he lieve natas. ik voel helemaal met je mee.af en toe zie je het gewoon niet meer zitten he.maar over een tijdje.dan zeggen we hopelijk met zijn allen: wat is t toch snel gegaan, het is voorbij gevlogen. ik gun t je zo, en hoop echt voor je dat het een keertje jouw beurt zal zijn. knufknufknuf bengeltje
wat staan hier toch weer allemaal nare vervelende berichten. mensen die spontaan de duvels krijgen, die negatief testen. en dan die van die stomme opmerkingen krijgen van collega's. voor jullie allemaal die het nodig heeft een dikke (via de computer) knuffel
Hoi, Sorry, ik heb nog niks bijgelezen. Ben zo moe. Ik weet niet hoe ik mijn kaartje moet verkleinen. Bij www.tinypic.com, maar waar dan? Help me aub. Liefs, Velobabe
Ik ook weer ffkes. Natas lieffie toch.sommige mensen hebben echt geen idee! Ik mag zeker niet zeggen tegen je dat emo mood misschien wel een goed teken is? Dan doe ik dat ook maar niet! Kop op lieve schat! @samantha, Bah balen! @velobabe, probeer image shack us van het begin van dit topic,staat keurig uitgelegd en die past altijd. Succes!
Patje en Britt;gefeliciteerd met jullie promotie Natas; ik zit hier ff een potje met je mee te snikken. Laat ze maar gaan die traantjes, lucht soms best wel wat op.Ik vind het ook vaak heel moeilijk om kracht te houden, zeker na zo'n uitslag. Als de uitslag zo blijft heeft onze wens gewoon nog maar 3 kansen.slik en snik. Ik blijf heel hard voor je duimen dat je op de valreep aan de MMM ontsnapt. Dikke kus voor je! Voor de rest blijven mijn duimpjes ook hard draaien. Sorry, maar heb ff de fut niet om alles te onthouden en op iedereen persoonlijk te reageren.Ik denk iig aan jullie en dat zal ik blijven doen!
Goedemorgen meiden, Natasja en Samantha, een hele dikke knuff voor jullie allebei! Hierij ook mijn kaartje, we zijn weer iets gestegen. Gister ben ik de hele dag misselijk geweest, en heb ook meerdere keren boven de wc pot gehangen Begin nu ook last te krijgen van mijn keel. Dus misschien word ik wel ziek ofzo en ben ik daarom zo misselijk. We moeten nog even afwachten.
Goedemorgen! Stientje & Zanoni jullie gaan goed! Ik heb vandaag geen zin om m'n kaartje te plaatsen! Er valt toch nog weinig bijzonders te bespeuren! M'n ongi is weg en als m'n temp weer stijgt ga ik wel weer eens plaatsen. Liefs, Mirre
Hallo lieve tempbabes, Het wordt alweer aardig spannend voor sommige meiden, maar ik zie ook dat er een aantal zijn die een heeeeeele dikke knuffel kunnen gebruiken. Soms denk ik wel eens, konden we maar iets meer voor elkaar doen ipv alleen maar opbeurende woordjes schrijven. Sinds 08 augustus heb ik even afstand genomen van het forum en ik moet zeggen, het heeft mij goed gedaan. zie mijn kaartje: http://i10.tinypic.com/2rd7siv.png (ik weet niet hoe ik 'm moet verkleinen. hij is nu te groot om te plaatsen) Ik ben zo blij, maar ben ook een beetje angstig. Je ziet hier toch weer mensen terugkomen vanwege een MK. Maar goed, nu niet zeuren, ik ben allang blij dat het in ronde 8 gelukt is. Ik hoop dat vele van jullie mij snel mogen volgen naar het "ik ben zwanger"topic Heel veel liefs, Bibi
zanoni mooi zeg en hoop niet dat de verhoging een griepje is meis stientje jouwe is ook mooi hoog mirre plaats de mijne ook niet ben nog maar op dag 2 bleeeeh jaycey jammer meis maar ze zijn er nog niet he
@Natas, dikke knuffel meid! ik denk aan je @Stien, met mij gaat het nog hetzelfde, maar hoe is het met jou? je temp ziet er goed uit! je moet/gaat morgen toch naar de GYN he? sterkte meis @Elvira, ik wil jou ook nog een dikke knuffel geven meid, het is niet niks! sterkte lieverd!
goedemorgen meiden 8) @natasja:meissie, wat een onrecht he, ik hoop zo dat jou wens snel vervult wordt! heel veel succes woensdag bij de gyn meis!! knuffel!! @zanoni: wow, mooi kaartje meis!! snel die nega-test van gisteren vergeten.... @stientje: ik hoop dat je cyclus deze keer wat langer duurt meid! (een maand of 9 ) @bibi: wauw meis gefeliciteerd!!!!!!!! ik hoop dat het deze keer hartstikke goed gaat!! geniet er van! @jaycey: ah nee meid, wat een daling!!! ik had gepland om samen met jou naar de andere kant van het forum te gaan.......knuffel hier maar weer eens mijn kaartje, moet nog tot zaterdag wachten.pfffffff liefs elfje
hello, Natasja.......... Ik hoop dat alles heel snel goed zal komen voor jullie...*knuffel* Stientje en zanoni............UP UP UP Bibi.........Van harte Gefeliciteerdt.........geniet ervan!! Jaycey....... Oeiiiii das minder...........Fingers crossed!!! Elfje....... Tjeeee wat spannend maak jij het Voor de dames die in het begin zitten .......... Toi Toi Toi deze maand Voor de dames die al zo'n lange weg begaan en grote zakken hebben..........steek een groot compliment daarin.......Jullie doen/zijn top! Mijn kaartje: Tja niks bijzonders nergens last van alleen veel hoofdpijn.kan van alles zijn, maar ja steeds zeggen dat ik nergens last van heb vind ik zo saai. [img=http://img246.imageshack.us/img246/213/ffkruisbi2.th.png]
Goedemorgen meisjes, Stien* succes bij de gyn Elvira* Ook een dikke knuffel van mij Jaycey* Dat mag niet hoor! Dit hadden we niet afgesproken. Morgen weer omhoog [-o< Ik weet het ff niet meer van de rest van de dames. Reageer later nog! Mijn kaartje voor vandaag. Weer iets omhoog. Lovely
Zanoni* Verschrikkelijk hoor dat wachten. En nu dat je denkt dat je ziek wordt is het helemaal zo onzeker hé. Nou in ieder geval duim en hoop ik voor je. Liefs Lovely
lovely72......zag dat jij ook al ff overtijd was....., was je van plan te gaan testen?? Of heb je vaker een onregelmatige cyclus?