Patje, Bingooooooooooooooooooooo ook voor jou! Hardstikke fijn meiske! Heerlijk gaan genieten van je nieuwe banner! Natas. . . Ik vind em er ook niet verkeerd uitzien hoor lieffie! Jackie. . . bah lieverd!~Warme knuffel! IK gaat voor mezelf ook alvast een knuppel klaarzetten bij de deur! Die ellendelingen komen er bij mij niet in! Hmz, misschien beter als ik die knuppel. . . Nah neeh laat maar, in elk geval komen ze er dan niet uit!
Patje van harte! Jackie bij mij is het precies hetzelfde verhaal. Op 13 DPO zakte mijn temp en nu ook ongi geworden. Kaartje plaats ik dus nog niet want daar is nog niks aan. Vanmiddag naar de gyn dus dan zien we wel verder. Liefs Steffie
goeie smorgens! Patje* Gefeliciteerd meid! Geweldig. Ninetje* Morgen weer de lucht in, afgesproken : Natasja* Je zit toch nog mooi boven de lijn : Hou maar lekker daar Alle andere meiden succes met wachten, sterkte voor die gene waar die stomme zijn doorgebroken. Tja en dan mijn kaartje. Ik weet niet wat ik hier van moet denken hoor. Dacht vanmorgen dat mijn thermometer misschien kaput was. Toen heb ik onder de arm getempt omdat je dan een heel andere temp krijgt. Als ie stuk zou zijn zou het onder mijn arm zelfde temp zijn. Maar was toch echt een andere temp. Dus hij is niet stuk. Ik geloof het dan maar he! Nah jah. ik wacht maar af Liefs Lovely
Hallo allemaal! Hoe gaat het hier? Hierbij mijn kaartje, ik ben aan het zig-zaggen. De persona geeft vandaag mijn ei aan. Tja wat moet ik ervan denken. Liefs An http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... epttf2.png
Meiden nog ff een vraagje, FF sprong vanzelf naar dag 16 van mijn cyclus. Laten ze dat zien omdat dat eventueel de dag kan zijn geweest dat ik misschien wel bevrucht ben? Ik weet het niet hoor. ben wel erg zenuwachtig aan het worden Wat denken jullie ervan : Lovely
Goedemorgen meiden! Patje, Gefeliciteerd Meid!!! Ga er maar lekker van genieten! Lovely, Jij hebt nu ook een mooie constante temp zeg!! Pearly, veel plezier met klussen Toontje, gefeliciteerd met je kruis en succes met wachten Remember, Morgen weer iest omhoog PFFFFFFFFFFFFFFF !! Gerrina, mooie stijging! Ik hoop dat hij daar blijft! Mieltje, heel veel sterkte meid!! Nina, een hele dikke knuff!!! Ninetje, morgen weer omhoog PFFFFFFFFFFFFFFFFF Mirre, veel plezier met klussen! Stientje, kom op meid! Je kruis moet er nu echt aan komen!! Spijkervrouwtje, veel plezier nog met klussen vandaag en op naar je ei!! Natasja, morgen weer een lichte stijging voor jou! PFFFFFFFFFFFF Jackie, een hele dikke knuff! Hierbij ook weer mijn kaartje, het wordt nu wel heel spannend
wow zanoni meid wat een mooi kaartje ik duim voor je bedankt meiden voor jullie knuf kan hem echt gebruiken ben zo down als wat mja ik loop er ook op leeg
Hierbij even mijn kaartje en als ik vandaag nog wat tijd heb, zal ik weer eens wat gaan reageren op de berichtjes van de anderen. Sorry dat ik niet zo actief ben. Zit momenteel op mijn werk, dus kan ook niet reageren. Ik laat snel meer van me horen.
Jackie* Sorry meid, zag nu pas je berichtje. Echt balen zeg! Ook een dikke knuf van mij voor jou Kus Lovely
dank je lovely jammere is dat ik bij de huisarts toevallig was vorige week en liet me kaartjes zien. Was er op uit om zaadjes van lief te laten onderzoeken maar ik MOEST echt wachten tot een jaar zei ze omdat ik pas 25 ben grrrr maar me lief is al 32 en die wil heel graag papa worden (met alle respect voor de oudere dames hier hoor) dus ik moet nog 4 maanden wachten. We gaan gewoon maar weer verder.
