Spannend joh, maar ik zie dat jij al twee dagen overtijd bent. Heb je al wel getest? (Of heb ik daar overheen gelezen? ) Wel gezellig, samen wachten, gedeelde wacht is halve wacht, of zoiets Succes hè meid, ik ga voor je duimen. Liefs, Jaycey
He dames, die ook nog moeten testen! Heel veel succes en ik wacht op jullie in het Juni 2007 mama's. \/
Jaycey ik heb zere (.)(.) maar niet heel erg, soms wel. Kramp heb ik heel af en toe, maar meestal helemaal niets. Vanochtend een klein beetje misselijk. Maar je hoeft geen tekenen te hebben hoor. kan ook dat je daar later of helemaal geen last van hebt. Zanoni ik zou ook niet meer twijfelen.hahaa. Gewoon over paar dagen weer testen joh. Liefs Britt
@Jaycey Nee ik heb nog niet getest. Durf het niet omdat ik in juli 5 dagen overtijd was. Toen toch ongesteld ben geworden. Maar was toen wel anders. Ik had toen wel heel veel last van krampen, puistjes en veel pijn in onderrug. Een van mijn vriendinnen belde me gisteren op en vroeg of ik haar had gebeld. Ze vertelde dat ze had gedroomd dat ik haar belde en vertelde dat ik zwanger was. Deze vriendin heeft eerder tegen mij gezegd dat ze zeker weet dat ik voor eind van het jaar zwanger ben. Ik hoop zo dat ze gelijk krijgt! @Kimkivits Ja best wel hé! Vind het ook héél spannend worden nu. Maar eh. jij dan? 1 dag over tijd! Wanneer ga je testen? duim duim duim
lovely, als ik naar mijn kaartje kijk wordt ik niet veel wijzer. dus ik wil echt wachten tot ik DIK overtijd ben. en wat meer klachten heb hahaha heb nu nml dingen waarvan het ook goed bij een ongie kan horen. dus ben erg zenuwachtig! maar jij bent vast zwanger! dat kan niet anders met zo'n mooi kaartje! heb je al getest?
hoi hoi allemaal het is hier erg spannend zo te lezen en er zijn er al een paar zwanger (meiden gefeliciteerd) ik ben er weer ff een paar daagjes niert geweest omdat de comp nu zo traag is ik word er niet goed van :x maar hier is mijn kaartje ik ben nou al 21 DPO dus het word spannend maar ik denk wel dat ik vandaag of morgen ongie word want ik heb nou al zoveel afscheiding liefs samantha
Kimkivits Och meid ik weet het niet hoor. Te vaak teleurgesteld. Ik durf er haast niet meer op te hopen. Ik wacht nog maar met testen want ik heb zo'n gevoel. ik weet het niet. Gewoon dat het niet zo zal zijn, snap je wat ik bedoel? Nou kom toch lekker bij mij en Jaycey in het clubje hahaha. Wachten wachten en wachten. en nog eens wachten Liefs
Kim, ik heb je kaartje bekeken. Idd apart zeg hoe je temp weer omhoog gaat. Nou zolang je nog geen duvels hebt gezien. Enne, nog geen rood? Geen nood! Liefs
nee idd, want heb niet eens bruine afscheiding! en het gekke is dat die temp weer omhoog gaat. maar ik begin meer last van krampen te krijgen dus ik denk dat ik jullie vnv moet berichten dat ze zijn doorgekomen. ondertussen wachten we gewoon af hahaha maar wat zou die tempwisseling kunnen betekenen?
ha meiden hier was vanmorgen de temp. nog altijd hoog. eigenlijk moet ie morgen dus de dip gaan maken, ben benieuwd. Britt en Patje: VAN HARTE MEIDEN,zag het nu pas, geniet maar lekkers. Voor alle meiden die in spanning zitten, ga heel hard duimen hoor. hopelijk zie ik vlug een paar positieve testjes. grtjs Twinny
Zie er hier veel 1d overtijd ! NOu hier gaat niemand meer dippen hoor blijven jullie maar lekker toppen ipv dippen. hogere sferen zijn veel beter !
Goedemiddag meiden @ Nienetje Jij ook een dipje vandaag net als ik. Morgen gaat ie weer lekker omhoog bij jou. @ Patje Van harte gefeliciteerd. Ik ga ook voor zo'n kaartje @ Natasja Ziet er toch goed uit hoor. @ Jackie Balen meis. Heel veel succes in de volgende ronde @ Zanoni Foei! Zo ver testen voor je NOD Hij gaat lekker hoor. Houden zo. Mijn duimen draaien. @ Jaycey Heel mooi kaartje. Hou 'm hoog @ Kimkivits Spannend hoor meis. Ik hoop dat ze weg blijven. Nu dan weer even mijn kaartje: Mijn temp is weer terug gegaan naar 37,0. Ik denk dat ie daar ook gaat blijven
Nou Kim ik ben ook bang dat ik binnenkort moet melden dat de zijn geariveerd. Als ik dit zou schrijven met pen en papier zou ik moeten zeggen dat mijn inkt nog niet droog is en ik voel al ongi krampjes Maar ja.afwachten maar.
nou lovely ik hoop het niet voor je! maar je kaartje zag er zo mooi uit! ik blijf duimen voor je. ik heb al de hele ochtend krampjes maar nog steeds geen bloed te zien.
Daar gaan we iig voor. En jij weer effies wachten met testen heh. Komt goed over een dag of 5 Mevrouw ongeduld! @ Lovely72 Gewoon weghouden die Probeer anders die knuppel van Ninetje eens