Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Hallo meisjes,

Help, ik weet het niet meer. Willen jullie mij alsjeblieft zeggen wat jullie hiervan denken.
    Vanacht werd ik wakker rond 4.30 uur. Verschrikkelijk hoe mijn buik te keer ging. Darmen heel rommelig en echt het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Het was veel te vroeg maar moest plassen en wilde ook kijken of die :evil: waren gekomen dus heb ik getempt. Temp was 36.7. Voor mijn gevoel erg gedaald. Ik naar de wc maar geen :evil: . Ik dacht nou die zijn er straks in de ochtend wel. Om 6.30 ging de wekker(natuurlijk haast geen oog meer dicht gedaan) en toen nog een keer getempt. Weer 36.7. Ik heb vanmorgen en begin van de middag nog steeds heel erg het gevoel gehad dat ik ongi zou worden maar tot nu toe nog niet geworden. Ik kan er nu toch zeker van zijn dat die daling betekent dat ik ongi ga worden? Want is het niet zo dat je temp hoog moet blijven als je zwanger bent?
    Kunnen jullie mij verder helpen? Ik weet het niet meer hoor, ik ben echt wanhopig :(
    Mijn kaartje ter illustratie

Liefs Lovely

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hey meiden bedankt vr de veren en het smeren maar komen zullen ze toch ! Dat smerig mannetje blijft maar roepen... !
    Ninetje heb jij anders nog wat extra vingers om in me oren te stoppen ? Dan schreeuwt ie nt meer zo... ze komen ze komen falderaldera :rolleyes: Al wie bij mij een plaatsje op de springplank wil kom maar mee.. dan springen jullie in de lucht en veer ik wel terug ofwel lukt het me misschien dat dat mannetje dr de vering eruit valt ? ;)

3. Niet meer actief

Helleuw leedies

Ninetje en Silla GEFELICITEERD!! =D>

@ Stientje Ik kom wel bij jou op de trampoline....
    Ik wil hoooooooooger ;)

Mijn kaartje dan maar weer.

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb er vr jou extra veren ingeplaatst Gerrina ! ;)

5. Niet meer actief

Hey thanx Stientje
    Wij willen de lucht in :D

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve temp-ladies,
    ik ga jullie nu officieel verlaten!
    bedankt voor de fijne tijd bij "tempkaartjes", ik hoop dat jullie me snel volgen!
    IK BEN ZWANGER!
    en een linkje naar de positieve test!
    http://img91.imageshack.us/img91/2862/p9300452eo9.jpg
    aaaahhhrrrggg
    ik kan het nog steeds niet geloven, na zo'n lange tijd!
    liefs elfje

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Elfje----------->Echt toppie, zwaai je graag als eerste uit \:D/ Genier er lekker van, en hopelijk tot snel bij de ik ben zwanger kant ;)

Natasja--------> Hopelijk komt alles snel goed [-o<

Gerrina--------> miste je al gisteren, nu lekker constant houden he die temp

lovely----------> Hoop dat het vandaag weer omhoog is die temp, *duim*duim*

Jody------------> Das balen meis, hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt , One way or the other, suc7

Stientje---------> Love youe sense of humour...... :thumup:

Ik ben wakker geworden met wederom een helse koppijn dus gelijk maar ff tempen en plassen voor het UMC, ook natuurlijk gelijk ff alles invullen bij FF en hier ;)

Mijn temp is nog lekker hoog, l is ie wel 0.03 gedaald, maar dat zegt natuurlijk niks het is de bedoeling dat ie woensdag nog steeds zo mooi is doorlopend naar de komende 8 mnd :)

mijn kaartje:

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Elfje ik ben zoooooooooooooooooo blij voor je! Gun het je van harte!(iedereen trouwens)
    Jammer dat je gaat, maar hopelijk mogen we je met z'n allen volgen!

Goedemorgen ladies,

Vandaag m'n kaartje maar weer eens anders wordt het hier zo'n lege boel met al die zwangeren (toch Ninetje, Silla en Elfje en.... ;) )

Vind er nix aan en ben blij dat ik toch de ovu testjes erbij doe deze cyclus, want ben bang dat met dit kaartje weinig te beginnen is...

Liefs, Mirre

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus dames :D

Jody; Wat raar meid, ziet er inderdaad uit alsof je nog steeds geen eisprong hebt gehad. Hoop dat ie toch heel snel mag komen en dat het dan ook maar meteen raak is ;)

Elfje; zwaai zwaai! Nogmaals proficiat meid het is je gegund na zo'n lange tijd hopelijk mogen we je snel volgen!

