Ow Nien...ik hoop echt dat je eitje ff heeft gewacht en dat jullie nog op tijd zijn geweest. We gaan er weer voor duimen. Wil jou eigenlijk echt niet zien in de Oktober NOD Ondanks dat je eigenlijk altijd heel gezellig bent Zie ik je liever gezellig doen in het "ik ben zwanger" topic Knufje
En offie gewacht heeft..hij had zich woensdag al moeten los*rukken* en dat heeft ie dus pas vrijdag ergens in de nacht gedaan... Dus wie weet!! En anders is oktober toch echt mijn laatste Nod maand hoor!!
Hoi Nin, Ik hoop echt dat je eitje bestormd is door zaadjes. Het is je zo gegund. Je temp stjgt in ieder geval heel mooi. Laten we die de komende 9 maanden hoog houden. Liefs Miel
@ninetje: hihihi heb je me gevonden. Ik zocht jou de hele dag al. Mooie stijging meid..... gaanwe die nou houden? was je mannetje nog op tijd voor het weekend? @Remember, ik ga straks kijken @Mirre: wist je dat niet? Dat hadden ze mij gelukkig al snel verteld van die gestippelde lijn Oh ja..... Mannetje heeft jullie verhalen gelezen en gaat ook akkoord met een test morgenochtend. Wordt dus spannend.
Jajajaja Ik heb jou t hele weekend gevolgd hoor...elke keer je naam zoeken en dan zag ik steeds dat je nog niet ongie was... Ik zag ook dat je een heerlijk weekend bent weggeweest. TOP lekker...wij volgend weekend... Mannetje was zaterdag aaf om half thuis....snel boodschappen gehaald en mijn dochter weggebracht, die wilde logeren en daarna....hoppaaaaaaaa! Opgespaard vanaf maandag...maar oke...wie weet wel goed gegaan... Eitje is ergens vrijdag na 20.00 geweest...toen was t eggwhite zo goed als weg... Afwachten maar weer... Ik ben er morgen ochtend vroeg om te kijken of je leuk nieuws hebt!
ingrid....hahaa is goed.... .........en heeeeeeeeeel veel suc9 morgen en een dikke vette + toegewenst Ninetje.........*duim * duim* duim*
Jeetje dames, wat gaat dat hier snel. Moet weer een boel bijlezen. Voor je het weet moet er weer een nieuwe topic geopend worden @Zanoni: mooi kruis en een hele mooie hoge temp. Houden zo!!! @Wondertje: nogmaal van harte gefeliciteerd meid. En nog steeds en mooie temp, maar dat zal we zo'n negen maanden zo blijven. Geniet ervan!!! @Jackie: ik ga even voor je blazen. Die temp moet omhoog. PFFFFF. @SandraK: hee, ben je weer onderweg naar je eitje? Ik zou zeggen, klus er op los, maar dat wel geen probleem zijn @Remember: omhoog met die temp meid. @Patje: mooi kaartje. Fijne dagen en tot woensdag. @Kim: hopelijk geeft FF binnenkort een kruis. Die temp moet omhoog hoor. Ik zal even voor je blazen, Pffffffffffff. @Toontje: klusserdeklus, het vervelendste gedeelte van de cyclus \/ @Ingemoppie: spannend joh, mooi kaartje heb je. Ik ben benieuwd morgenvroeg. Het ziet er goed uit. Ik duim voor je. @Mirre: ook bij jou moet de temp omhoog. Zal ik ook even voor jou blazen? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. @Monique27: Je kaartje ziet er mooi uit. Ik lees net je verhaal en wil je veel sterkte toewensen. Wat een dubbel gevoel, aan de ene kant verlies je iemand, aan de andere kant begint er misschien wel een heel nieuw leven. @Pearly: je hebt een behoorlijk hoge begintemp. Ben benieuwd hoe dat is, mocht je zwanger zijn. @Gerrina: veel plezier met klussen en doktertje spelen. @Ninetje: ik hoop zo voor jullie dat het deze keer toch raak is. Fijn dat je je eitje even "on hold" hebt kunnen zetten. Ik ga voor je duimen hoor!!! In ieder geval een mooie stijging. Houden zo. Zo, ik geloof dat ik iedereen gehad heb. Zo niet, sorry, vergeef me [-o< Nou, hier mijn kaartje. Een kleine dip, maar zo lang dat een innesteling is, hoor je mij niet klagen
Me2 lieverd toch... Dikke zoen en veel warmte en sterkte toegewenst in deze kl*te tijd... Ik denk aan je!
FF een vraagje, hoe kun je vier dagen overtijd zijn als je pas op 8 DPO zit...gewoon nieuwsgierig niets aanvallend...goed bedoeld enzo Liefs Britt
Ladys ik wil jullie mijn kaartje niet onthouden. Deze week de verwachte ei !! Kaarsjes al bij het bed geplaatst. We gaan ervoor. ik kan me geen mooier kado bedenken: Ik wil een baby!!! Voor jullie allemaal: hoog houden die temp Positief testen Geduld met wachten Klus ze Liefs Miel
HOI HOI ik ben er weer na een paar dagen want de comp wou niet echt meewerken en die is nu ook helemaal stuk maar we hebben nu de comp van mijn schoonmoeder hier staan dus we kunnen in ieder geval weer wat @me2 nee dat meen je niet ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe @iedereen die moet testen heel veel succes en ik hoop dat ie posi is @iedereen die moet wachten heel veel succes met wachten @iedereen die ongie geworden is heel veel succes in de volgende ronde @iedereen die moet klussen heel veel succes met klussen ik kon het topic tempkaartjes al helemaal niet meer vinden dus was al helemaal in de stress maar hier komt mijn kaartje liefs samantha
ja dat schiet op he maar de afgelopen dagen heb ik er ook niet echt aan gedacht en het lijkt nu allemaal veel sneller te gaan. hihihihi liefs samantha
Monique en Sam; mooie kaartjes!! Nog een paar daagjes volhouden... Me2; fijn dat alles goed is. Nu weer vol goede moed er tegenaan! Dikke knuffel en suc6! Ingiemoppie; spannend, ondanks vreemde kaartje deze maand. Ik duim voor een posi test! Bij mij is het spotting doorgebroken. Temp was vanochtend weer gedaald. Morgen barsten die rotzakken weer los. Morgen 16.20 uitslag van mijn ventjes zaad bij HA. Brrrrr wordt al zenuwachtig als ik eraan denk.... Wordt vervolgd...
Dat lijkt me idd ook heel spannend ja zo'n uitslag. Je hoopt natuurlijk dat alles goed is. Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij de HA voor een zaadcheck van mijn hubbie. Vrijdag gaan we daar heen. Vind het best eng :shaking: Balen dat je weer zijn door gekomen. En hoop dat je mannetje heel gezond zaad heeft. Liefs, Gerrina