Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    :) :) :) Ik snap hem hoor. :)

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

nou zeg zanoni... hoe kan dat nou? Je had zo'n voorbeeldig plaatje! Wat flink balen meis....

Ga ik je voor deze maand maar weer heeeeel veeeel succes wensen (ikke jarig deze maand, dus wil veel +++++ zien.....)

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Silla en Ninetje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! \:D/ =D>

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zanoni,
    balen meis t was idd een mooi kaartje. Volgende ronde net zo'n mooie en dan met een veel mooier eind(resultaat)
    Beterschap!

Ninetje,
    MEIS! I'm shaking!
    Ik zie ook een lichte steep hoor, nu vasthouden en op naar een dikkere steep.

Silla,
    Wow ik ga je feliciteren hoor!
    Dit maakt de iets mindere vakantie toch helemaal goed denk ik zo ;)

ninaVI,
    Ik temp iedere ochtend als ik nog in bed lig om 6.30 sharp!

Mirre

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik wil je niet teleurstellen maar ik heb ook altijd vrij hoge temps in het begin :( Deze ronde 36.9 , maar heb ook wel eens de hele eerste week 37,0 gehad en ben ook wel eens met een temp die sochtends steeg naar 37,3! gewoon ongi geworden.... tja een vrouwenlichaam is raar :confused: , maar als je je lichaam niet vertrouwd waarom doe je dan nog niet ff een testje ;)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Geloof niet dat ik zwanger ben hoor Spijkervrouwtje gezien m'n ongi, maar het viel me gewoon erg op dat ie zo hoog is.
    Hoop dan ook wel goed een temp daling te gaan zien met m'n ei..

7. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb ik meestal wel hoor Mirre, ondanks mijn hoge tempin de eerste week gat ie in inde 2e week toch een paar tiende omlaag.
    Succes ermee he ;)

Silla en Ninetje proficiat ! :)

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :confused: :confused: Jeezes meiden wat kunnen jullie wat afkletsen zeg !

@ Elfje : Begin nu maar vast te oefenen en zaterdag wili ik je horen schreeuwen tot in België ! :D

@ Spijkervrouwtje : Ik gooi je even mijn kruis, ff geeft me er geen en heeft nog één op reserve staan vr jou !

@ Jacky : Ik gooi jou een mooie aanloop nr een prachtig ei... boing.... boing.... boing... JUMP !

@ Remember : Jij gaat ook goed ! ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !

@ Toontje : Jij ook hoog gaan hoor ! Up and ...(Ssssssssttttttttttt daar spreken we nt over !) and UP and UP !

@ Mirre : Jij gaat een mooi eitje broeden !

@ Anneke : :D Wow dat ei is vast geweest !

@ Avalon : Morgen warme wind dr je templijn.. en omhoog fffffffffffFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffffff !

@ Micha : :confused: Wow al zoveel overtijd ? Leg me es uit hoe je dat doet ! ;) ik geraak daar nooit ! :)

@ Me2 : Superveel succes ! Duimduim ! Klus ze !

@ Silla : YESSSSS ! You go girl !

@ Ninetje : Ik zie echt een lijntje hoor ! En doe die vingers uit je oren of mt ik es hard Tralalalalala zingen !

@ Lovely : Jij gaat ook heel goed ! Wanneer ga je testen ?

@ Ingiemoppie : Verdekke mijn tuuuuut is al helemaal blauw van jouw meppen ! Auchhhh ! ;) Succes id maak ve mooi eitje !

@ Zanoni : Berenzachte knuf vr jou !

@ Gerrina : Houen zo : je gaat goed !

Zo weer helemaal bij... mijn trampoline bijft volgens mij nog 1 dagje up hangen als ik het trek, :rolleyes: dan down en hup bloed ! Vandaag paar keer steek in mijn tuuters... dacht zou het... maar dat mannetje in me oor zo'n rare met een smerig gemeen lachje zei : reken daar maar nt op , ik stuur je een heleboel aardbeijam en nog wel zo snel mogelijk ! Hij gilde zo luid dat ik zelfs me vingers nt meer in m'n oren kreeg... die dikke tenen van 'm blokkeerden de weg !

