Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meisjes,
    ik heb nog niks bijgelezen, heb het stervensdruk hier op het werk! :(

maar hier even mijn kaartje. vandaag ZOU ik eigenlijk ongie moeten worden volgens mijn normale cyclus. FF was het daar niet mee eens. dus daarom hier mijn kaartje.

temp was aan het dalen , gaat nu weer wat omhoog. minder buikpijn maar wellast van borsten dus wie weet. in elk geval heb ik nog geen duivels gezien ;)

2. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier nog steeds bloedverlies :( maar nog geen lage temp.

Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd! Iedereen die deze week mag testen succes!

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hi lovely: helaas kan ik je kaartje niet zien, dus kan ik niet precies zien wat er aan de hand is. sorry :oops:
    Hi Kimkivits: hey nog niet ongi? je maakt het wel spannend met die stijgende temp weer. pfffffffffffffffffffffffff weer omhoog hoor.
    Oei daantje: pfffffffffffffffffffffffff even weer omhoog

Zie je wel Britt, ik had het toen wel goed gelezen. Een heel voorzichtig gefeliciteerd en ik ga duimen dat alles goed gaat/blijft!

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Jaycey, kom je ook hier?

Denk dat je een hele grote kans hebt.

Sterkte laatste paar dagen.

Liefs Britt

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Even off topic, (sorry)

Help meiden, ik wil zo graag testen. moet vrijdag (NIET) ongie worden.

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Zanoni, ik heb het gewoon gedaan, maar bedenk je wel de gevolgen.

Of je test negatief en je bent down.
    of je test positief en je zit de rest van de week in spanning.nog erger dan te wachten met testen.

Of je moet zelf zeggen, ook al test ik negatief dit zegt nog helemaal niets.

Liefs Britt

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen!

Ik zie dat er 2 zwangeren zijn bijgekomen!
    Patje EN Britt1 GEFELICITEERD.

Vandaag was mijn temp wederom 37.0 ! En toch blijf ik het ongi gevoel houden.hmmmmmmm
    Ik twijfel of ik een test ga kopen vandaag, maar ja hoe ga ik dat in het spaans uitleggen? (ben nog steeds met vakantie, mannetje ligt nog (ziek) op bed).

Ik hoop donderdag eigenlijk thuis te testen maar ik wordt gewoon GEK van de onzekerheid!

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Patje gefeliciteerd.sterkte met je vader.hoe bedoel je dubbele gevoelens lijkt me vreselijk moeilijk!

Zanoni vooral doorgaan kun je patje vergezellen.
    Britt geloof er maar in.lekker genieten.

Inge ik heb echt zo'n klote gevoel.mijn ogen zijn dik van het janken en heb nu afspraak gemaakt voor morgen met de huisarts en ik hoop dat zeniet reageerd als die van Jackie.Ik kan natuurlijk een beetje liegen dat we al een jaar bezig zijn maar het liefst ben ik gewoon eerlijk tegen haar met verzoek of ze wil bloedprikken om naar mijn hormoontjes te kijken ook omdat ik deze afgelopen cyclus niet begrijp! en dan ook de zaadjesa wil checken.

Jackie we lopen erg gelijk op en dan niet alleen met cyclus maar ook met onwijs baaldag echt ik ben er echt kapot van maar ja.

Kim door je late eisprong verplaatst toch ook je nod? Dus volgens mij heb je dan nog even te gaan! Wie weet!

Mirre en Stientje op naar een super mooi ei!

Twinny welkom terug hoop dat het een vruchtbare maand voor je wordt!

Jaycey ik hoop dat ook jou inzet deze maand beloont wordt!

Remember gefeliciteerd heeft ze speciaal aan jou gevraagd om foto te maken.

Natasja zet hem op hier een beetje warme lucht weer pfffffff

mijn kaartje zet ik nog niet neer ben net ongi dus absoluut nietszeggend!

liefs Nina

9. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    naamloos.bmp

Hier even mijn kaartje, er valt jammer genoeg niks op te zien !

@ Silla, ja moeilijk, ik zelf zou wel even testen maar het is net wat jij zeg hoe leg je dat uit ?
    Heel veel beterschap met je mannetje

@ jaycey, ziet er mooi uit meid, wanneer is je NOD ?

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ohhh silla was je vergeten posten tegelijk!
    Super spannend zeg heb je geen spaan woordenboekje bij je.hihihihihi
    Wel leuk verhaal voor later!

Liefs nina

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nina, ja klopt. maar weet niet of FF wel gelijk heeft wat betreft die eisprong.
    ik voel die nml nooit.

en waarom zou mijn temp dan nu ineens zo dalen?
    ik denk dat die ongie gewoon op de loer ligt :(

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Het vakje bleef helaas ijzig wit. :( Nu maar wachten wat mijn temp doet deze week en dan kunnen we aan het einde van de week nogmaals testen :)

13. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Ik probeer gewoon nog een keer om mijn kaartje te plaatsen.
    Hopelijk zien jullie 'em nu wel dan.

Liefs

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja zanoni ik zou toch wachten gezien 'mijn' ervaring deze ronde. Steeds aanhoudende hoge temp succes meid

Jaycey jeeeeeeeeeeeeeeeee wat een mooi kaartje daar blijven hoor

15. Ingiemoppie

@NinaVI: in ieder geval wens ik je veel succes bij de HA. Ik wacht deze maand nog af en is het weer mis, heb ik een afspraak voor November. Ik wil met de ovu testen vanaf dag 7 tot en met de volgende ongi eens testen of ik überhaupt wel een eisprong heb. De afgelopen kaartjes waren namelijk heel onduidelijk!

@silla: op het spaans heet een zwangerschapstest: prueba de embarazo (heb ik even via freetranslation opgezocht)..... Hoop dat het helpt!!!! Hoe gaat het met je mannetje. Behoorlijk balen zeg, dat ie ziek is terwijl jullie op vakantie zijn. Hopelijk gaat het snel beter met hem..

@zanoni: het kan nog te vroeg zijn geweest. Niet negatief denken! gewoon eind van de week nog een keer ja?!

@lovely; ik vind je kaartje er goed uitzien hoor meid.

16. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Britt,

Ten eerste, nogmaals van harte gefeliciteerd meid! En deze keer gaat het gewoon goed. Moet gewoon.

Ik hoop dat ik met je meega, maar heb er toch een hard hoofd in. Ik had er in het begin een heel goed gevoel over, maar nu weet ik het even niet meer (komt misschien ook wel omdat ik zo dicht bij mijn NOD zit). A.s. woensdag is het twee weken geleden dat ik geïnsemineerd ben. Dus als ik donderdag nog geen bezoek van de duivels heb gehad, ga ik testen.

Ik voel HE-LE-MAAL NIKS. Ik dacht even dat ik mijn gebruikelijke twee ongesteldheidspuisten kreeg, maar ze zijn niet doorgebroken. Ik heb geen buikpijn, niks. Dus ik weet het eigenlijk niet. Mijn temp is goed, maar ik heb even naar mijn vorige kaartje gekeken, en daar bleef mijn temp ook hoog, tot de dag van de duivels, toen zakte m'n temp als een plumpudding in elkaar. Dus dat zegt nog niet zo heel veel, denk ik.

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Ingiemoppie, voor mijn gevoel ben ik zwanger, klinkt heel vreemd maar dat is mijn gevoel en het feit dat ik al de hele ochtend boven de wc pot hang maakt dat gevoel wel steeds sterker. Ik wacht gewoon nog "rustig" deze paar dagen af (vanaf morgen moet ik weer werken dus dan vliegt de tijd) en test dan vrijdag of zaterdag nogmaals (mits mijn temp zo blijft he)

18. Ingiemoppie

goed zo meid: :thumup:. En ik ga heel hard duimen voor je. En ik stuur wat van mijn hoge temp naar jou. (ik heb hem nu even niet nodig, hihihihi). blaaaaaaaassssssss phffffffffffffffffff phfffffffffffff

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Met die symptomen zou ik nt echt twijfelen hoor Zanoni ! Misschien gewoon ng nt genoeg hcg !
    Ik duim vr jou !

20. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @ Jaycey

Ik heb dat ook Jaycey! Geen buikpijn of ongipijn, geen puisten, geen pijn in onderrug. Helemaal niets.

Ook ik w8 maar gewoon rustig (nou ja rustig) af. Wat kan je anders?
    We w8en saampjes ;)

Liefs

Deel Deze Pagina