Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahhahaha. . .die Ninetje toch. . . . :)

Natas, wat fijn dat het gesprek zo goed verliep! Hier heb je wat aan! =D>

2. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Nou meiden hier nog niks te zien, temp is nog steeds laag. :(

Succes allemaal

3. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Natasja,

Fijn dat je gyn alles zo voortvarend oppakt. Hoop dat het allemaal snel lukt.

4. Niet meer actief

*Hatsjoe!*
    Goeie smidddags meiden

@ Ninetje Ja och meis steek jij je vingers maar in je oren. Beter nog, doe die struisvogel techniek ;) Maar dit gaat toch echt de goede kant op. Ziet er echt heel veelbelovend uit. Hoop dat ik je binnenkort mag feliciteren.

@ Jaycey Potverdorie meis :( Dikke knuffel

@ Remember Jij gaat ook lekker. Houden zo ;)

@ ElviraR Sterkte met wachten, meis. Hoop dat ze met heel goed nieuwd komen op je verjaardag.

@ Natasja Wat fijn dat alles zo snel gaat opeens. Ik wens jou en je mannetje heel veel succes en hopelijk is het de volgende ronde raak. Maar ook wel onderhand heh ;)

@ Zanoni Beterschap meis. Hoop toch echt dat je :evil: niet doorzet.

Nu dan weer mijn kaartje:

Kan iemand ff heel hard gaan blazen of die temp een enorme schop geven ;)

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gerrina omhoog met die temp meid maar hij is iig nog boven de prikkeldraad

6. Niet meer actief

Ja maar ik wil hoger. VEEL hoger
    Met mijn hoofd in de wolken zeg maar ;)

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou ik neem een heeeeeeeeele grote hap lucht stuiter die temp eerst ff en geef hem een flinke schop en blaas er een flinke storm achteraan. whoeieeeeeeeeeeeeeee zie je hem gaan?

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

gezondheid meid. ennuh. beterschap. ennuh

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF(haplucht)pffffffffffffffffffffffffffffffffffff

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou dat moet voldoende zijn lijkt me zo

10. Niet meer actief

Zie 'm niet maar voel wel een hittegolf aankomen geloof ik :D
    Morgen ff checke
    En Ingid ook thanx. Moet goed komen zo ;)

11. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    hier ook mijn kaartje ik vind hem wel klein niets aan gedaan. en snap er nog niet zoveel van. heb ook ovulatie tests gedaan maandag wel streepje maar lichter als de controle steep. ook vandaag woensdag test en ook een lichter streepje dan de controle steep. ook vorige week woensdag donderdag en vrijdag heel licht streepje alleen zaterdag helemaal geen streepje alleen controle steep. maar heb toen de urine bewaard meer dan een uur zonder koelkast. heb ook wel al dagen doorzichtig slijm weet echt me eisprong niet. of nog niet. blijf maar klussen. allemaal veel succes. mijn kaartje.[

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bedankt meiden!

@katootje. ik vind dat echt heel lang hoor 4 maanden na doorverwijzing! niet normaal, bij mij is het geloof ik wel erg snel hoor.

groetjes

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou morgen zie IK hem wel gaan hoor let maar op.
    Pfff nog 10 dagen tot de eisprong bah bah vanmorgen kreeg ik een pendel binnen.
    Hoop dat het eerder is maar als ik de zekerheid krijg dat ik het dan zou worden hoort niemand mij meer klagen hoor. Die paar maanden kunnen er nog wel bij.
    Maar wilde me papa zo graag een mooi ingepakte test geven voor ze 50e verjaardag.
    ik wil dat ei.en bevrucht ook nog grrrrr

14. Niet meer actief

Hehehe. Wie niet :D
    Be patient ;)

Dat ei komt. Bevrucht en wel

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja geduld is een schone zaak. I know.;)

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden

Hier mijn kaartje nog eens!
    Mijn temp blijft rond de 37 hangen!
    Ben erg benieuwd wat de temp gaat doen als het eitje eens bevrucht zou zijn! ;)

Liefs Pearly

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @ Bedankt voor het vragen Ingiemoppie. We hebben de 7e telefonisch te horen gekregen dat mijn hubbie enkel dode zwemmertjes had. In Oktober van 2005 leefden ze nog wel, dit was een onderzoek n.a.v. de hersteloperatie die hij in Juli dat jaar had.
    De gegevens zijn niet in dit ziekenhuis bekend. We hebben ze opgevraagd en moeten daar Vrijdag mee naar de gyn. Veel wijzer zullen we ook wel niet worden dan. Dat zal wel via een uroloog lopen. Ik hoop alleen dat er een beetje tempo van gaan maken.

Dus ja. :( :cry:

18. patrien

patrien Niet meer actief

allereerst: natasja, wat fijn dat je zo snel geholpen wordt zeg. hopelijk goed antwoord 5 oktober. ik zal zeker voor je duimen (op volle toeren).

Stien: goed dat je zelf je kruis zet, ik dacht ook die dag omdat je de dag ervoor een posi ovutest had. dat is ook spannend zeg.

alle andere reageer ik even zo, heb even weinig tijd dus heb nog niet zo goed gelezen (doe ik vanacht als ik moet werken wel even en reageer dan).

zo zeg wat gebeurt hier toch allemaal. ik zie mooie kaartjes en ik lees dat bij dames de duvels langs gekomen zijn (of dreigen langs te komen).
    voor hen: BOEBOEBOEBOEBOEBOEBOE weg jullie of kom voor het laatst.
    voor allen die bijna gaan testen: DUIMERDEDUIM
    Hier mijn kaartje. normaal bij mijn andere tempkaartjes (dit is nummer 3) ga ik langzaam omhoog en dan weer langzaam omlaag. nu blijft ie stijgen hmmmhmmm dit heb ik nog niet gehad, maar je moet alles een keer meemaken en ik weet dat het nog fout kan gaan, morgen kan hij bijwijze van spreken helemaal kelderen, dus we wachten maar af.

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Toontje,
    Je gaat goed! 3e x scheepsrechts ;)

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hai lieve temp-babes,

ik heb vandaag stiekem een testje gedaan en die was binnen een halve minuut positief!

ik juig nog niet, omdat ik donderdag 2 weken geleden een pregnyl spuit heb gekregen.hier zit pure HCG in, wat ongeveer na 10 dagen weg zou moeten zijn uit mijn bloed.

ik ben van plan om morgen en zaterdag nog een testje te doen.
    pfffffffff ik zit al vanaf vanmiddag te trillen!
    liefs elfje

Deel Deze Pagina