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden ik wil me ook graag bij jullie aansluiten.
    Ik zit welliswaar midden in mijn cyclus, maar aangezien mijn vorige ronde 114 dagen duurde ben ik toch maar overtuigd geraakt om te beginnen met tempen.
    Wil nu niet weer maanden wachten, dus misschien kan dit mij iets meer duidelijk geven.
    Zijn er ook meiden die 's avonds tempen?

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Goeiemorge allemaal, 'k blijf met mijn trampoline nog even boven jumpen maar hoor de veren al kraken dus volgens mij gaat die trampoline het gaan begeven.

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hee Stien en Natas,

Hoe was het bij de gyn?
    wanneer weten jullie meer?
    Ik denk aan jullie

Liefs,
    Bibi

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Met de meeste andere meiden gaat het wel goed geloof ik.
    Jullie houden de spanning er lekker in.

@ zanoni, sterkte meissie.

Ik heb niet zo heel ver teruggelezen, maar voor iedereen die wat steun kan gebruiken:

Dikke knuffel van Bibi

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Allereerst mijn kaartje :)

Het streepje was vanmorgen duidelijker,nog wel licht, mijn temp blijft hoog, zal ik al een nieuw topic durven openen en een nieuwe banner durven plaatsen?

K zit tenslotte nog steeds 1 dag voor mijn nod. . .

@zanoni. . . Bah balen lieverd,dikke knuf!
    @stien. . . Kijk aan! Dat gaat toch weer omhoog, k duim!

Meiden ik gaat nog ffkes terug mijn bedje in want heb beetje raar geslapen vannacht ;)

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen,

Stientje-------> ik krijg steeds weer een smile op me gezicht als ik jouw opmerkingen van soms lees, ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij dat je niet weer naar beneden ben gegaan............ [-o< Hoog houden!

MJ -----> welkom hopelijk krijg je deze maand eerder duidelijkheid., one way or the other, maar natuurlijk het liefst in de vorm van een vette +

Ninetje................>> woehoe, netjes hoor!

verder is er nog niks bij, :(
    meestal ben ik er ook niet zo vroeg bij , maar de laatste week ben ik echt een nachtbraker, ik word steeds tussendoor wakker en zie steeds dat het nog midden in de nacht is en ik nog een paar uur heb te gaan.... :(

Mijn kaartje:

jullie hebben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard geblazen, :confused: :)
    zo hard dat ik eraan begin te twijfelen of zo hard wel goed was, of is dit geen slecht teken dat ie 3 dagen voor mijn NOD weer omhoog schiet :(:

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus meiden :D
    Stien bedankt voor je kruis hoor, heb 'm gevangen en kijk: ;)

Ninetje; zie je wel hartstikke zwanger gefeliciteerd meid!!, Gauw die roze wolk pakken en erop klimmen :D

Stien;
    ik heb je trampoline gesaboteerd meid, je kun nu niet meer omlaag 8) En die aarbeienjam smeer je maar op je brood die :evil: komen er nie in!! ;)
    Remember; wauw wat eenkaartje, houden zo meid!!
    Mirre:hoe is het met je temp, nog steeds zo warmbloedig :D
    ah: zo gaat ie geod houden zo joh!
    avalon dat kan nog hoger meid, zal ff blazen pffffffffffffff
    lovely: spannend joh, wanneer ga je testen?
    Elfje is je temp nog hoog vandaag, en ik wil je zaterdag horen schreeuwen hoor!!!!!!!!!!!!
    Ingiemopje, op je naar je eitje ;)

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    wow ninetje wat super zeg

spijkervrouwtje wat een mooi kruis ;)

remember nou mooi kaartje zeg houden zo he

stien heb even olie op die veren gegoten hoor ;)

bij mij vanmorgen weer een mooi aanloopje naar me ei dankzij stien der trampoline.
    maar nog niks bijzonders dus neem geen ruimte in beslag door me kaartje te plaatsen

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik blijf onzeker (stom he) maar ik blijf toch nog ff door tempen. Vandaag weer een test gedaan en deze was nog iets duidelijker dan gister (hihihii ik onzeker kom je daar nou bij)...
    Temp is ook netjes dus hierbij nogmaals mijn tempkaartje...
    PS kon gister niet tempen...

