weer. Zal proberen om vanaf morgen weer wat meer te reageren. Ben er momenteel beetje te moe voor. Ga denk ik nog maar ff mijn bed in.

Groetjes,
    Marianne

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jaycey en Zanoni wauw julie gaan goed joh !

Spijkervrouwtje, mijn kruis is doorgevlogen morgen staat het bij jou ad deur ok ? Ik krijg er deze maand geen en weet zeker dat ik een eitje had. Vanmorgen opgestaan met een knallende ongipijn en kijk naar die temp. Ik word weer vroeg ongi da's duidelijk !

Avalon Succes met w88 !

12. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve temp-babes 8)

heb me een tijdje hier niet laten zien,
    maar nu de spannende dagen weer aanbreken, klets ik toch graag weer mee.
    ik ga vandaag even de tijd nemen om een heel eind terug te lezen.
    hier mijn kaartje:

liefs elfje

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht

Goedemorgen!

Even een kleine/korte reactie op een aantal van jullie
    @elfje .terug van weggeweest en hoe! ;)
    @Stientje jammer meid duimen dat je hoofdpijn snel zakt!
    @avalon1972, slaap ze nog even, zo'n fikse verkoudheid is helemaal niet fijn en je nachtrust zal er flink onder leiden.
    @Zanoni JE GAAT LEKKER! Super joh .en veel plezier bij The Wizz vandaag!
    @Jaycey, hoog houden nu !

Mirre zelf haar 'vreemde' ongi zit er alweer bijna op alleen was nu m'n temp weer ietsje lager, terwijl ik nu juist.bij het weggaan hoger zou verwachten!? :rolleyes:

Liefs, Mirre

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames, hier nog geen spotting te zien dus hopen dat dat zo blijft.
    Ik heb nog niet alles doorgelezen, maar heb ik nu ff geen tijd voor, moet handballen.

Gr Patje.

http://i9.tinypic.com/2jads8g.jpg

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Nou er zitten er weer een paar spannende temp kaartjes bij.
    Zaoni whaaa dat gaat echt de goed kant op! Ga je wachten met testen tot je nod?

En jaycey heb je er zelf een goed gevoel bij spannend hoor!
    Mijn temp was weer 37 graden dag 41.ik ga over 3 dagen weer eens testen!

Liefs nina

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    UHHHHHHH, dames, ik had vanmorgen ff met een dipstickje getest en ik dacht dat er niks opstond, maar nu in het daglicht zie ik een heeeeeeeellllll vaag streepje.
    Ikke ga morgen opnieuw testen met een echte test.
    Spannend!

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0

geenn woorden voor.

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Whaaaa patje wat spannend.
    Welk merk test was dat?

He gatsie Jackie wat doe je nou. Ben je ongi geworden of is het nu alleen nog je temp?

Dikke knuffel

Nina

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Nina, mijn nod is a.s. vrijdag dus ik wil of vrijdag of zaterdag testen als mijn temp dan nog zo mooi is :)

20. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Goedemorgen meisjes,

Kimkivits* Hopen op een dipje meis!

Jaycey* Gaat goed!

Zanoni* Mooi constant, succes met wachten!

Spijkervrouwtje* Vind ik ook hoor meid. Niet geschoten is altijd mis! Hoe vaak hebben artsen er niet naast gezeten?

Stien* Ahhhh nee meid. MAG NIET!

Elfje* Jeetje en hij gaat maar up, up, up. Mooi hoor!

Mirre* Je bent maar een rare vogel (hihihi)

Patje* Jee, spannend zeg!

Jackie* Hier heb ik ook geen woorden voor, verdorie. Sterkte meid.

Ik kan mijn kaartje niet plaatsen omdat jullie dan hetzelfde kaartje zouden zien als gisteren. Ik heb mijn temp voor vandaag ingevuld maar is niet te zien op kaartje. Enig idee hoe dat kan? Misschien omdat ik een cyclus van 30 dagen heb ingevuld en ik nu op dag 31 zit? Als dat zo is, kan ik dat dan op een of andere manier aanpassen bij FF? Mijn temp was overigens net als afgelopen 4 dagen. Nog steeds 36.9.

Liefs Lovely

Deel Deze Pagina