Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee, dat zou ik iig niet doen. Doordat je in beweging bent (geweest) gaat je temp automatisch omhoog. Dus gewoon zodra je je oogjes in de ochtend open doet ff tempen. Tenminste, zo doe ik dat. Misschien dat anderen er een ander idee hierover hebben hoor ;)

2. Niet meer actief

@ Ingiemoppie Ik heb al een paar dagen een nieuwe termometer maar toen ik hem een paar dagen geleden testte, gaf ie een lagere temp aan dan mijn oude (vlak na elkaar getempt) Dus ik wacht met het gebruiken van die nieuwe als ik de volgende ronde inga anders klopt mijn kaartje helemaal niet meer.

Trouwens wel ontzettend balen dat jij je :evil: :evil: hebt gekregen :(
    Ik had zo gehoopt jou te kunnen feliciteren met positief nieuws

Knufje,
    Gerrina

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Dank je Gerrina. en je hebt gelijk. straks klopt er helemaal niets meer van.

Nou, afgelopen cyclus was wel de meest vreemde die ik ooit had (van de 3 die ik getempt heb hihihihihi). Ik kan er geen touw aan vast knopen. bij alle 3 trouwens niet.

Dusssssssssssssss: heb ik me rot gekocht aan ovu testen (14 in totaal) en we gaan deze maand dat eitje traceren. of het wil of niet hahahaha.
    (zie mezelf al met een vangnetje in sluiphouding staan giechel)

4. Niet meer actief

@ Ingiemoppie Dan hoop ik dat je deze ronde een hele duidelijke ei krijgt. Zo eentje die ook héél gewillig is. Die ongeduldig staat te wachten tot er een knap zaadje aan komt kloppen en 'm vol overgave naar binnen trekt :)

@ Ninetje Ik denk jou nog steeds zwanger hoor ;)

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ships!

Niet aan gedacht.ik haal em gelijk uit de prullebak!

Verdikkeme joh! Ik zie allemaal streepjes nu, ze stinken wel, telt t dan nog. . .vast wel he?

@Ingie.Ik weet t veel te vroeg! Maar t zijn van die *t kan 4 dagen voor je nod* testen.
    Ik zag niks, alleen echtwaar tegen t licht in.
    Hoeveel streepjes moet een posi test nou hebben? Ik heb er 8 ;)

Nee hoor meiden, gwoon hardstikke negatief,terwijl in mijn droom de test toch echt posi was vannacht, k was zo blij!

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He ninetje, bij mij was de eerste test ook een heel vaag streepje en ik zag 'm alleen in daglicht.
    De dag erna getest en dat was 3 dagen voor NOD, en die was gelijk posi, zie in mijn album.

Ik zou morgen er gewoon nog 1 tegenaan gooien!
    Gewoon stout doen!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ach wrom ook niet!

K heb er toch nog 5,hahahaha

Nou ik zag geen eens bij t daglicht een streepje.allleen als ik em schuin hield leek er wat te staan.maar ik ken mezelf.Ik zie wat ik graag wil zien natuurlijk.

K doe dan wel de test van deze site.daar heb ik er nog 1 van!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahahaha, Ninetje. Je moet ze de kost geven op dit forum die dan echt gaan vragen of ze zwanger zijn.maar .je kaartje ziet er fantastisch uit vooralsnog!

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik houd mijn temp bij op FF, maar hier geeft ie aan dat ik dag 13 ovuleerde, en dat daarvoor mijn vruchtbare dagen waren. Terwijl ik regelmatig naar de gyn ga en daar een echo krijg. Morgen moet ik weer naar de gyn, omdat ie meent dan morgen ergens mijn eisprong plaatsvind. Hoe moet ik dit in verband brengen, maar ik begrijp er niets meer van.

groetjes,

Anna

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K weet t meiske, ik heb mezelf voorgenomen om na het lezen van een bepaald topic bij eerste sympt maar niet meer op dat soort types te reageren :(

K wacht t netjes af, maak de testen die ik heb gewoon netjes op hoor!
    Nieuwe maand nieuwe testen,toch? ;)

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K zou voor de gyna zijn advies en echoos gaan!

FF is maar een indicatie,

Succes!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo is het maar net Ninetje! Ja en dan heb je die positest.ik zal maar eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap (circa 9 weken MK), ook nog testen heb gedaan, gewoon omdat ik het zo leuk vond om dat streepje meteen vet te zien opkomen.

NB ik reageer ook niet meer op die types.

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoe is t nou ondertussen met jou lieverd?

Heb je het al een plekkie kunnen geven?

IK hoop zo dat je snel weer die mooie streepjes ziet en dat het dan wel goed mag gaan!

Warme knuffel!

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    meiden,

ging net naar de wc en zag alweer bruinverlies,
    zal morgen wel doorzetten.

shit, baal nu echt als een stekker!

snap er ook niks van na die hoge temp

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hier mt er echt nog wat naar zwanger hoor. dus blijven jullie maar lekker overtijd gaan en lichte wazige streepjes zien dan komt er heel snel een vette !
    De uitslagen van mijn testen hoop ik tegen volg week vrijdag te hebben. Als ik nts hoorde, bel ik zelf. Ik probeer deze maand nu ook als verloren ronde te beschouwen. en volg maand wordt hopelijk een nieuwe start !

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Daar ben ik weer even.
    Bedankt voor de tip van imageshack.
    Als het goed is staat mijn kaartje hierboven.
    Ik snap er helemaal niks van maar goed.

Krijg het niet voor elkaar en heb geen tijd meer.

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    nu nog ff de img erachter zetten en we zien em in beeld!

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ninetje, gaat best met mij hoor. Denk er wel elke dag aan,maar kan het wel een plaatsje geven. Ik ben slachtoffer geworden van de statistieken. De natuur heeft een eigen selectie. Rationeel blijven denken (neemt niet weg dat je bij dikke buiken en kidnerwagens wel eens weg kijkt.). Vervelend is wel dat zo'n positest mij niet veel meer zegt.de garantie dat je dan na 8 maanden met een kleintje in je armen staat kan die test je niet geven.niemand kan dat.maar ik hoop wel dat ik e snel weer 1 in handen mag hebben :)

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ninetje het wordt spannend he meid. Ga voor je blazen dat de temp lekker hoog blijft en je heel vlug positief mag testen.

Gerina, jou blaas ik ook wel weer de lucht in hoor.

Alle andere meiden die aan het wachten zijn, heel veel succes.

Hier wel temp. daling vandaag maar nog niets te zien. Gaat zonder hormonen allemaal wat langzamer, hihi. hoop toch zo dat ze vlug komen en we de consulente kunnen gaan bellen.

grjts
    Twinny

20. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Deze vraag is vast wel eens eerder gesteld, maarre

Wat is spotting precies?

Snap er de ballen van namelijk.