Daar istie dan! @prinses.met spotting bedoelen ze geloof ik eerder bruine afscheiding. @silla.shit balen dat je vakantie niet zo geslaagd is.Misschien kun je daar een zwangersschaps test kopen? Er is vast wel een drogisterij in de buurt. Gewoon te binnen stappen en vragen om een testos die zwangerschappos.alhoewel.is testos niet t spaanse woord voor euhm.klote? Dan gebaar je maar! Maak je van je duim en van je wijsvinger een rondje en daar steek je je andere wijsvinger dan in en uit.daarna wijs je op je buik en maak je een bolling.Alhoewel ik dan vrees dat je condooms krijgt. Succes meiske!
Wow, Nien Die gaat echt lekker de hoogte in. Mooi zo houden, meis. Van mij mag je met mij mee naar de juni mama's. Leuk toch, zo'n tweeling x Gerrina
Meid meid meid. Een tweeling.dat slaat een generatie over toch.vriendlief is er wel 1 van een tweeling,hehe Maar ik pak graag je hand om mee te lopen naar de juni mamma's!
Goedemorgen meiden, M'n tempkaartje voor vandaag. Weer iets naar beneden Ik denk dat ik vanaf morgen weer omhoog ga. @Ninetje wat ga je goed zeg! Liefs, Mirre
Mirre op naar een mooi eitje ! Mijn tempje vr vandaag ! Als ik nog 2dagen hoog hou, krijg ik mijn kruis op donderdag. Nu maar afwachten wat ie gaat doen.
Kaartje voor vandaag Hmz! Dit had ik natuurlijk niet afgesproken met mezelf.Nog wel lekker hoog hoor! Maar ik wou op 37 blijven.verdikkeme! @mirre.die gaat idd naar benee.op weg om over een paar dagen weer omhoog te gaan!
Stientje, Denk dat je idd je kruis gaat krijgen op donderdag! En hou hem maar lekker hoog zoals nu. Ninetje, Omhoog moet je weer gaan hoor morgen! Zet em op. Ik moet zo gaan werken (helaas).een paar uurtjes. Liefs, Mirre
Stieneke.fijn dat je er weer bij bent, met kaartje en al! We kunnen jou toch niet missen! Jouw temp gaat gewoon niks doen en blijft lekker op de 37 staan en gaat daar zeker tot 14 dagen dpo blijven staan en dan wil ik een groen lijntje! Capise? Als jij me dat beloofd dan ga ik morgen weer omhoog,oke?
YAHOO! Ik ga jullie verlaten, ja niet helemaal natuurlijk, maar ik heb net getest en er kwam overduidelijk 2 strepen. Ik zal zo even een fototje proberen te maken. En mijn tempkaartje er voor het laatst bij zetten. http://i9.tinypic.com/4bob58o.jpg Gr patje.
proficiat meid dat is nog eens goed nieuws zo vroeg op de ochtend. Stien fijn dat je tochog je kruis krijgt op don als je temp nu 2 dagen hoog blijft, ik zal ff blazen pffffff. Ik heb je kruis geloof ik niet gevangen (ben ik ook nooit zo goed in geweest) vandaag is mijn temp nl gelijk gebleven aan gisteren, dus ik als iknu een paar dagen een verhoogde temp invul krijg ik mijn kruis op vandaag. (kan op zich wel kloppen want heb altijd mijn eitje op 14/15 dagen) Ninetje hoog houden ide temp meid, zal voor jou ook even blazen pffffff
gefeli Patje! Hierbij mijn kaart. zag dat ik de temp van gister verkeerd had ingevuld. Niet veel soeps deze maand ben ik bang.
Goede morgen. Patje_________ Gefeliciterdt Ik houd het verder ff kort, Voor alle "Hot ladies"____ Vooral doorgaan Gelukkig nog geen ongi's____ Das mooi, houden zo En voor de dames die op hun kruis/ei wachten___ Go fort it Ik zal ff snel mijn plaatje plaatsen en dan ga ik naar mijn vriendinnetje want die is vannacht bevallen van een zoon, en ik ga de fot's maken voor het geboortje kaartje Mijn kaartje:
nou dames had gister geen zin om te reageren hoor jullie zagen mijn tem al en nu dan vandaag ik had nog wel grote bodyguards neergezet voor nod oktober maar ze lieten me zomaar naar binnen