Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi meiden,

Nou ik ben geweest! Heel positief.
    De gyn was heel aardig en houdt van aanpakken want we gaan in reuze tempo!
    Hij vond mijn kaartjes mooi, hij denkt ook dat er hormonaal niet zo veel aan de hand is bij mij. Ik heb gelijk bloed mogen afgeven voor testjes en mijn mannetje mag vrijdag zijn zaad al brengen. Dit houd in dat we Donderdag 5 oktober al weer terug mogen voor de uitslag.
    In geval van alles goed: krijg ik binnen 2 weken ( van die datum) een hsg onderzoek, in geval van sperma of hormonen niet goed, gaan we een verder behandel plan opstellen.
    Al met al heb ik er een geweldig gevoel van overgehouden!

Hierbij mijn kaartje van vandaag. ik denk dat ik vandaag ongi ga worden. ineens 25 dagen. vorige maand was het nog 34 vreemd!
    Had net al wat bruin met vegen.

liefs
    natas

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee wat fijn natasja. Hoop dat je nu wat duidelijkheid krijgt.
    En toch jammer dat je nu al weer doorgaat naar oktober. Hoelang zijn jullie trouwens al bezig?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit word ronde 15.

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    allemachtig dan werd het wel tijd ja. Nou meis hoop dat het positief is 5oktober.

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn dat alles zo snel in aktie werd gebracht bij de gyn ! Geeft enerzijds wel een rustgevend gevoel dat er wordt gehandeld en dat je weer vooruit kan ! En dit wordt misschien een nieuwe start met een mooi happy end !

6. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Wat goed zeg dat alles zo vlot ga !
    Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte en geluk toe !

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ninetje, kan je het niet wat spannender maken? even een dipje of een echte uitschieter ;)

Stientje, ik denk ook dag 14 voor je ei en kom op he voorbij die 21e dag!

Jaycey, shit meis balen!

SandraK, idd nog niet echt een duidelijk ei, maar kan nog hoor
    hadden wel meer meiden deze keer laat ei

Mirre, is misschien nog laatste om je echt klaar te maken, voor de klusperiode, veel plezier meis ;)

Remember, mooi kaartje hoor! temp gewoon laten staan joh, die maakt toch niet uit of je zwanger bent of niet!

Spijkervrouwtje, hoop dat het lekker gelukt is en je niet meer terug hoeft naar gyn

Kimkivits, damn meis, dikke knuff voor jou

Avalon, gaat lekker, daarblijven he

Natasja, fijn mied dat het bezoek goed is gegaan, fijn gevoel he, dat er iets aan gedaan wordt!

Plaats mijn kaartje over paar dagen weer wel eens, nog niet veel op te zien.

Groetjes Monique

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Goed om te hroen dat het een fijn gesprek was natasja.Ook lekker dat ze van aanpakken houden en dat je niet maanden hoeft te wachten.

Hoop don 5 okt op doed nieuws.

Liefs Britt

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Natasja,

Dat is al heel belangrijk, dat je een fijn gevoel aan het gesprek hebt overgehouden! Hopelijk vallen alle uitslagen mee, en kunnen jullie met een beetje hulp snel verder.

En fijn dat het allemaal zo snel kan.

Groetjes, Jaycey

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Natasja fijn dat de gyneacoloog zo heerlijk resoluut te werk gaat en je je prettig behandeld voelde. Nu maar duimen voor 5 oktober en dat er vlug een vruchtbare poging mag volgen.

Stientje ga ook voor jou duimen dat de uitslag positief mag zijn.

Zag nog een paar spannende kaartjes, zet hem op dames hoog houden die temp en dadelijk positief testen hoor.

Jaycey en kimkivits balen meiden, knuffie voor jullie. Succes in de volgende ronde.

Hier zijn de dan vanmorgen eindelijk doorgebroken. heb de consulente gebeld en mag vrijdag voor de echo komen. Als dan alles goed is met de eierstokjes dan beginnen we weer met de hormonen. Ga dus nu mijn nieuwe banner alvast instellen, eentje die qua dagen wel instelbaar is! Deze cyclus was 45 dagen.

Zal toch mijn kaartje ff plaatsen, vind gewoon leuk om te delen hihi

grtjs
    Twinny

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey,

Ninetje: jouw kaartje is een voorbeeld voor vele anderen ;)
    Natasja: gelukkig wordt alles snel in gang gezet, dit hebben jullie zo langzamerhand wel verdiend, dikke knuf voor jou

Ik probeer nog een keer mijn kaartje te plaatsen (niet lachen Stientje.)

Liefs An ;)

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey,

Ninetje: jouw kaartje is een voorbeeld voor vele anderen ;)
    Natasja: gelukkig wordt alles snel in gang gezet, dit hebben jullie zo langzamerhand wel verdiend, dikke knuf voor jou

Ik probeer nog een keer mijn kaartje te plaatsen (niet lachen Stientje.)