@ Ninetje ! Ik begrijp je onzekerheid, zit in hetzelfde schuitje maarre je bent zwanger hoor !

18. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Zo weer mijn kaartje. Het geblaas van sommigen hier heeft mijn temp weer iets omhoog geblazen, maar niet dat je zegt : Gut Gut, wat een verhoging.

Maar ach, hij blijft wel netjes tussen 36,8 en 6,9. Dat was vorige week wel anders, maar toen was ik dan ook ziek en sliep ik 's nachts niet doordat mijn neus dichtzat.

Niet heel veel te melden hier. Alleen dat het een spannende dag is voor mij en mijn vriend. Vandaag ontvangen we de sleutel van ons huis. We verhuizen vanuit Eindhoven (Hij) en Nieuwegein (Ik) naar Culemborg en gaan daar een leven opbouwen samen. Spannend. \:D/

Een grote stap zowiezo en het is allemaal nog even wachten of het geld straks bij de notaris binnen is, maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat het goed gaat. We hebben genoeg tegenslag gehad, wat dat aangaat.

Ik laat morgenochtend wel weten hoe het geweest is.
    Fijne dag allemaal.

Silla Ik begrijp je onzekerheid. Ik zou dat ook hebben. Ik denk dat ik eerst tig keer ga testen voordat ik het geloof. Maar ja, als je dan zo naar je kaartje kijkt en ziet hoe mooi hij hoog is. Dan kan het toch eigenlijk niet anders? ;)

Jackie Hee, helpt dat? Zo'n trampoline? hihi. Op naar je ei en aan de klus. :D

Spijkervrouwtje Wow, ziet er goed uit, dat kaartje. Wat een mooie temperatuursverhoging. Het blazen heeft vandaag niet zo heel erg goed geholpen. Ik heb denk een tornado nodig om hem hoger te krijgen, maar goed. ;)

Remember Wow, hij gaat weer mooi omhoog, je temperatuur. Ze hebben goed voor je geblazen. Het lijkt mij geen slecht teken, maar ja, ik weet er ook niet zoveel van. Hoop dat het raak is deze maand.

Ninetje Nou meid, ik denk dat je inderdaad zo rustig aan je banner kunt gaan aanpassen. Je hebt zo'n mooie kaart en je hebt positief getest. Je kan natuurlijk nog even wachten, maar ik heb het gevoel dat je zwanger bent en blijft.

Stientje Poeh poeh, wat een trampoline heb je. Je maakt echt grote sprongen. Heel Athletisch. ;)

MJ24 Welkom Meid. Jeetje 114 dagen dat is ech verschrikkelijk lang. Hoop dat deze cyclus een stuk korter zal zijn. Op hoeveel dagen zit je nu? Tempen helpt wel om de boel in de gaten te houden. Ben deze maand ook voor het eerst begonnen. Succes

Alle dames die moeten klussen : Veel plezier en succes.
    Alle dames die hun ei gehad hebben : Ik blaas een warme wind jullie kant op, om de temperatuur hoog te houden.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mj: Niet 's avonds tempen, dat heeft niet zoveel zin! Je moet je Basale lichaamstemp hebben en die heb je 's morgens.

Ik heb mijn termometer weggelegd, de gyn raade aan te stoppen en ik ben het ook zat eigenlijk. er is bij mij duidelijk een ei te zien.

Bibi, mijn verhaaltje staat onder vruchtbaarheidsbehandelingen.

groetjes

20. patrien

patrien Niet meer actief

even snel mijn kaartje plaatsen, lees vanmiddag even terug:

Hij zakt :( :( dit vind ik niet zo leuk.

Deel Deze Pagina