vandaag bij de gyn geweest eitje was 20mm en goed gegroeid, zou vandaag of uiterlijk morgen springen, dus tempkaartje klopt niet echt
OOooooh wat spannend zeg Elfje! De duimen draaien op volle toeren.! NAtasja, wat heerlijk dat die gyn zo voortvarend is. Ik hoop dat de uitslagen goed zijn! Elvira: ik duim ook voor jou dat het potje van je man een betere uitslag krijgt dit keer.!
Toontje die gaat bergop ! You go girl ! O Elfje wat spannend ! 't Zou zo super zijn als je lange wachten eindelijk wordt beloond !
oehhhh elfje, wat zou dit gaaf voor jullie zijn zeg! wachten is al moeilijk, maar nou helemaal lijkt me. Ik duim voor je dat het je eigen HCG is en niet die van de spuit Groetjes Monique
hartsikke lief al die berichtjes! ik ben wat meer gaan surfen op het net, en wordt steeds zekerder! gemiddeld is het HCG na 10 dagen uit je lichaam, ik zit op 13 dagen na de spuit! het streepje stond er ook snel! pffffff zal het dan eindelijk? ik hou jullie op de hoogte! liefs elfje
Elfje! Superrrrrrrrrrrspannend meiske! Mijn kerel ( natuurlijk is ie NU wel thuis, vorige week ook hoor. . . Told u so! ) zegt net tegen me, Ninetje t lijkt wel of je tieten anders zijn, ze voelen ook steviger Ben benieuwd naar mijn temp morgen. Owh toen hij dat zei heb ik ook gewoon mijn vingers in me oren gestoken en *lalalalalalalala* gedaan hoor! K probeer echt niet te hopen want dan komt de klap zo hard aan als t dan toch niet zo is. K ga vrijdag testen met de test van deze site! Mits mijn temp natuurlijk daalt, dan bewaar ik de testen tot volgende maand!
hoi meiden KAtootje alvast heel veel succes bij het gesprek vrijdag.. Toontje, je temp. gaat heerlijk de lucht in hoor...... Gerrina voor jou ga ik super hard blazen en morgen is ie 0.3 gestegen...... Elfje: o wat spannend. Ik heb ook al eens 13 dagen na mijn pregnyl spuit getest en toen kwam er echt geen streepje, dus hou de hoop........ Iedereen die ik nu ff vergeten ben................. in iedergeval heel veel succes. Kan niet wachten tot het weekend, om dat boel nieuwe mei mama's te zien, hihi grtjs Twinny
Goeiemorge met z'n allen Start vd nieuwe werkweek dus vanaaf kom ik bijlezen. Mijn tempje vr vandaag ! Lijkt wel of ik elke morgen op een trampoline sta te tempen !
hee meiden, @stien: en nu eens daar houden he meis! vanochtend heb ik weer positief getest! ik wacht nu zaterdag nog even af (heb nog 1 test liggen). als die ook positief is schreeuw ik het hier van de daken, hihi liefs elfje
Joehoe elfje wat gaaf! ik duim me te pletter dat het goed blijft gaan hoor Stien, je mag best tempen op je trampoline maar hou dat dan gewoon zo nog 8 maanden vol Mijn temp ging vanmorgen weer ietsie omhoog, al ikmorgen nou nog hoog temp krijg ik een mooi kruis op dinsdag. Zal dan mijn kaartje wel weer even neerplanten Zanoini beterschap meid ikhoop stiekum voorje dat je toch lekker zwanger bent. Natasja super dat alles in zo'n sneltreinvaart gaat. Mag ookw el na al die tijd he. Ik duim voor je op een hele goede uitslag Rest allemaal superveel succes en ik wil hoge tempjes zien meiden
wow elfje wat stoer hoop dat ie zaterdag posi blijft stien doe mij ook zo'n trampline die ziet er mooi uit hoog boven de lijn spijkervrouwtje op naar je kruis hier mijn korte kaartje alvast nog niks bijzonders eigenlijk