@ Britt Ja he mooi constant. FF een vraagje aan jou en die stuur ik je in een pb'tje bedenk ik me nu anders ga ik off topic hihi.
Elfje: ooooooeeeeii, spannend meis!! I keep my fingers crossed Elfje update: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf weer posi.... ik kan haast niet wachten tot zaterdag hoor elfje... XXXX (fingers crossed) ninejte; hahahaha, ik denk dat sommige woorden automatisch 'omgeschreven' worden, zodat het netter staat (borsten enzo). hihi, lief mannetje heb jij. Ennuh ik heb 3 jaar geleden een laser operatie aan mijn ogen laten doen, maar alsnog.... ik zie ook een heeeeeeel vaaaaaag streepje hoor!! Zou het dan toch?? stientje: haha.... waarschijnlijk morgen weer zelfde temp als vandaag en dan weer trampoline springen? wel raar hoor..... of blijft ie nou eens hoog..... anders zal ik nu eens een stevige mep naar die temp geven (ja, lijkt me goed plan: hier komt ie; woooooooooooooooooeeeeeeeeshj pats) remember: héhé..... is ie eindleijk aangekomen die stormwind... gelukkig. hihi kreeg al zere wangen haha. En nou hoog blijven hé mmm San; ik ben helaas geen expert in het 'eitjes-kijken'. ik durf geen voorspelling te geven. mirre: op naar mooi eitje? ah: wow wat een steigende vlucht avalon; bij jou ook een zacht briesje voor een upgrade? blaaaahaaasss. Kimkivits: oei oei het wordt spannend. Is 36.6 lager dan gisteren? Zet nog even je andere temps neer alsjeblieft? silla: Van harte gefeliciteerd meid...... Doe je voor alle zekerheid over een paar dagen nog een test? Want 18-10 is best lang wachten... Hoe is het nu met je mannetje? pearly: ik duim voor je eitje kimmiej: hoe is het bij jou? lovely: als ze er nog niet zijn en je temp gaat weer omhoog...... lijkt me spannend te worden voor je..... Ik heb het neit gevolgd sorry , maar heb je niet getest in de tussentijd? bij mij nog niks nieuws te zien. Hier even mijn kaartje:
@Ingemoppie, Nee ik heb nog niet getest. Vriendlief wilt liever nog even wachten en ik durf eerlijk gezegd ook nog niet. Pas als ik een dikke week over tijd ben. Ben 1 keer eerder op dag 35 toch nog ongesteld geworden en dat was 2 maanden geleden. Dus wacht nog even. Liefs Lovely
@Ingemoppie! Thanks! Ik heb nog 1 test liggen maar die bewaar ik voor volgende week dinsdag ofzo....(dan ben ik 5 weken ongeveer). Met mijn mannetje gaat het weer goed hihihhi thanks voor asking! Het was niet echt een voedselvergiftiging maar het had er wel veel van weg. Maar nu gaat het gelukkig weer ! Nu is een een beetje in een lichte shock dat ie pappa wordt! hihihhihihi
Hoi Meiden, bij mij zijn de toch echt doorgekomen. En het was zo'n mooi kaartje Ben nog steeds ziek en ga ook nu weer lekker naar bedje toe! Ik lees wel weer bij als ik me wat beter voel Knuff
Dankjewel. Dat is lief van jou. Dat we maar hopen dat hij hoog blijft, maar ik denk niet dat het gaat lukken deze maand. Volgens FF was mijn eisprong afgelopen donderdag en aangezien ik mijn vriend vrijdag pas weer zag, is het denk ik even een maandje wachten. Hoop dat het bij jou allemaal goed gaat deze maand en dat je zwanger zult zijn.
Lovely Ik kan me goed voorstellen dat je even voorzichtig wilt zijn. Het zou vreselijk zijn als je alsnog ongesteld wordt, terwijl je denkt, zwanger te zijn. Sterkte met de spanningen. Je kaartje ziet er wel mooi uit. Silla Van harte gefeliciteerd meid. Wat een prachtig nieuwtje. Wens je manneke maar sterkte. Het is niet niks om te horen dat je pappie wordt. Zanoni Hee gatver, wat vervelend dat de zijn doorgekomen. Ninetje Ik ga je ook voorzichtig al feliciteren. Ziet er allemaal goed uit. Wat fijn dat er zoveel zwangere meiden al zijn hier.
Zannoni, balen meid, veel succes in de volgende ronde, en beterschap ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Zanoni dat had ik dus echt niet verwacht! Ninetje : aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Silla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Silla Van harte gefeliciteerd meid. Wat een prachtig nieuwtje. Wens je manneke maar sterkte. Het is niet niks om te horen dat je pappie wordt. Daar sluit ik me helemaal bij aan! Prachtig extra'tje na je vakantie
Nou dat bericht hierboven ging helemaal mis maar jullie zullen het wel begrijpen hé Avalon en Silla? Liefs Lovely
Tuurlijk meis Ik vind het overigens HEEEEEEEL knap van je dat je nog kunt wachten...ik duim extra hard dat jullie geduld ook heel goed beloond zal worden hihihhihi
@ Ninetje Pfffff....Nien wat hou jij het ook weer spannend hoor Ik zie wel een héél erg licht lijntje hoor maar.... Poeh, vind het eng dit. Omdat je natuurlijk voor je NOD getest hebt. Ik zou graag HEEL hard willen juichen voor je maar ik durf het nog niet goed. Ik hoop over een paar daagjes echt 2 hele dikke vette strepen. Dan ga ik echt een vreugde dansje voor je doen @ Elfje Zaterdag lekker hard gaan schreeuwen heh @ Remember jij gaat ook nog steeds erg lekker @ Silla Van harte gefeliciteerd!!! jullie hebben een top vakantie gehad @ Lovely Jij houdt het ook erg spannend hoor @ Zanoni Beterschap meis en gezond de nieuwe ronde in. knufje Hier mijn kaartje weer: Hij is weer iets gestegen. Thanx voor het blazen meiden. Morgen weer een stukje hoger hoop ik