Natasja, Verstandig dat je stopt.. te lang doorgaan is ook niet fijn, ik wens je veel succes en hoop dat het jou ook snel gegund is, je staat altijd zo giga voor iedereen klaar, wat zal jij straks een lieve en geduldige mama worden. Dank je wel nog voor je tip ga het 's morgens doen. Gister avond had ik al gelijk hoge temp. 37,2 dus lijkt me niet helemaal goed.
Hier weer mijn tempkaartje Wanneer zal ik mijn kruis krijgen? Sorry ik heb geen tijd om alles terug te lezen... Er wordt hier ook zoveel getypt... \/ Aan alle meiden, heel veel succes Dikke knuffel van An
ik denk dag 13/14 maar je hebt hem nog niet denk ik omdat je niet alle dagen hebt ingevuld dus weten ze nog niet goed je basis temp
Silla, meis gefeliciteerd, ik duim voor je dat het goed gaat. Ninetje, oehhhh meis toch, jij maakt het wel spannend hoor, kan toch niet anders dan raak zijn! Stien, psssssssssst is al dag 22! go girl Zanoni, dikke knuff meid, dit had echt niemand verwacht, ik weet hoe het voelt! Remember, een slecht teken? ik wilde dat hij dit bij mij eens deed! Spijkervrouwtje, op naar het moeilijkste stuk, succes meid Avalon, veel geluk in jullie nieuwe huisje, en wie weet meteen een extra bewoner erbij! Toontje, ga jij ook even bij Stien op de trampoline staan! Ah78, als jij morgen weer hoog zit, dan denk ik een mooi kruis voor jou Mijn kaartje: Gisteren was een geweldige dag voor ons. Hubbie zijn uitslag was binnen en alles oke, zwemmertjes perfect. Mijn bloeduitslag was er ook, alles ook perfect. Maar ik ben op dag 6 geweest en daar zit niet mijn probleem, wordt voor mij nou steeds duidelijker dat het in het laatste stuk zit. Wij mogen 18 okt naar gyn, maar ga er van het weekend even voor zorgen dat ik die kan afbellen Groetjes Monique
@stien hahahaha... ik zei toch gisteren al: vandaag weer gelijke als gisteren en dan ga je morgen de lucth in!!! Of blijven waar je nu staat... Om eerlijk te zijn lijken die 2 dipjes net 2 borstjes die teveel onder de zwaartekracht lijden (hihihihi) Oeps sorry, zal er geen grapjes over maken(proest) @ninetje: alweer een posi test.. licht maar toch..... voor mij kan dat meer 1 ding betekenen. Maar ik snap dat je niet al teveel teleurgesteld wil worden, dus ik wacht lekker tot morgen... 8) 8) (maar volgens mij is het overduidelijk hoor!!!!). Je test nog steeds voor je NOD...... Dus elke dag moet het streepje duidelijker worden hoor!! @jaycey: er zijn meiden, waarbij het kaartje blijft stijgen (nou ja tot een bepaalde graag natuurlijk). Kijk maar bij de zwangerschapskaartjes. Ik vind het keurig netjes en ik zie er eigenlijk niets raars aan. @spijkervrouwtje: gefeliciteerd met je kruis!! en nu boven de lijn blijven hé!!! 9 maanden lang!! @silla: ik blijf duimen hoor....... iemand had het een keer over zoveel duimen draaien dat het wokkels worden. Nou zo zien ze er bij ook uit. hihi... @Avalon: hij blijft iig boven de lijn.... toch!! En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Heel veel plezier saampjes @toontje, dat hoeft nog niets te zeggen. Je zit nog ver boven de lijn en je hebt goed geklust...... @natasja: goh wat een goed idee van de gyn! Ja, je bent al een tijd bezig. Ik duim wokkels... @MJ: sorry ik had je eerdere bericht niet gelezen. Welkom bij de club. @monique: wat gaaf dat alles in orde is. En klus ze van het weekend. Kan je de 18e meteen ander nieuws doorgeven!! Veel succes!! Mijn temp is gedaald naar 35,7.... dat betekent dat we vanaf morgen met de ovutesten kunnen beginnen om voor het eerst van mijn leven een eitje bewust te traceren (spannend hoor ) Groetjes
Ingemoppie, mag je toch een keer voor het echie ergens overheen plassen! Ik vond dit grappig om te doen, zie je tenminste eens een positieve test Succes meis. Groetjes Monique
hahaha monique, da's waar. De vorige maand heb ik een paar keer een proeftest gedaan. Maar na een dag heb ik het plasje opgevangen. Ik weet niet of ik het straaltje wel tref... En of het dan genoeg is....
