samantha.zou jij niet eens gaan testen! Ik wel iig als ik jou was_________ je heb een prachtkaartje_________ Good luck *duim*duim*duim*(zal wel niet meer nodig zijn , na ruim 20 dagen na je DPO, maar toch) Gerrina____ Weer omhoog met die temp ,wij gaan samen naar de juni mama's! Lovely___ Hier heb je mijn reserve knuppel (met 2 mannen op honkbal heb ik er zat hier Zanoni___ *duim*duim*duim* Kimkivits___ Ik hoop dat je gewoon een laat eitje heb en niet voor niks Stientje____ Hopelijk krijg je snel je kruis De andere ladies die ik ben vergeten____ TOI TOI TOI
ik ben gewoon zo verdrietig. ik kan het niet uitleggen. ondanks een mooie kaart weet ik gewoon dat ik weer ongi word. heb al een paar dagen pijn in mijn buik net als altijd. mijn afscheiding word al weer natter. die temp zegt gewoon niks. ik heb nu een lagere temp dan waarmee ik ongi werd de afgelopen paar keer. Maxima ook nog zwanger. collega;s die roepen, nou je wil echt niet zwanger zijn, je voelt je net een koe. zit ik dan naast. zou dolgraag die koe zijn. zeg dan wijs maar niks. ik moet gewoon huilen. ben op.
He meissie, huil maar lekker, dat lucht op. Je mag best even verdrietig zijn. Veel sterkte meis, en ik hoop echt dat het voor jullie ook niet lang meer zal duren. liefs patje.
O meis ja, dat zijn van die vervelende opmerkingen die je nou net niet kan gebruiken. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen !
hoi meiden Ff voor de duidelijkheid, hihi. ik kan echt niet zwanger zijn, want heb een lief vriendinnetje die me niet zwanger kan maken! Afgelopen cyclus ben ik niet geinsemineerd dus. Maar heb temp. bij gehouden, omdat ik erg onregelmatige cyclus heb zelf zonder hormonen en eens wilde kijken hoe dat terug te zien was in een grafiek. Duidelijk is dus dat de aanmaak van me eitje erg lang duurt! Maar deze keer gelukkig maar, want nu net terug van vakantie zullen we deze week al op kunnen starten en hoef ik niet nog te wachten tot eind oktober, joepie! Dus niemand voor ons in spanning zitten hoor. duim maar gewoon dat ik morgen ongi ben en de consulente van het ziekenhuis mag bellen. grtjs Twinny
Dan gewoon ff lekker huilen, Natas. Nix mis mee. ff een enorme dip. Heel begrijpelijk En dus ook maar gewoon ff laten komen. Daarna raap je jezelf weer bij elkaar en ga je weer met frisse moed er tegenaan Hoop dat je je snel weer beter voelt, meis Dikke knuffel
hoi natas ook een knuffie van mij hoor. Mensen met hun domme opmerking, ze weten gewoon niet hoeveel pijn ze iemand daar mee kunnen doen. ggrrr. huil maar ff lekker. Twinny
ik weet niet waar ik dat nog vandaan moet halen. dan zie ik weer hoelang jij bezig bent en moet ik niet mutsen met mijn 14 maanden. Ik hoop echt dat de gyn ons snel kan helpen. ik trek het niet lang meer. zit ik hier te snikken komt mijn man vroeger thuis. timing! thanks voor de lieve woorden meiden
Of je nou 3 maanden, 14 maanden, 2 jaar of 5 jaar bezig bent. We hebben allemaal recht op een dipje zo nu en dan. Echt meis, laat je maar lekker gaan. En ik weet zeker dat je over een klein poosje weer nieuwe kracht vindt, frisse moed krijgt en je de schouders eronder zet. Want we weten waar we het voor doen. Voor een mooi klein wondertje om lief te hebben. Denk aan zo'n klein poppetje in je armen en geloof erin dat het jouw zal gebeuren. De zon gaat vanzelf weer schijnen. Knuf, Gerrina
effen een vraagje tussendoor: wat is precies spotting, is dat echt een flinke druppel (S) of is dat maar een heel kein beetje
Oh NAtasja, hier een dikke knuffel van mij.ik begrijp je dipje zo goed.gelukkig heb je nu een afspraak gemaakt. Ik heb je draadje gevolgd en blijf dat doen! Huil maar lekker.
@remember testen gaat niet meer want ik ben net ongie geworden maar ondanks dat ik ongie ben geworden had ik geen gevoel van dat het raak zou kunne wezen @natasja een hele dikke knuffel voor jou dus hier is mijn nieuwe kaartje en ik zal nu ff mijn banner veranderen liefs samantha
Lieve Natasja, Vervelend meid. van mij ook een dikke knuf en een dosis frisse goede moed. Gelukkig voor dit forum hé, kan je je ei even kwijt. lovely