Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lijkt me een goed plan Avalon! En natuurlijk duim ik dat je bingo hebt!

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Nou mijn kaartje ziet er eindelijk een beetje uit zoals het hoort. Fertility Friend zet mijn kruis op donderdag, maar ik denk zelf dat het vrijdag was. Ik hoop het ook, want anders is het zeker niet raak deze maand. Ik zag mijn vriend vrijdag pas weer.

Hoe gaat het verder met jullie? Spannende tijden voor sommigen he?.

Bibi : Nog van harte gefeliciteerd. Wat fijn voor je dat je zwanger bent. Ik kan me voorstellen dat je bang bent. Dat zou ik ook hebben, maar ik hoop dat alles goed zal gaan met je. Je temperatuur blijft mooi hoog, dus..

Elfje : Je kaartje ziet er erg mooi uit. Hou hem mooi hoog, he?. En dan op naar het andere forum.

Jaycey : Jeetje wat vervelend. Ik hoop dat hij morgen toch weer omhoog gaat. Heb je ongi-klachten? zo niet, dan zijn ze er nog niet, zoals Jackie al zegt en kan het nog alle kanten op. Sterkte met de spanning.

Kimkivits : Spannend hoor.Zou het heel knap vinden als je het volhoudt tot het weekend. Ik wens je sterkte. Hoop dat het deze maand raak voor je is.

Lovely72 : ziet er goed uit. Sterkte met de spanning.

Micha : Wat vervelend dat je misschien geen eisprong hebt gehad deze maand.

Remember : Jouw kaartje ziet er mooi uit. Hoop dat het zo hoog blijft.

Sonja : Je hebt al net zo'n achtbaan-achtige kaart als ik. Hopen dat je ei snel komt.

Stientje : Ik hoop dat je snel wat hoort en dat je snel ongi wordt. Dan kan je tenminste weer met een nieuwe cyclus beginnen. Sterkte.

Zanoni : Ik hoop dat de misselijkheid niet duidt op ziekte, maar op iets anders. Wel vervelend dat je gisteren zo misselijk was. Hoe is het vandaag met je?

Alle meiden die moeten klussen : Veel plezier
    Alle meiden die tegen het einde van de cyclus of eroverheen zitten : Sterkte met de spanning.

3. Niet meer actief

Dag lieve dames

@ Zanoni blijft een prachtig kaartje hoor. Hoop dat die temp stijging niets met een griepje te maken heeft.

@ Jaycey Die daling kijken we maar even overheen ;) Voor hetzelfde geld stijgt ie morgen weer. Geen bloed te zien dus we blijven duimen.

@ Elfje Dat gaat ook de goede kant op.

@ Remember Ziet er ook goed uit hoor. Geen kwaaltjes hoeft niets te betekenen ;)

@ Lovely72 Ik weet het niet meer hoor maar had jij nu al getest of niet? Het ziet er iig veelbelovend uit.

@ Kimkivits oooooow wat spannend zeg! :bounce:

Mijn kaartje dan weer:

Weer gedaald :( Ik denk dat mijn termometer kapot is ;)

Liefs,
    Gerrina

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hoi dames,

Even niet geweest, heb wel meegelezen soms, maar had het even mega druk.
    Gelukkig maar, want zo zijn de eerste dagen van de cyclus voorbij gevlogen.

Britt en Bibi gefeliciteerd.

Voor de balers, want ik zag dat net nadat ik ongi was geworden er ook een aantal dames ineens ongi hadden en mooie kaartjes werden rampkaartjes.

Op dit moment is het wel weer spannend, er moeten er een paar doorgaan naar de eregallerij kan niet anders.

Zet hem op allemaal en heel veel succes.

Mijn kaartje:

Wat gaat dat dan ineens hard al je het druk heb.
    Gisteren ben ik bloed gaan prikken en vanmorgen heeft hubbie zijn goedje ingeleverd, ben benieuwd wat daar gaat uitkomen.

Groetjes Monique

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé Monique er gaat hard mt gewerkt worden in de labjes . hier deze morgen net hetzelfde gebeurd ! Succes hé !

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Stien,

Is die van jou gelukkig dan toch nog gegaan?
    Ik zag ergens dat hij er nog al moeite mee had?

En ja, hopelijk is het bij ons beide helemaal goed.

Hoe is het bij jou?
    Jij gaat toch weer naar die spannende 21e dag?

Groetjes Monique

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja heb 'm er nt teveel meer over gesproken. denk dat ie zich nogal een beetje gegeneerd erover voelde maar merkte vanmorgen dat het potje weg was dus hij is het gaan deponeren. Ben toch blij dat ie het voor me wil doen ! :) Ik hoop zo dat vr ons beiden ook goed nieuws is weggelegd en we snel worden geholpen met die korte cyclussen. En dit ook vr de andere meiden die die eerste stap naar hulp gezet hebben of gaan zetten !
    Ik zit nu aan dag 19 en dus ind heel dichtbij de prikkeldraaddagen ! Vanaf donderdag mt ik weer werken dus kan me gedachten wel verzetten maar laat vr alle veiligheid maar al een matrasje liggen want droog houd ik het volgens mij echt niet !
    Succes Monique !

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn Stien dat je man toch even is gaan laten testen. Mijn man vond het ook een beetje genant, maar toen het goed bleek te zijn deed hij opeens heel stoer :). Kinderen wil je samen dus zul je ook allebei wat (nare) dingen ervoor over moeten hebben.Krijgen jullie de uitslag over een week?

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    allooo,

ff een vraagje.....

