Knuffie Jaycey, snap helemaal dat je verdrietig bent ! Een dikke pakkerd vr jou ! Sandra, ik heb ook mijn maansteentje weer aan, hoop dat het me cyclus weer een beetje verlengt. hij werd steeds korter sinds ik 'm afdeed en nu maar wachten. Jij op naar een succesvol eitje ! Daar ff mijn eitje nt aangeeft, doe ik het dan zelf maar. morgen of overmorgen word ik ongi volgens mij.
@Jaycey, meid wat balen.kan het me zo goed voorstellen helaas. @Natas, heel veel succes bij de gyn! @Ninetje, volgens mij ga je goed hoor! You go girllllllllll. =D> (trouwens, toen mijn temp zo konstant was.was ik zwanger!) @Stientje, hou vol hoor! Verder wens ik iedereen die nog in de race zit heel veel succes! En voor de meiden die ongi zijn geworden.een hele dikke knuffffffffffff
Stientje,.mijn cyclus leek mij verder in orde.maar ja.je weet het maar niet. Ik moet er wel rekening mee houden dat mijn NOD gaat verschuiven.zit ik me straks voor noppes blij te maken. Maar ik vraag me wel af wanneer het onze beurt nu eens is? Ik heb zelfs meiden langs zien komen die zwanger werden, daarna helaas een miskraam kregen en die nu weer zwanger zijn. En het is zo dubbel.ik ben uiteraard superblij voor hen, maar ik wil ook zooooooooo graag. Klinkt vast erg naar, maar ik bedoel het echt niet verkeerd. Grappig zeg, een rijtje puntjes mag niet meer achter je zin zeker? Die worden weg gehaald. Jammer, want soms zeggen die puntjes (stiltes) juist zoveel.
Natasja en stientje_____ Heel veel suc7 bij de gyn, ik hoop dat jullie beide met een tevreden gevoel daar de kamers verlaten, denk aan jullie. Ninnetje_____ YOU GO GIRL, lekker constant, houden zo! Mirre____ al is je basis temp hoog, gewoon nog hoger de komende 8 maanden he Sandra_____ Op naar een super mooi bevrucht eitje Jaycey____ Cyber knuffel! Mijn kaartje: Ik nog steeds nergens last van , behalve nu al de tweede dag barstende koppijn, maar ja heb last van miggraine zo nu en dan.alleen al ruim een half jaar geleden de laatste x. Ook heb ik vandaag weer om half 6 getemp, ben niet me bed uitgegaan, ben nog tot 7 blijven liggen en me temp was beide keren precies het zelfde, dus nu twijfel ik of ik vrijdag moet aanpassen naar die 36.87, dan zou ik dus op DPO 4 een dip hebben gehad, maar dat is toch veel te vroeg?
He meiden die naar de gyn gaan, Heel veel succes, ik hoop dat jullie wat wijzer worden. @ jaycey, een knuf voor jou.
Natas en stien heel veel succes met de Gyn. Jaycey.hele dikke knuffel Ninetje. ik heb ook zo een constante temp. zou me niets verbazen als het raak is bij jou. Liefs Britt
Jaycey jeetje wat balen zeg.Kan me voorstellen hoe je je voelt. Dikke knuffel meis. Ninetje, die gaat goed man. Vrijdag een posi test, afgesproken? Stien; ik zou ook zeggen dag 14 ei, mede door posi ovutest. Wat een gewiebelwabbel weer Hoop dat de gyn je snel wat wijzer kan maken. Jij hoeft toch volgende week vrijdag pas, of niet? Ik denk aan je lieverd! Mijn man's potje is weer onderweg.Volgende week di, op mijn verjaardag, meer duidelijkheid.
Goeiesmorgus meiden Nou ik zie weer veel spannende kaartjes voorbij komne. Meiden succes met testen en dat alle vage streepjes maar dikke vette strepen mogen worden Natasja veel succes bij de gyn! Hou je ons op de hoogte? Stien ik zou als ikjou was ookje kruis op dag 13 of 14 zetten. T' is wel balen dat je weer zo'n korte cyclus hebt. Ik hoop dat je snel de uistlag hebt van de onderzoeken van jou en je mannetje en dan samen met de gyn een mooi plan kunt gaan maken Ninnetje Viet er goed uit meid! gewoon nog ff 8 maanden hoog houden die temp Jacey, balen joh, ikhad het je zo gegund, eenmaal in die MMM hoop je toch dat het allemaal niet te lang meer gaat duren. Dikke knuffel meid. Mirre wat kan een lichaam toch raar doen he, ik hoop dat je snel weer zwanger bent hoor meid. Sandra hopelijk wordt je late eitje een supergoed eitje Klus ze Remember ziet er goed uit joh. houden zo! En ik zou je temp gewoon zo laten staan. het verandert toch niks wezelijks aan je kaartje, het gaat er toch om dat je op 14 dpo nog mooi hoog zit Elvira dikke knuf voor jou meis, ik hoop dat er wonderen zijn verricht en je potje van je mannetje goed is. Dinsdag de uitslag? ik duim voor je meid! Nou bij mij lijkt het erop dat mijn eitje eindelijk geweest is (gisteren) wel een dagje later als anders maar hopelijkis het dan ook een megaei (hij deed al wel 4 dagen zeer dus wie weet ) Nog 2 dagen een hoge temp en dan krijg ik een mooi vet kruis. Maar ja heb dat eignelijk iedere ronde nog wel gehad alleen gaat het daarna bij mij altijd fout Zal het over 10 dagen wel weer weten. Ach we zien wel. Moet toch over 2 weken weer naar de gyn dus hoop dan wat meer te weten over de uitslagen
jaycey, klote meid, ik kan je hand schudden want bij mij brekt het ook door. remember jou kaartje ziet er nog steeds mooi uit hoor! goedemorgen dames, al is het bij mij niet zo goed haha eerst mijn kaartje ik had vanochtend nog steeds bruin maar ben bang dat het bij de volgende tampontest rood zal zijn
Hier dan ook nog even mijn kaartje. Kan niet uitgebreid reageren. Zit namelijk op mijn werk. Fijne dag allemaal.
Ind ik hoop tg volg week vrijdag de uitslag te hebben vd testen, anders bel ik zelf wel even. Probeer de maand als verloren te zien maar weer is er zo'n klein stemmetje in me hoofd dat maar blijft schreeuwen : er is nog hoop er is nog hoop ! Effe schudden misschien valt dat ukkepukkemannetje er langs me oren uit !