Hoi Ingiemoppie, ik weet eigenlijk niet wat je hiermee bedoelt, want ik geloof niet dat ik een vraag had gesteld over mijn kaartje. Misschien bedoelde je iemand anders? Succes met de ovutesten. Hopelijk komen ze een mooi eitje op het spoor. En vooral veel plezier met klussen . Groetjes, Jaycey
Sorry Jaycey, ik kan het zelf ineens niet meer terugvinden..... Krijg nou wat... sorry lieverd.... Ik open altijd een nieuw bericht in een extra venster en dan ga ik teruglezen en dan reageer ik erop..... hihi, zal wel de vrijdagochtendkriebels zijn geweest..... Hoestie bij jou verder?
Jeetje dames, Er wordt hier wat af gekletst! Ik wens iedereen een vruchtbare maand en veel wacht en klus plezier! En de +sers gefeliciteerd! Mijn eitje is ook onderweg en wordt een flink klus weekend! Spannend Toy Toy Toy dames! Liefs Pearly
Hoi allemaal: Stientje: Vandaag blijft ie lekker constant en hoog! Ik ben me te pletter aan het blazen voor jou! Ninetje: Volgens mij moet ik je gaan feliciteren. Ik begrijp je onzekerheid wel hoor! Spijkervrouwtje: Lekker hoog houden, ik blaas alvast.... Silla: Zwanger! Zwanger! Avalon: Je blijft mooi boven de rode lijn! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes Natas: Je hebt groot gelijk dat je stopt met tempen.... Toontje80: Hij mag niet verder zakken hoor! Monique27: Wat goed dat de zwemmertjes en de bloeduitslag goed zijn! Als ik iemand ben vergeten, sorry... Liefs van An
Hoi Ingiemoppie, Hier is het weer goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen . Ik ga deze maand voor 2 eitjes . Hahahah, ik zou willen dat ik het zo voor het zeggen had. Morgen begin ik weer met clomid. Ik vind de eerste 2 à 3 weken van de cyclus wel snel voorbij gaan, maar die laatste week. Dat is een drama . Voorlopig hoef ik mijn kaartje niet te plaatsen. Er staan 2 puntjes en een streepje op. Niet echt interessant. Maar ik blijf wel lekker meelezen om te kijken hoe het met iedereen gaat. Veel succes meiden.
K heb een nieuwe banner en een topic geopend! Op zeker blijf ik bij jullie hoor meiden! Ik blijf meeleven!
@zaoni: hé hoe kan dat nou, het zag er zo goed uit, balen meid @gerrina: you going up girl, en nu ook omhoog hé @stientje: spring je lekker, ze gaven mij het advies om bij jou op de trapoline te komen om omhoog te komen met mijn temp, heb je nog een plaatsje? @ninetje: JAAAJAAAJAAA, goed hé. wat ontzettend fijn dat het streepje inieder geval duidelijker is geworden. je hebt wel een stabiele temp zeg en een mooie banner. gefeliciteerd @remember: ja, jij gaat ook goed, het gaat weer omhoog hé. toppie @spijkervrouwtje: joepie een kruis, nu is het wachten begonnen erg hé, gooi die temp maar omhoog meid @avelon: spannend zeg, suc6 en veel plezier in je nieuwe huisje (enhu misschien wel een goede start met een wondertje?) @natasja: eigenlijk zoals ik begrijp uit je verhaal is het advies van de gyno eigenlijk een soort bevesting dat je de termometer moet wegleggen. ook omdat je het zelf zat bent. hou je ons wel op de hoogte? @ah: ik hoop dat je morgen je kruis krijgt. (denk ik) even afwachten nog. @ingiemoppie: suc6 met de ovutesten, dat je je eitje maar traceert, dan kun je ook iets gerichter klussen (schrijft ook raar) maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel @pearly: suc6 met klussen van het weekend
ik plaats mijn kaartje ook ff maar ik heb nog niet bijgelezen ik ben hier ook niet meer zoveel op de site want we doen het nou lekker rustig aan liefs samantha gefeliciteerd voor alle zwangere veel klus plezier voor alle klussers iedereen die moet wachten heel veel succes iedereen die weer ongie is geworden heel veel succes in de volgende ronde
Wauw, paar dagen niet geweest en meteen heel wat gemist! Ninetje en Silla gefeliciflapstaart Heeft dat ei toch goed naar me geluisterd door te wachten he Ninetje Elfje, ook jou durf ik al te feliciteren! Super man. Hoop dat je test za ook weer posi is en dat je eindelijk een mooie banner kan gaan uitkiezen! Voor de rest gaan mijn duimpjes door met draaien!
Nou hier weer eens een kaartje van mij. Pfff heb zo het gevoel dat het weer een cyclus van 2 maanden gaat worden..... Veel succes voor de dames die aan het afwachten zijn, proficiat voor de dames die naar het andere formum kunnen, en sterkte voor de dames bij wie de gearriveerd of in aantocht zijn. Groetjes kit
Hoi, Ja tuurlij blijf ik meelezen en jullie op de hoogte houden! Ben trouwens na die megadip in temp woensdag nog niet ongesteld.. zucht.. heb wel 2 keer bloed gezien maar dat gaat steeds weer weg. duimduimduim voor jullie!