Ik heb vrijdag om half 6 getempt en was toen 36.87, ik ben daarna wel blijfen liggen(niet echt meer geslapen en volgend mij ook nog gaan plassen :rolleyes: ) en uiteindelijk pas 7 uur weer gaan tempenen (was ie 37.15), omdat dat normaal mijn temp tijd is, maar nu weet ik niet welke ik moet invullen.

als ik de 36.87 invul heb ik een dip (op DPO 4)
    als ik de 37.15 invul gewoon een stijgende lijn.
    en juist nu na mijn kruis word ik wat onzeker

Wat is nou beter tempen als je wakker ben al is het half 6 ,
    of als je toch blijft liggen, pas om je vaste tijdstip :(:

Ik weet het niet wie kan mij helpen :(: :) :(: :)

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet inderdaad zeggen dat ik nog helemaal geen klachten heb. Ik voel gewoon echt helemaal niks. En volgens mij moet ik morgen mijn NOD hebben. Hopelijk gaat de temperatuur morgen weer omhoog, maar ik durf niet meer te hopen. Ik heb net mijn verzekering maar vast gebeld, met de vraag hoe de IVF vergoed gaat worden. Helaas wordt de 1e poging niet vergoed. (En ik heb er geen geld voor). IUI is onbeperkt, behalve de medicijnen. Daar heb ik nog niks van gemerkt, want ik heb de medicijnen nog niet één keer betaald (hopelijk krijg ik niet achteraf nog de rekening). Ik zit nu te overwegen om mijn pakket uit te breiden. Voor 12 Euro per maand meer, wordt de 1e IVF-poging ook vergoed.

Maar waar heb ik het over, ik hoop natuurlijk gewoon dat ik het binnen 6 IUI-pogingen red, eigenlijk gewoon deze ronde al!

Bedankt meiden, voor al jullie steun!

Liefs Jaycey

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dat hoop ik ook voor je Jaycey.
    Voordat ik de verz. afsloot heb ik bewust naar bevalling kraamzorg ed gekenen ivm de kinderwens en had me dus meteen daar goed voor verzekerd.

Remember daar ben ik dus ook nieuwsgierig naar want ik was vanmorgen ook om half 6 wakker en geplast maar heb gewoon om 7uur getempt.
    Dus wie verlost ons?

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ff snel mijn kaartje.

Allemaal een dikke zoen!

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dikke zoen terug en aplausje voor je kaartje die ziet er mooi uit zeg blijft toch spannend

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ninetje!
    dat ziet er goed uit dat kaartje!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K heb vanmorgen negatief getest met de madcare midstream.bleef heel mooi wit.alleen tegen t licht in zag ik wel wat.denk ik :)

Vrijdag nog maar eens met de test van deze site.

16. Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon moet tempen zodra je wakker wordt nog voordat je ook maar iets gaat doen. Of dat nu om 7 uur is, of zoals bij mij altijd in het weekend rond een uur of 10 of later. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of die paar uurtjes zo'n groot verschil uitmaakt. Wat ik dus wel zeker weet is dat je voor je tempt niets moet gaan doen zoals plassen ed. Het gaat er om dat je een paar uur goed geslapen hebt, wakker wordt, en meteen dat ding in je.eh.achterste stopt ;)

@ Ninetje Ik vind je kaartje prachtig. Lekker houden zo :)

17. Niet meer actief

Foei! Testen voor je NOD [-X
    Gewoon ff wachten jij vrouwtje ongeduld ;)

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dank je gerrina. Dus als ik morgen ochtend wakker word om half 6 moet ik meteen tempen en niet weer in me bedje duiken en zoals gebruikelijk om 7uur tempen.

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

sjonge meiden, ik heb het druk druk, maar wil toch even meelezen.

Gerrina: wat doe je nou meis???? dalen??? Ga jij even snel een nieuwe thermometer kopen!!!
    Monique: ik ben heel benieuwd naar de uitslag van jullie beiden (bloed en proefje)... hou ons goed op de hoogte ja???
    Stientje: ooooh wat lieft..... grote beer, klein hartje???? Wel fijn dat hij toch nog gegaan is...... dikke knuf..... wanneer krijgen jullie de uitslag?
    Remember: da's een hele goeie vraag. persoonlijk zou ik zeggen, klik op discarded. Dan geeft ie alleen een stipje. Maar ja, in je achterhoofd weet je natuurlijk van de twee uitkomsten.... pff moeilijk. Ik weet ook niet wat ik moet denken. Ik temp altijd om kwart over 7 's morgens. Maar ik moet ook steevast elke morgen al om half 6 naar de wc. Dan ga ik weer liggen en slaap verder, totdat de wekker gaat.
    Jaycey: ik ga natuurlijk heel hard duimen voor de allereerste poging natuurlijk. Wel om te schieten hoor, dat ze de 1e niet betalen maar de volgende(n) wel....
    Ninetje: ha die gaat lekker....... hoe was het de vorige cycli? ennuh, dikke zoen terug. ennuh...... je hebt te vroeg getest lieverd!!!! Foei toch!! vrijdag nog een keer, maar dan met dikke streep, ja!!!??!!

Hier niks nieuws. De ongi is er alleen nog maar in spotting version. Vanaf donderdag sta ik klaar met alle ovu testen die ik heb. Deze maand wil ik 100% zeker weten wanneer dat gekke eitje komt. Maar ja, er is ook een spreekwoord toch (ik ken hem helaas alleen in het Duits): ein bewachter Milchtopf kocht niet. (letterlijke vertaling: een bewaakt melkpannetje zal niet gaan koken). :) :) :)

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ninetje, een streep is een streep hoor :) :)
    (voor andere meiden dit is even draken, bij ninetje mag dit)

En toen je na 30 min keek? of vis hem even uit de prullebak anders.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina