@ingiemoppie: zzzzzoooo dat ziet er mooi uit, nu op voor een dikke+ @mirre: ben ook benieuwd naar je temp morgen en ook voor jou een dikke + @monique: ik geloof dat ik in jou situatie al getest had, als dit geen + word eet ik mijn toetsenbord op @pearly: heb ik ook een keer gehad dat het haast een week nodig had om weer op de "rails"te komen. hopelijk gaat het de goede kant op
hello benne we weer........... ik heb me ovu test ingevuld, en ben nu helemaal de weg kwijt.......... Als ik zo ff kijk lijkt me test van vandaag net iest lichter als die van gisteren.............terwijl ik dat niet eens echt een piek vond, die had ik vandaag verw8.......... Daarbij heb ik nu me ovu pijntjes, en heb ik tot nu toe een cyclus van 30 dagen wat zou betekenen dat ik morgen zo me ei zou moeten hebben en niet al een paardagen geleden, ....maar ok dat kan.......... Ik baal gewoon stevig want nu net ik dit weekend s'nacht heb gewerkt en vannacht heb lopen nachtbraken met twee zieken kids waren dit voor mij een beetje de balangrijkste temp dagen.............. Dit is echt k*t gewoon...sorry hoor............... Ik voel ook gewoon duidelijk me pijntjes maar ik heb geen eggwhite!!!!! Wat moet ik denk en wat denken jullie..helpppppp Hier me nieuw kaartje:
Remember, Solly ik kan je ook niet helpen, daarvoor ben ik nog teveel een...Leek Misschien straks dat er meiden met verstand reageren. @Toontje80, Ook ik ben errug benieuwd naar m'n temp morgen!! Vraag me af :stel dat ie zou zakken of de kansen dan verkeken zouden zijn..., of dat het missch een innest.dip is. Ach heeft ook geen zin om al vooruit te kijken, Voor nu ziet het er nog gunstig uit @Monique27, Je kaartje ziet er goed uit, begrijp dat je hoofd er nu niet zo naar staat... maar heb je al een idee wanneer je gaat testen?
Remember: Ik zou het zo 123 ook niet kunnen zeggen, maar het lijkt erop, dat jouw eitje er nog aan moet komen. Je zegt dat je afgelopen weekend nachtdienst hebt gehad. Heb je toen ook die ovu testen gebruikt? Misschien dat daarom het streepje kleiner/lichter leek.
Een hele goede middag dames @ Wondertje Heel mooi kaartje. Ben er jaloers op Porficiat meis. Geniet ervan. @ Ingiemoppie Zou jij es niet gaan testen Of heb je dat al gedaan? Uitgaande van jouw vorige cycli's lijkt het me niet onmogelijk positief gaat testen. @ Mirre omhoog houden die temp heh. Zier er goed uit @ Remember Ik denk dat je eitje is geweest. En als dat zo is dan heb je toch ook op het juiste moment geklust, zie ik. Maar als je eitje er nog aan komt dan gewoon nog ff doorklussen lijkt mij. Nog geen man over boort 8) Hier dan mijn kaartje. Volgens mijn banner zou ik vandaag mijn ei krijgen maar voel nog geen steekjes en mijn temp is nog niet omhoog geschoten. Wacht het nog maar ff af. Zodra ik de eerste steek voel mag mijn mannetje doktertje spelen
Nou gerrina zou jij je ei gister niet gehad hebben??? Als je nu nog 2 dagen alvast hogere tempjes invult dan verschijnt hij vast op dag 13??!! Ook met het oog erop dat je op dag 12 en 13 eggwhite hebt ingevuld. succes meid
@Gerrina Heerlijk hoe je het omschrijft: Doktertje spelen! ik vind het persoonlijk much better klinken dan 'klussen;... En off topic..heel goed en eerlijk hoe je hebt vert over jullie persoonlijke situatie. Ja, misschien heb je je ei gisteren wel gehad? Is dat een optie..
Ja dat zou idd heel goed kunnen. Heb van de week wel hele kleine steekjes gehad maar ik dacht meer dat het een voorbode was. Normaal gesproken heb ik flinke steken als mijn ei springt. Hoe dan ook....als ie geweest is hebben we toch nog op tijd eh....gespoten, zeg maar Liefs, Gerrina
Ben net bij de gyn geweest. Lichaam heeft keurig zijn werk gedaan: mijn baarmoeder was weer helemaal schoon. We kunnen dus weer opnieuw beginnen. Ik kan het toch niet laten om te tempen. Zodra het kaartje weer inzichtelijk wordt zal ik hem plaatsen.
Hoi Me2, Ik ben blij voor je dat je baarmoeder weer helemaal schoon is. Wat een ontzettende tegenvaller, en dat ook nog tijdens je vakantie. Ik hoop dat jullie er samen goed mee om kunnen gaan en ik wens jullie dan ook heel veel succes. Groetjes, Jaycey
Me2 , ik sluit me aan bij Ingiemoppie Goed om te lezen dat je lichaam goed hersteld is. Welkom weer even terug (klinkt misschien raar gezien je omstandigheid, maar ik bedoel het vriendelijk) Liefs, Mirre
Ik heb idd gewoon ovu testen gebruikt, en juist omdat ik wist dat ik deze dagen ook moest testen ben ik begonnen om 2 uur s'middags zodat ik ook als ik had gewerkt een goede plasje had zonder dat het een ochtend urine was zeg maar.............. na het werk plassen, om 11/12 uur zo ff me bed uit om te plassen en daarna om 2 uur testen............ dus als het goed is was het geconcenteerdt genoeg voor de testen.... want vrijdag ( voor ik met werken begon)...had ik ook al een licht streepje... Ik zei net al tegen me hubbie we kijken gewoon wat morgen brengt........ik neem aan dat ik niet 3 dagen een even dikke streep kan/zal hebben toch.... Als de FF een stippellijn geeft wat houdt dat dan precies in : Dat ie niet zeker is toch : Als ik allen zou tempen dan zou ik me er bij neer kunnen leggen , maar nu me ovu testen zeggen dat me ei "nu" is raak ik een beetje de klus kwijt...... maar wat gerrina al zei........al was het de 15e hebben we goed gesext........... en nog wat door klussen vinden wij ook helemaaaaaal niet rot
Hey Remember een stippellijn is inderdaad een teken dat FF zich niet zeker is. Dit kan komen omdat er niet altijd op hetzelfde tijdstip is gemeten, of dat er verschillende pieken in de cyclus zitten. (bij mij dus ook). Als ik de handleiding goed lees, betekent een licht streepje dat het niet geldig is. Pas bij een even dikke of zelfs dikkere streep is de ovu test geldig (tenminste dat zegt die midstream van mij). Vandaar dat ik ook een aantal keren gewoon een - geschreven heb. Na 5 dagen ben ik gestopt om nog ovu testen voor aankomende maand te hebben (mocht ik die nodig hebben). Had jij dan al een dikke streep een paar dagen geleden?
@Ingiemoppie thanx! Een stippellijn omdat FF niet zeker is....dat wist ik niet hahaha snel teruggekeken naar m'n temp kaartje en ik heb ook streepjes, nou ja die het nu pas. Dan was m'n ei misschien toch de 16e ipv die 18e...
Dit is mijn tweede maand dat ik ze gebruik en ik vul een + in en dan daarnaast dat het low is de,.. afgelopen 2 dagen hebben ipv low high ingevuld............ik ga er dan vanuit dat ik minstens zo een dikke streep al dan niet een dikkere streep moet hebben..... ik wou al een foto plaatsen maar dan ga ik weer off topic denk ik.... ik heb dus nu 2 dagen al een dikke streep.maar niet dikker of donkerder dan mijn contole streep..... Ik test gewoon morgen nog een keer dezelfde tijd en dan maar hopen dat ik er uit kom....... bedankt iig voor je altijd ff goede en snelle reply....toppie
dank je en ik ben heel benieuwd hoe het er morgen uitziet. Maak dan nog even een foto en plaats die in een nieuw topic?
Aha!! Hier zitten we verstopt!! IK ben bewust een paar dagen weggebleven en heb ook geen temp kaartje geplaatst maar wel bijgehouden... Ik heb waarschijnlijk vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad en ook nog binnen 24 uur gesext! Er zit dus een heel klein kansje in...heel klein...maar toch! @Ingemoppie...wat dacht je van een test? @remember...aan de klus gewoon denk ik maar @mirre...we duimen weer hoor meiske! @Gerrien...duimendraaien dat t snel goed komt nu lieffie! @ de rest die ik vergeet ook duim ik voor jullie! @ de ongie geworden *doosjes* balen dikke zoen en keep the faith!