Goede middag meiden Ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen paar daagjes dus heb niet alles bij kunnen houden. Maar sommigen dingen heb ik toch wel vluchtig mee gekregen. @ Britt Allereerst jij natuurlijk van harte gefeliciteerd. @ Zanoni en Jaycey Mooi kaartje. Houden zo. Wordt steeds spannender voor jullie @ Patje Spannend hoor. @ Remember en Toontje 80 Gaat lekker omhoog die temp. Gaat de goede kant op. Hou 'm maar lekker hoog de komende maanden Mijn kaartje heeft dit weekend een paar rare sprongen gemaakt. Ben benieuwd waar dat naartoe gaat. Liefs, Gerrina
Uiteraard Daar gaan we voor. Maar mijn hele kaartje is zo trapsgewijs gegaan dat die piek ineens er echt uitspringt. Hoop dat dat een goed teken is
Zoals jullie (misschien) wel gemerkt hebben ben niet zo actief in reageren en plaatsen van temp kaartjes. Reden: Ik trek het niet meer. Heb een gigantische terugval gehad door de twee miskramen eerder dit jaar. Meer zal ik er niet over schrijven anders ben ik off topic en ik heb geen zin om er een heel topic over te wijden. Zodra ik weer de oude ben zal ik wat vaker op het foum verschijnen. Veel succes allemaal en laten we hopen dat het temperauren zijn doel heeft breikt! Lies Miel
Veel sterkte mieltje ! Hopelijk voel je je snel wat beter ! Neem rustig de tijd vr jezelf en hopelijk zien we je snel weer terug ! xxx
hoi meiden ben weer terug in het land. Heb een heerlijkie vakantie gehad. Was bang dat ik in de vakantie ongi zou worden en dus niet kon opstarten. Voordat we gingen zag het er naar uit dat ik dag 14 mijn sprong gehad had en dus afgelopen zondag ongi zou worden. Opeens ging in de vakantie mijn temp. omhoog. Dacht het ook al aan mijn afscheiding en de krampjes gemerkt te hebben. Ff veranderde toen ook opeens mijn kruis Blij was ik, maar kon natuurlijk niet geloven. Maar ja hoor, ben nog niet ongi, komt er wel aan morgen of dinsdag want zie het aan puistjes en koppijn. Heerlijk, kunnen we toch meteen weer opstarten en hoef ik niet nog eens goed 6 weekejs te wachten! Plaats ff mijn kaartje. Kunnen jullie mee kijken. Weet nu ook dat ik me niet moet vastpinnen op mooie kaartjes. Deze keer zekers niet zwanger, maar best mooi kaartje, ondanks te hele late eisprong op dag 28! grtjs Twinny
Mieltje.heel veel "sterkte". Twinny.niet te veel hoop?,.ik zou wel een beetje hoop krijgen hoor met zo een kaartje als ik het goed zag heb je al 15 dagen een hoge temp.dat vind ik wel hoopvol hoor.hopelijk blijft het de komende zeg 3 dgn ook zo hoog en heb je daarna een mooie + in handen.ik zou het niet kunnen laten al nu te testen. *Duim* Duim* Duim*
ja vind het er toch ook wel erg hoopvol uit zien! aangezien je ook een dipje hebt gehad erna. vette dip wel te verstaan! en dan nu al 15 dpo!
Hi Ladies, Hier een (nood)kreet vanuit Gran Canaria, kan niet te lang online blijven! Tevens kan ik niet mijn kaartje tonen maar ff in het kort! 10-9 eisprong ter info ! 15-9 temp 36.8 16-9 met vakantie niet kunnen tempen 17-9 niet kunnen tempen. 18-9 temp.36.8 19 tm 22-9 temp 36.9 23-9 temp 38.8 24-9 temp 37.0 ! Ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus. Normaal gesproken wordt ik meestal op de 24 ste ongi! Ik heb al zo´n teleurstellende vakantie (veel bewolking, afgelegen locatie, vriend ligt nu ziek op bed) ik hoop zo dat ik zwanger ben ! Ik heb geen zw.testen bij me. Maar ik heb al de hele dag het gevoel dat ik ongi moet worden! Maar dan zou mijn temp toch laag moeten zijn. HELP!