Hello meiden, Kan heel veel tempkaartjes niet lezen. Staan alleen kruisjes in de reacties en geen plaatjes of een link. Jackie zag dat het bij jou deze maand helaas niet is gelukt. Wens je heel veel sterkte en hoop dat volgende maand jullie maand is. Mijn kaartje. [img=http://img147.imageshack.us/img147/815/tempkaartjy4.th.png] Liefs Britt
Gefeliciteerd Patje ! Ninetje deal ! Me kruis komt wel denk ik maar of ik droog blijf. ? that's the question,. buikpijn is alweer 2 dagen aanwezig ! Brittje testen testen ! Anneke veel succes meiske ! Neeltje ik miste je al hier ! HOe gaat het met je ?
een hele goedemorgen ladies. (ook al regent het hier en daar en staan er weer veel files op de weg) Het was weer een druk weekend, maar ik ben d'r weer. Even teruglezen hoor: Mieltje: ik kan je beslissing heel goed begrijpen en wens je ontzettend veel succes. Maar ook hoop ik dat je alles een plaatsje kan gaan geven waardoor jullie er weer voor kunnen gaan. Een hele dikke knuffel. Twinny: vakantieganger! welkom terug. ben heel benieuwd naar je nieuwe kaartje. Het ziet er mooi uit, maar je schreef zelf al dat je waarschijnlijk niet zwanger bent. Ik hoop daarom ook dat de ongi doorzet zodat jullie weer lekker de volgende ronde inkunnen. silla: kop op meid...... ik ga voor je duimen..... Bij mij was mijn temp ook niet laag hoor. dus kan nog alle kanten op.... NinaVI: ik had vrijdag dezelfde dip als jij. Even flink uitgehuild en we gaan nu vol goede moed naar de volgende ronde. Daantje: op zich is het een heel mooi kaartje. Die dip na je kruis zou een innesteling geweest kunnen zijn. Hoe is het vandaag? ninetje: meid,wat ga je omhoog!!! hahahaha...... die beschrijving in het spaans.... giechel giechel..... Ja, dan krijg je condooms. Ze kan eerder op een bolle buik wijzen en dan een vraagteken gebaar maken??? update nieuw kaartje: uuuhhh. hij moet toch wel weer omhoog gaan nu.! Mirre: hoi pipeloi. Jij ook weer in de nieuwe maand hé!! maar gaat weer lekker. Alstie morgen weer omhoog gaat, komt dan je eitje eraan? stientje: zoooooo..... mooi kaartje. ben benieuwd wanneer ff eindelijk je kruis bij donderdag neerzet. Patje: wooooow... gaaf meid!!! Ik zei het toch!!! Van harte gefeliciteerd lieverd!! Natasj: ondanks gelijkblijvende temp lieverd. je bent ver boven je streep. Ik blijf toch voor je duimen hoor meis. Remember: gefeliciteerd met je vriendin. Jackie: welkom bij de oktober babes. Ook ik ben daar vrijdag terrecht gekomen. Jammer meis. Gaan we er deze maand weer voor? Ik ben in oktober jarig, dusssssss zou wel mooi kado zijn! Wat sneu dat je zo lang nog moet wachten!!! balen meid!! ik hoop van harte dat jullie in de komende 4 maanden gewoon 'vanzelf'' zwanger worden hoor!! Zanoni: woow weer een stijging. mooi zo meid!!! houden zo... Britt: wat een mooi kaartje. Had je niet al een testje gedaan? Mijn kaartje zet ik nog niet neer, aangezien ik pas op dag 4 van ongi zit. niet veel spannends. Wel zit ik met een hogere temp als normaal rond deze tijd. Kan misschien aan verkoudheid liggen. en Ninetje: die knuppel hè.... geen rare dingen mee doen hè..... [/b]
Ik heb al getest meiden, gisteren nog een gedaan voor de zekerheid en toen was de tweede streep overduidelijk en paar dagen geleden al de digitalt uitslag 'zwanger'. Was alleen even aan het wachten tot mijn echte NOD en die was gisteren. Ga zo een mooie banner uitzoeken en een topic openen, hoewel ik zo bang ben dat het weer mis gaat. Liefs Britt
Wat een kletstantes bij elkaar, heb net veel moeten bijlezen. Ik kan nu niet reageren, want ik zit op mijn werk. Wel wil ik Patje even van harte feliciteren. Ik hoop dat ik je snel kom vergezellen bij de juni mama's. Hier mijn kaartje: