Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    @elvira
    ik duim voor je dat de zwemmertjes allemaal goed zijn

heel veel liefs samantha

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen dames!!!!

Jackie, Ik zal nog voor je blazen en hoop dat je temp toch nog omhoog gaat deze ochtend

Remember, Toontje op naar jullie ei!

Ingiemopie, ondanks je late ei ziet het kaartje er toch mooi uit! (met een mooi innestelingsdipje) Ik lees dat je vandaag gaat testen, zet hem op meid!!!

Mirre, lekker hoog blijven met die temp PFFFFFFFFFFFFF

Monique, je kaartje ziet er toch wel super uit meid!

Gerrina, ben benieuwd wat jouw temp vandaag doet, hij zit al in zo'n mooie stijgende lijn

Ninetje, wat heb je een leuke avartar! En ondaks die kleine kans zal ik wel voor je duimen!!!

Jaycey, tuurlijk is dat een innestelingsdip!! je temp is vanochtend vast weer omhoog (en anders vast een hete lucht stroom voor jou PFFFFFFFFFFFFFFF)

Britt, toch weer een stijging, en nu daar houden meid!!!

Mieltje, op naar een superei!!!

Samantha, dat ziet er mooi uit!! en nu hoog houden PFFFFFFFFFFFFFFFFF

Elivra, balen meid dat de duivels weer in aantocht zijn. Duim voor een positieve uitslag van/voor je mannetje!!!!

temp blijft mooi op één hoogte! daar mag hij van mij nu 9 maanden blijven :)

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hier is mijn kaartje van vandaag:

Temp is lekker hoog, maar ik heb wel heel slecht geslapen door spanningen (enorme ruzie met m'n vriend en straks de uitslag van m'n vader ...die iets heeft)Kortom Mirre is een beetje boel verdrietig.

Liefs, Mirre

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    balen Elvira!! ik ga heel hard voor je duimen dat de HA vandaag goed nieuws heeft voor jullie meis!!

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    @zanoni morgen iets harder blazen ;) temp is hetzelfde haha

@mirre mooi hoog hoor en succes vandaag he meis

@samantha zo die is ook mooi zeg we duimen voor je

nou hier mijn kaartje

Hij is iig niet verder gekelderd

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mirre, dikke knuffel. Ik hoop dat de uitslag van je pa meevalt!

Zanoni en Jackie; goede start; houe zo!

Neel, Sam en de rest; bedankt voor jullie meeleven! Doet goed!

Gerrina; jullie zijn ook al een hele poos bezig...poeh poeh. Ik duim voor jullie ook meis. Weet dat het een hele stap is en dat die MMM nu wel heeel dichtbij komt....

Bij mij zijn de duivels lichtr doorgebroken. Rest zal binnen enkele uren doorzetten. Helaas! Heb de ergst klap gehad, dat is het voordeel als je temp je daar op voorbereid...
    Nu nog even de dag doorbibberen tot 16.20! Laterrr

[​IMG]p

7. patrien

patrien Niet meer actief

@samantha: zo die gaat lekker, nu ook hoog houden he
    @elvira: balen dat ze zijn doorgebroken zeg, duimen dat alles goed is met de zwemmers
    @zanoni: caramba dat noem ik nou eens een stijging
    @mirre: dus toch je temp weer wat omhoog, suc6 vandaag met zowel de uitslag van je vader (hopen dat het goed is) en het goedmaken met je vriend
    @jackie: dit kan nog alle kanten op hoor, zoals je zelf zegt, hij is niet gekelderd

WIJ GAAN OP VOOR ONS EITJE. vind ik toch altijd maar weer een spannend iets, nu is het ja of nee, daar kan ik volgende week niks meer aan veranderen.
    alle andere suc6 met wachten, klussen en alle bloeders balen en op naar de volgende ronde.

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn kaartje...

Hmz! Zakt alweer... :(

Even lezen en bijbeppen!

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ninetje hijs nog mooi hoog hoor kijk maar naar de mijne zakte ook iets maar is nu constant we blijven geloven he.....

elvira jammer meis hopen dat okt. jou maandje is

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @Sam...Gaat goed daar houden zo!

@elvira...Balen dat je ongie er door is! Die brutale rotzakken zomdaar langs durven komen!! Kussie
    Ik duim met je mee voor goed nieuws lieverd! Succes met je zenuwtjes!

@gerrienepien ook succes vrijdag! Maar miss is t niet meer nodig...toch?

@zanoni..thnxie meis! Jou temp blijft idd mooi stabiel EN je weet wat ze daarover denken he? Spannend!!

@Mirre succes vandaag meiske! Dikke knuf!

@Jackie...boven de streep blijven hoor!!

@Toontje...have fun jullie!

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja ninetje ik doe mijn best hoor maar blijven jullie toch maar even blazen. Ik ga vanm. naar de HA voor me oren en laat meteen me temp kaarten zien. Heb namelijk 2jaar geleden ontst. aan de eierstokken gehad en begin me zorgen te maken.
    Kijken wat zij er van vind.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dan wens ik je veel succes meiske en hopen op goed nieuws!!

Ik blaas nog even heel hard voor je!

BLAASSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we weer :)

@Samantha.... jij hebt een ontzettend mooi kaartje. Wanneer ga je testen? Ik zie dat je 14 DPO bent. Houden zo hoor.

@ElviraR.... jeetje, balen zeg. Dat ze dan ook maar snel doorbreken, kun je weer verder naar de volgende ronde. En succes bij de huisarts. Kan me voorstellen dat het spannend is.

@Zanoni.... wouw die temp blijft mooi stabiel. Het laatste kaartje wat ik zo gezien had, was toch echt het kaartje van een zwangere (Lorfidal alias Wondertje, toch?). Ik ga goed voor je duimen hoor.

@Mirre.... mooie stijging. Vooral houden daar. Sterkte met de uitslag van je vader. Hopelijk is het niet ernstig. Ik denk aan je.

@Jackie.... je kaartje ziet er mooi uit hoor. Ik ga even voor je blazen, dat ie omhoog gaat.

@Ninetje.... Omhoog met die temp!!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFF.

Nou, hier is mijn kaartje weer.

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hoi Meiden,

Ik probeer ook weer mee te doen.
    Sorry dat ik niet alle pagina's ga teruglezen, maar wil afgelopen weekend eigenlijk proberen af te sluiten. ( lees verdriet en hoop bij zwanger worden)

Elvira, he bah meid, ongi geworden dikke knuff voor jou en vanmiddag veel succes met de uitslag

Zanoni, ik duim ook voor je dat je daar 9 maanden blijft ;)

Mirre, vandaag gaat alle steun dus naar jou, je kaartje is nog mooi meid.

Jackie, goed zo niet verder geduikeld, succes met die spannende laatste dagen en succes vanmiddag bij HA

Toontje, veel plezier meis met het maken van jullie wonder

Ninetje, geen paniek meis, is maar lichte daling en nog hoog boven prikdraad

Jaycey, mooi weer omhoog, volhouden he

Mijn kaartje:

Ik zit ook nog hoog, maar op 1 of andere manier geloof ik er toch niet in.
    Hij is weer aan het dalen en mijn ei was ook dag later dus zal morgen/vandaag wel ongi worden.
    Ik had gisteren wel weer last van wat spotting, niet veel maar toch.
    En door al het gebeuren van afgelopen weekend kan ook alles in de war zijn, of niet??
    Ik zie het wel, het dringt nog steeds niet allemaal tot me door.

Groetjes Monique

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@Britt1: je gaat weer lekker omhoog meid!!! hahaha goede vraag naar mijn kaartje. Ik heb normaal een cyclus van rond de 27 dagen. FF heeft mijn eitje naar aanleiding van mijn temperatuur gezet op dag 23. Omdat FF denkt/zegt dat je 14 dagen na je eisprong ongi wordt heeft FF mijn NOD naar achteren verschoven. Mijn banner geeft nog steeds een cyclus van 27 dagen aan. Dat betekent, dat ik dus volgens FF pas aanstaand weekend zou kunnen gaan testen.
    @mieltje: op naar dat ei. Met die kaarsjes en de romantische stemming kan niets meer mis gaan!
    @samantha1986: fijn dat je er weer bent. Lief dat je de pc van je schoonmoeder mag gebruiken. Jij hebt een hele mooie constante lijn lieverd. Houden zo.
    @elviraR: Ik ben ook zo benieuwd naar de uitslag bij jullie (morgen). jammer dat de ongi doorzet, maar miss hebben jullie volgende maand meer geluk, als jullie dan ook weten hoe het me zwemmertjes zit. Het is trouwens wel een mooie constante daling als ik dat zo even mag zeggen.
    @zanoni: wow meid.......... wat blijf jij hoog zeg!!!! Houden zo!!
    @mirre: hij stijgt weer!!!!! Ook al heb je slecht geslapen lieverd... Kop op... die ruzie kan bijgelegd worden. Ik hoop alleen dat de uitslag van je vader mee zal vallen. Een hele dikke knuffel en smakzoen van mij!
    @jackie: jij blijft ook lekker boven die stippellijn zeg!
    @toontje: Klus ze...... go go go zwemmertjes go go go
    @Ninetje: ook al zakt het, hij blijft boven de stippellijn hoor!! pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff even naar boven blazen hoor
    @jaycey: lekker omhoog houden die temp. Mooi zo.

Wij hebben vanmorgen getest, maar deze was helaas negatief! Ik denk dat we het komend weekend opnieuw proberen omdat FF aangeeft, dat dan de laatste phase is. Ben benieuwd. Het was wel een super raar kaartje deze maand. Bovendien nog urineweginfectie gekregen. Sinds 2 dagen heb ik ook erg jeuk onderin en heb korrelig witte afscheiding. Als we klussen brandt het ook erg. Ik denk dat ik straks maar even de HA bel. Ik denk dat ik van de antibiotica een schimmelinfectie heb gekregen (gebeurt wel eens vaker als ik een kuurtje heb gehad). Sorry voor de details :oops:

Oh ja: hier mijn kaartje: ik blijf trouwens wel boven de 36 graden hangen, wat voor mijn doen ook ongewoon is. hihihihihi....... zoals iemand al zei: ik krijg de prijs voor het vreemdste kaartje.

16. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

dank je wel meiden
    maar mijn temp is weer helemaal naar beneden
    maar dat komt ook omdat ik veel eerder getempt heb denk ik ;)

hier komt mijn kaartje

liefs samantha

ps: ik denk zelf dat ie wel weer omhoog gaat hoor :)

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@Monique: daar hebben we alle begrip voor. Lieverd je temp blijft mooi gaan. Ondanks alles dus wel iets positiefs om naar uit te kijken denk ik.

@Samantha: je blijft mooi op en neer gaan, maar je zit nog wel lekker boven je lijn hoor! Ik blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssss hem even weer omhoog voor je.

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Voor vandaag igg gelukt!!!

Jij zit ook mooi hoog!!!

Hier dus mijn kaartje

Liefs Britt

19. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    dank je ingemoppie

ik ben nog wel boven het "prikkeldraad"
    maar we zien morgen wel weer hoe de temp eruit ziet

liefs samantha

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh britt jij hebt ook een mooi kaartje maar wat heb jij een hoge basistemp zeg warmbloedig vrouwtje :):) hihi

Deel Deze Pagina