@ Mieltje heel veel sterkte! Liefs, Velobabe Dit is mijn temp kaartje. Ik snap er nog steeds niks van. Waarom mag je eigenlijk niet met een oorthermometer meten? Ik heb helaas niet veel tijd dus heb geen kans om terug te lezen, maar ik hoop dat het voor iedereen een vruchtbare maand is Help: Ik krijg de melding dat het plaatje te groot is. Hoe maak ik het kleiner?
Wanneer heb je last van spotting en wanneer spreek je van een lichte menstruatie? Ik heb vandaag wel een paar druppels bloed verloren, maar de menstruatie heeft nog niet echt doorgezet. Is dat dan spotting? Dan weet ik wat ik op mijn temperatuurkaartje moet zetten. Ik hoor het wel. Fijne zondag nog !
@Velobabe Je moet bij image ff resize aanvinken en daarna host it. Dan is ie verkleind. Succes! @princes Ja als ik het goed heb is wat jij nu hebt, spotting. Zo heb ik het vorige keer ook ingevuld. Ik weet niet hoe je menstruatie normaal verloopt. Misschien heb je een licht bloedverlies? Ik heb normaal bloedverlies en als ik dan op dag 3 of 4 zit van de manstruatie vul ik "light" in. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als het anders is moeten de meer ervaren temp babes me maar ff verbeteren. Liefs Lovely
nou meiden het is afgelopen ik ben net ongi geworden.even flink uitgehuild! Nu met frisse moed naar de volgende ronde! Ga wel even de huisarts bellen met de vraag of ze ons met wat standaard onderzoeken wil helpen! Zijn paar dingen waarvan ik graag wat zekerheid zou willen hebben! Voor alle andere succes en ik reageer morgen wel weer zit er nu een beetje doorheen! Kus nina
Hoi, Zou iemand naar mijn temperatuurkaartje kunnen kijken, ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met het bijhouden dus weet nog niet zo goed hoe of wat. 28-09 heb ik mijn nod en vanmorgen had ik zoals te zien is op mijn kaartje nog een temperatuur van 37.0 Nu had ik vanavond wat bloedverlies (minimaal maar toch) is het zo dat mijn temperatuur dan vandaag niet had moeten dalen? Alvast bedankt voor het bekijken! Groetjes!
Hier mijn kaartje. Op dag 15 heeft ook een kruis gestaan, maar deze is weggehaald door FF, omdat ik niet ongi ben geweest. Waarschijnlijk doordat ik dat motorongeluk heb gehad. http://www.marmenrox.nl/photos/ronde5.png Marleen
@mieltje lieverd.heel veel kussies en knuffies! @twinny.wb wijffie! Volgende maand gaan jullie er weer voor he? @remember en natas.Twinny kan deze maand niet zwanger zijn.deze maand hebben zij en haar vriendin geen inseminatie gehad @natas.euhm.hij gaat toch mooi weer omhoog! Mijn temp ook btw.morgen ochtend nog een dag zo hoog en ik ga twijfelen hoor. Morgen plaats ik mijn kaartje weer @jackie.dikke zoen meiske! @gerrienepien.kijk eens joh! Jij ook de hoogte in! Ik voel t aan mijn water.je weet wel, dat water waarmee ik jouw glazen bol heb gewassen. Dit is een vruchtbare maand!
@nina ook voor jou een dikke smakzoen! @Daantje.misschien is dat bloed van een innestelling? Even afwachten wat t doet. Spannend!
Mjah, mijn glazen bol is kaput! Dus dan vertrouw ik maar op jouw water Ben overigens nu wel heel nieuwsgierig naar jouw kaartje geworden. Hoop dat ie de komende maanden hoog mag blijven, mupke Morgen kom ik wel even gluren. Liefs, Gerrina