Thanks! Ik heb de HA gebeld en die zegt dat 2 lichtpositeve testen dus gewoon postief zijn! Ik moest de VLOS maar bellen, dat gedaan en eerste afspraak op 18/10.... Joehoe ! (P.S. ik blijf nog wel ff door tempen hihihhiih)
Gefeliciteerd silla....die temp is gewoon goed goor en 2 lichte streepjes al helemaal! Goede vakantie! Elfje wat onwijs spannend ik hoop je zaterdag dik te kunnen feliciteren maar ziet er echt wel goed uit! Sandra gelukkig ei gespot! en nu maar weer wachten! ME2 hoop weer een vruchtbare maand voor jou deze maand! Kim nog even afwachten maar sterkte! Micha wanneer ga je testen? Mirre inderdaad je lijkt wel een erg warmbloedig mens...hoe laat temp jij s'ochtends? Avalon hier een beetje warme lucht pfffff omhoog pfffff! Voor alle andere zet hem op weer! Vanochtend op dag 5 weer gaan tempen na mijn ongi...totaal nog niet spannend dus mijn kaartje komt weer later! Liefs nina
@ silla, wat goed meid gefeliciteerd ! @ NinaVI, ik weet niet of het raak is namelijk, mijn temp is laag en bij FF is er ook geen eisprong aangegeven, ik kijk het nog even aan en dan ga ik naar de doc.
allereerst mijn heerlijk saaie kaartje Vanmorgen een test gedaan meiden. . . In mijn album staat het resultaat, in het echt issie ietsjes minder onduidelijk... Zou het dan toch? K moet nog 2 dagen voordat mijn NOD komt. . .K heb spontaan buikpijn ook. Mocht t nou idd zo zijn, dan heeft mijn menneke of superzaad of ik had een heel levendig eitje. . .die al 2,5 dagen later kwam dan normaal. Laten we dat even afwachten, heb erg getwijfeld om deze foto al te plaatsen omdat ik nog niks geheel zeker weet maar jullie leven zo mee! Zien jullie t vage 2de lijntje nou ook? Dan ga ik nu ffkes terug lezen,
NINETJE >>>>>>>>>>>>>>>>>> IK ZIE EEN LIJNTJE! WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En op mijn 19 inch scherm zie ik hem echt, en we zijn er een x achter gekomen dat als je met een flatscreem plat licht dat je het nog beter iet en idd
Ninetje dit had ik afgelopen maandag Vandaag 2 testen gedaan en deze waren duidelijker (nog geen vette strepen hoor) dusss van de week nog ff proberen !
ninetje ik zie ook echt wel een vaag extra lijntje hoor........... OOOOOO spannend en wat fijn! Twinny
Hoi Ninetje, Ik zie het tweede streepje ook hoor. Heb de foto even wat groter gemaakt, maar ik zie 'm wel. Over twee dagen nog een keer testen, dan zal ie vast duidelijker zijn. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Groetjes, Jaycey
wow ninetje wat doe jij nou foei 2 dagen voor je nod ..... maar uh ik zie uhm ook wel heel licht hoor maar zie hem. Hou ons op de hoogte meid ben zeeeeeeeer benieuwd JIJ MET JE SUPEREI give me some
Heey meiden, Mijn Temp gaat dalen! OOH hopelijk is mijn eitje in aantocht LIefs Pearly http://img225.imageshack.us/my.php?imag ... petqw8.png
Stieneke, DAT gaat beter! Houden daar he meiske?! Elfje, ik schreeuw zaterdag mee! Spijkervrouwke, op naar dat mooie kruis meid! Mirre, ik heb getest! Maar ben nog niet overtuigd! Ik wil duidelijker! Ah, ziet er goed uit! Nog ff en dan krijg jij je kruiske ook! Silla, Gefeliciteerd! Meiden. . . Ik ben dus niet gek! Nu hopen dat die buikpijn geen slecht teken is! Ik wacht met zondag tot juichen maar de nuchterheid is nu wel weg
Hallo, Ik ben er ff een dag niet geweest en er is zoveel bij geschreven! Ik d8 ik ga ff bijlezen en dan reageer ik maar dat is onmogelijk. Er zijn meer dan 10 blz die ik dan moet doorlezen. Ben een poging gaan wagen maar nee, schiet niet op. Ik stroom zo dan wel weer in toch, oke : Allereerst wil ik ff zeggen: Jullie zijn een stel geweldige meiden bij elkaar! Dat moest ff van mijn hart Ook weer mijn kaartje Ziet er wel goed uit hé. Ik heb wel al een dag of 2 ongi pijn en vanacht d8 ik echt dat ze er waren Maar nee nog steeds niets.
Silla, elfje en Ninetje ga jullie alledrie gewoon feliciteren..Yoehoooooeeeeee Lovely je hebt wel zo een mooie zwangere constante temp...zou het dan toch
Ohhhhwwwww Ninetje, Wat spannend! Ben benieuwd over 2 dagen. Dan ga je het toch nog een keer doen he? Testen bedoel ik
Ik heb alles even snel doorgelezen! Silla: goed zeg, gefeliciteerd meid! Ninetje: Ik moet wel goed kijken maar ik zie toch echt wel een streepje..... Oh wat spannend..... \/ Aan de rest: Temp hoog houden meiden! Liefs An