Hoi Meiden Allemaal super bedankt voor alle knuffies en lieve woordjes. ben net thuis van een 14 uur lang durende werkdag. (ppfff ouderavonden!) Mijn tempje was vanmorgen weer 0.2 graden hoger dan gister. weer een stijgende lijn dus. morgen om 9:00 bij de gyn zijn. ben nu wel een beetje nerveus. ik lees morgen weer bij, ben nu zo moe. liefs
@natasja, ga maar lekker slapen meis en heel veel succes morgen, zal voor je duimen. @ ninetje, als jij van het weekend dan echt die strepen gaat zien, hang ik volgende keer ook op mijn kop in de vuilbak! hoop het voor je meis, maar beetje pesten, mag wel he ik weet dat er nog een paar meiden in spanning zitten, ik duim voor jullie en zal met spanning het forum volgen de komende dagen. Groetjes Monique
Dankje natasja ! En hier zit er ook eentje te hopen dat al die dg overtijd toch wel wat positiefs mogen brengen ! Op naar veel zomerse baby's !
tas en stien veel succes meiden, ik denk aan jullie! Me2, ik hoop een snelle posi test en dat jij dan ook met een dikke buik loopt! Volgens mij is spotting toch echt een beetje bruin bloed hoor. . . Morgen plaats ik mijn kaartje weer meiden, ik hou en gewoon hoog!
Spotting: Record "spotting" when you have any pink or dark red/brown spots that leave a small mark on your underwear or pantyliner or that you only see when you wipe. If it does not require a pad or tampon, record it as spotting rather than menses. You may see spotting before or after your period, around the time of ovulation or around the time of implantation if you conceive. Do not start a new chart until you have red flow. Vrij vertaald: roze of donkerrode/bruine vlekken die een kleine plek achterlaten in je onderbroek of wat je alleen ziet met het afvegen, als het geen tampon of maandverbandje nodig heeft mag je het neerzetten als spotting ipv menstruatie, je kan spotting zien net voor of na je menstruatie en ook rond de ovulatie of rond de tijd van innestelling als je bevrucht bent. Start geen nieuwe kaart totdat je echt rode vloed hebt. Zo dat is t wel ongeveer.
Goedemorgen ladys! Mijn kaartje voor vandaag Mwah, beetje saai is t wel zo he? Ben benieuwd wat t brengen gaat, vorige ronde ging mijn temp 1 dag van te voren naar benee maar zo hoog was ik toen niet en zeker niet zo stabiel. Daarbij was mijn cyclus 27 dagen met op dag 13 mijn eitje en 14 dpo. K zit nu op 12 dpo, dus k hou em gewoonweg hoog! Meiden fijne dag! Tas en Stien nogmaals succes vandaag! Hopelijk beide met goed nieuws terug! Ingemoppie op naar je eitje en naar de klusbare dagen
Ninetje lekker constant is ook plezant ! Maar niet naar benee anders ben ik nt tevree ! Ik word gek van me kaartje. Nou zal je eerst zien dat je met een temp van min 36.8 dat kruis krijgt . je staat op en wat zien we op de thermo ?J 36.7 GRRRRRRRRRR ! Dus weer geen kruis. Nou pech ik plaats me kruis zelf ! Waar zouden jullie 'm neerzetten ? Ik dacht dag 14. De nabijheid van de dagen rond de 20 beginnen al akelig te lonken ! Zoals het er nu naar uitziet wordt het haast kopietje van vorige maand !
Jeetje Stien! Idd een beetje een warboel meis! Ik denk ook dag 14, de dag na je *w* Maar wrom ga je nu dan al weer naar benee!? Dat gaat ffkes niet gebeuren hoor! Ik ga me suf blazen voor je, al moet ik daarvoor mijn hoofd rood puffen! Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasblaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasblaaaaaaaaaaaaaaaaas *suf*
Ik ga naar benee omdat ik binnen 2dagen weer ongi zal zijn. ofwel morgen al . dus veel te vroeg. alweer . Maar bedankt vr die lieve warmtevolle blaas. ik ga alvast beginnen me handjes eraan warmen ! Thanxxx. En dan gaan we ons lijntje plaatsen straks op dag 14.
Meiden, ik zit er even doorheen, voor de eerste keer. Ik plaats m'n kaartje even, heb geen fut om op anderen te reageren. Ik zou goed kunnen janken, maar ja, ik moet me groot houden. Moet zo naar mijn werk. De zijn er nog niet, maar ze komen vandaag, zeker weten. Ik voel het aan mijn rug en aan mijn buik. Iedereen veel succes. Jaycey
Hier weer eens even mijn kaartje.kan er geen touw aan vastknopen. Normaal had ik allang mijn ei al gehad? Grappig is wel dat ik mijn maansteen weer draag deze maand.en de vorige keer dat ik dat deed was ik drie dagen over tijd.oftewel.een laat eitje. Ik heb wel al dagen last van druk op mijn liesen, dus het kan nu toch niet lang meer duren lijkt me. Maar ja.we klussen nog maar even door dan. Ik ga nu even teruglezen want ik ben (uit zelfbehoud) een tijdje niet geweest. 8-[
Succes bij de gyn zometeen Natasja! En Stientje ook! Goedemorgen meiden, M'n temp is weer omhoog gegaan naar 36,9 en dat lijkt zo onderhand wel m'n basis temp heb ik het idee. M'n ongi is voorbij, maar gisteren had ik ineens een heel klein beetje bruine/slijmerige afscheiding in m'n broekje Nou ja het zal wel.(schoot gelijk door m'n hoofd dat ik 'normaal' nooit bruinverlies heb, alleen gehad toen ik net zwanger was en een paar wk daarna toen het een mk werd) Ninetje, Ik ben trots op je.en je temp Jaycey, Vervelend meis een knuffel van hier! Sterkte vandaag. Mirre