Natasja; wie weet was het dan toch een innestelingsbloeding? Ik hoop het voor je meid, dan blijft je die MMM verder mooi bespaard ;) Hoeveel dagen zit je nog voor je NOD)

Gerrina; Een gewoon constant houden zo en natuurlijk wel boven het prikkeldraad he. ;)

lovely; Hopelijk is een eenmalig dipje en is je temp vandaag weer lekker omhoog gegaan!

Stientje; hoe is het met jou? is je trampoline blivjen steken of ben je toch nog naar beneden gekletterd?

Remember; ziet er goe uit meid Nog even 8 maanden volhouden zo he ;)

Nou mijn kaartje ziet re voor alsnog voorbeeldig :D maar dat doen ze allemaal de eerste 4 dagen na mijn ei :) Het einde daar heb ik meer moeite mee ;)

10. Niet meer actief

Een hele goede morgen dames

@ Elfje Van harte gefeliciteerd, meis. Geniet ervan

@ Remember
    Je gaat echt lekker hoor. Hoop dat ie zo blijft

Nou, ik hoop dat daar nog een paar namen bij komen mirre. Inc. Gerrina ;)
    En ik hoop de zaadjes je ei gaan vinden deze keer. Kan jouw naam er ook bij.

@ Spijkervrouwtje Hij gaat lekker de lucht in. En vanaf nu ga je 'm lekker zo houden hoor. Een maand of 9 :)

Hier is de mijne weer:

Heb er eigenlijk weinig over te melden. Hij blijft zo'n beetje hetzelfde.

Liefs,
    Gerrina

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hij gaat wel goed Gerrina!
    Laat hem maar lekker zo blijven voor je.

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lekker veel zwangeren hier, dat geeft de burger moed!
    Gefeliciteerd meiden! :D

Hier even snel mijn kaartje want het is hier een drukkig weekend....
    Maar ik wilde jullie toch even laten zien dat mijn eitje is geweest! Jipieeeeeeeeee! :)

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @elfje: Gefeliciteerd =D> geniet er maar lekker van
    @ spijkervrouwtje: Ziet er goed uit mijn duimpjes draaien hier voor je :thumup:
    @Gerrina: Wanneer ga je testen?

Bij mij is nog niets veranderd. vanmorgen 36.2 en zo blijft ie een beetje schommellen. Ach ja, lekker een weekend weg en dan zullen we wel zien.
    Suc6 allemaal!

14. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Hier is het over en uit !
    Geen ei gehad en toch overtijd !
    Maar goed we gaan weer met volle moed aan de slag !

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Eventjes de tijd nt om op iedereen te reageren, mt zo naar begrafenis !

Mijn jump van vandaag blijft nog even hoog steken... morgen zal beslissend zijn ! Maar dan blijf ik toch een beetje blij want dan is't vr 't eerst in 4 maanden dat ik kom aan 10 dagen na me eitje ! Zou het de maansteen zijn ? :rolleyes: Ik kom vanavond wel weer bijlezen !

16. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier even snel mijn kaartje, morgen lees ik weer bij... :)
    Ik ben best wel een beetje trots op mijn kruis, die ik vandaag heb gekregen 8)

Liefs An ;)

17. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ziet er mooi uit ah 78, nou hoog houden !

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mirre heeft ineens het :idea: gezien!
    Ik doe even niet meer aktief mee in deze topic.
    De reden is dat ik wel temp, maar erachter ben gekomen dat het geen waarde heeft voor me nu.
    Ik heb namelijk een ontsteking in m'n lichaam (in m'n bil :oops: :cry: ) en denk dat daar die verhoogde temp vandaan zal kunnen komen.
    Heb nu pijn en een kuurtje...en daarna kijk ik wel weer verder.
    Ik blijf wel lekker meelezen hier!

Mirre

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He micha, wat raar zeg, dit was je eerste ronde met tempen geloof ik of niet?
    Ik hoop de volgende maand wel dat je een vet kruis krijgt.

Liefs patje.

20. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @ Elfje

Heel erg gefeliciteerd meid!

Voor mij is het jammer genoeg game over :cry:
    Die dip betekende toch :evil: op komst. We gaan maar weer proberen, het is niet anders.

@Micha

We gaan er weer voor hé meis. Geven elkaar de hand. Ik ook geen kruis en 6 dagen over tijd.

Liefs Lovely

Deel Deze Pagina