Liefs An ;)

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

wow ninetje.... je blijft lekker constant. nog even een paar dagen zo houden en je zou wel eens een leuke verrassing kunnen krijgen???? Ik weet dat het deze maand beetje raar liep bij je, maar met dit kaartje zou je haast kunnen gaan denken ....... :confused: :D
    Stientje: wat doe je nou???? je moet wel boven blijven hangen hoor?? Ik zal even mijn knuppel halen en hem weer naar boven meppen ;) Succes bij de gyn vandaag.
    Jaycey: kop op meid...... even een hele dikke knuffel. Ik ga niet mooi praten, want je kaartje spreekt voor zich... Maar zolang ze er nog niet zijn??!! beetje hoop??
    Hallo Sandra: apart mengelmoesje heb je op je kaartje. lekker up-down-up enz..... ben benieuwd. en je klust goed zie ik!!! mooi zo!!! Succes...
    Tas: succes bij de gyn. Ben heeeeeeeeeel benieuwd.
    update Tas: WOW..... die hebben er gelijk werk van gemaakt. blij dat het zo goed en vlot is verlopen. Er is weer een zonnetje aan de horizon :D
    Mirre: op naar je eitje...... succes met klussen
    Remember: mmmhhh mooi hoor!! houden zo.... Ietsiehoger misschien. Hier komt een warm luchtje pffffffffffff
    Elvira: sterkte met wachten. Blij dat je wel zo snel bericht krijgt. Hoop pos nieuws dan..
    spijkervrouwtje: nu flink duimen dat superzaad het supereitje kan vinden. duim duim duim
    Kimkivits: oei meid....... we gaan voor oktober nu, ja???? krijgen we kreeft kindjes hihihihi
    avalon: hij gaat omhoog. Hoe voel je je verder?
    Twinny: hihihihi wat een lang kaartje... jammer dat ze er zijn, maar je kunt weer verder en op naar de volgende ronde. Ik duim dat het dan raak wordt voor je (wanneer krijg je dan inseminatie?)
    An: hihi, mooi klein kaartje heb jij.... op naar mooi eitje??? veel klusplezier

Zo, even 4 pagina's bijgelezen. alle anderen veel klusplezier en succes met het wachten.

Bij mij nog niet veel nieuws. Ongi bijna over en wachten op eitje.... Dus kaartje komt pas over paar daagjes.... ;) [/b]

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi ingiemoppie

De volgende inseminatie zal plaats vinden als me vermoedelijke eisprong is, zo rond dag 14 ergens. Maar dat wordt netjes door de gyneacologe bijgehouden.

Twinny

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Geweldig Natas. Dat schiet tenminste op! Wat is het hier dan afzien zeg. Ik zit nu al op 4 maanden na de doorverwijzing van de huisarts. :(

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ha twinny: gelukkig dat de gyn het bijhoudt. pfff anders hele drukke agenda.

katootje: succes met je vervolggesprek overmorgen! wat gaan ze bespreken als ik vragen mag?

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    An ! You go girlllll !

Twinny knuffie !

Ingiemoppie ! Kijk je de volg keer even waar je mept :) voelde een dikke stomp onder mijn tuuutttttt. doe nog es en liefst nu op me thermo :)

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K was moe en ben lekker ffkes mijn bedje terug ingekropen!

Ffkes reageren op *mijn* meiden!

@jaycey, meiske toch, dikke warme knuffel voor jouw verdrietjes!
    Volgende maand gewoon de jouwe!

*Doet vingers in haar oren en handen voor haar ogen en doet: lalalalalalalala . . . Ik hoor jullie niet hoor!! :rolleyes:

@elvira, euhm. . .k doe mijn best,oke? ;)

@monique. . .jah hoor kan een uitschieter maken voor jou, lieg ik morgen gewoon een paar graden bij mijn temp, mannen liegen ook vaak zat een paar cm bij hun. . . Laat maar! ;)

@natas. . . Dat is ff goed nieuws! En nu maar hopen op een snelle juiste behandeling en een nog snellere posi test!

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Meiden,
    Hierbij mijn kaartje, temp zegt op dit moment niet veel omdat ik overdag koorts heb, en het begint al met spotting helaas.

Ik heb nog niets terug gelezen (Sorry meiden) en ik ga nu ook snel weer mijn bedje in.

KNUFF

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    *Doet vingers in haar oren en handen voor haar ogen en doet: lalalalalalalala . . . Ik hoor jullie niet hoor!! :rolleyes:

WIJ SCHREEUWEN ZO HARD.net een kakelhok zodat jij ons toch hoort hoor hihi
    onze duimen zijn 'up' voor jou meid :p :p :p

Deel Deze Pagina