Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    @ ah78, ik stuur wel wat wind jou kant uit, aangezien ik het nog niet nodig heb !

@ Sandra, dat gaat goed zo !

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ninetje,
    Zwanger! Gefeliciteerd!

@Silla,
    Jij ook gefeliciteerd!

@Elfje,
    Jij ook gefeliciteerd!
    Hebben jullie hetzelfde water gedronken?

@Jackie...blijven klussen...

@Monique,
    Blij dat de uitslag goed is en ik duim voor je dat je de gyn af kunt bellen.

Alle anderen heel veel succes met klussen en afwachten!
    Ik wil mijn kaartje plaatsen maar krijg bij Tinypic de melding dat de afbeelding te groot is. Hoe los ik dat op? Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Bij imageshack krijg ik dit, maar ik wil gewoon mijn kaartje direct posten. Help... Het is nu gelukt, maar hoe krijg ik het groter?

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    goede morgen,

Stientje------> Je temp is niet "gedonderd", jeeeee, een beetje dalen mag, en nu morgen toch nog omhoog, Pffffffffffffffffffffffffffffff!

Ninetje-------> Hoe is het aan de andere kant meid? :)

Twinny------->. hahah , lekker vroeg, winse!

jackie--------> Nog even en dan naar een vet ei, met aansluitens een vette +!

Ah78---------> misschien opweg naar je dip en dan weer , UP UP UP!

sandrak------> wow wat een stijging, houden zo meis, enkel nog een innestelingsdip ;) PFFFFFFFFFFFFFF!

Mijn kaartje:
    Heb vannacht weer gewerkt , lag om half vier te slapen en om 9 uur heb ik me temp opgenomen, dan is ie toch nog geldig want ik heb iets langer dan 5 uur aan één stuk geslapen :(: :(: Hij was wel heel hoog, 37.39 :confused:
    ik heb wel sleepdipreved ingevuld erbij.

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee remember nondeju wat een mooi kaartje wat vind je er zelf van

sandraK mooi kruis meid nu op naar je +

stientje heb een nieuw olietje derop gesmeerd meid hup omhoog

ah78 mooi kaartje en morgen de lucht in pffffffffffffffffff

monique op naar je kruis meid

toontje mooi kaartje meis hoelang is je cyclus eigenlijk?

pfff heb weer nieuwe nagels is weer ff wennen hoor met typen mss ff een stukkie deraf vijlen
    nou tot morgen meiden

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik denk er maar helemaal niks van , want ik heb steeds gelezen dat ieders temp naar beneden dondert op de dag van NOD,
    Kijk naar een paar van vorige week, zoals zanoni zou je toch gedacht hebben van dat zit goed, maar helaas :(

Ik blijf geduldig afw88 als ik woensdag nog met een hoge temp opsta dan ga ik denk testen....... [-o<

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh super meis. Ja mijn temp ging ook inene 0.5 naar benee. maar dit was ook me 2e kaartje pas vandaar...had nog geen feedback.
    Ik hoop dat ht positief is iniedergeval na silla ninetje en elfje en alle andere ......er kunnen er nog meeeeeeer bij ;)

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    goeiemorgen meiden,

Wat een mooie kaartjes hier!
    Wordt spannend deze maand! ;)
    Ik blijf in ieder geval blazen dat ze allemaal goed hoog blijven!
    En ik duim voor mooie kruisjes!
    Hier mijn kaartje------->>>>>>

Liefs druk klussende Pearly ;)

8. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Zo, even snel mijn kaartje. We gaan zo lekker Brunchen bij een Van der Valk Hotel. Lekker vieren dat we sinds vrijdag de sleutel van ons eigen huis hebben.

We zijn druk in de weer, maar ontzettend blij dat het nu allemaal gaat gebeuren, een leven samen. Heerlijk.

Fijne dag, Dames. Ik laat snel weer van me horen. Mijn temp is weer wat gedaald, maar ik zit op de 9e dag, dus zal hopenlijk nog niet de menstruatie zijn.

Groetjes,

Marianne

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Dankje.... ;)
    Ik hoop eiegenlijk dat ik geen vergelijkingsmateriaal meer krijg, maar zo wel heb ik wel een mooi verbeeld denk ik ;)

pearly-------> op naar een super ei!

avalon-------> gefeliciteerdt met de sleutel, geniet er lekker van enne, das een innestelingsdip zullen we maar zeggen he ;)

10. Niet meer actief

Goede morgen meiden

@ Mirre Betreschap meis. Hoop dat de ontsteking snel weer weg is.

@ Twinny Veel plezier met voetballen op deze vroege ochtend.

@ Stientje Hoop dat de :evil: wegblijven hoor. Omhoog jij!!

@Ah78Ik stuur wel even een stormpje jouw kant in. Maar het wervelwindje hou ik nog ff hier hoor. Ik wil niet zakken ;)

@ Remember 5 uur aaneen slapen is voldoende hoor. Hij gaat lekker :)

Mijn Kaartje:

Mijn temp onveranderd. Hoop dat ie zo blijft ;) Heb wel last van buikkrampen maar weet niet of het ongipijn is of darmkrampen :( Heb al 4 dagen last van obstipatie. Ik moet wel maar er wil niet meer uit dan af en toe een keutel. Erg pijnlijk nooit last van ook :rolleyes:
    We wachten morgen maar weer af

Liefs,
    Gerrina

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi,

Vandaag vulde ik mijn temp in op mijn kaartje. Nu krijg ik een open rondje ipv een dicht rondje. Waarom is dit?

Komt dit doordat ik een uurtje later getempt heb? Of komt dit omdat de temp nog niet zo laag geweest is (ook vorige maand niet)?

Groetjes

12. patrien

patrien Niet meer actief

@monique: als ik hem niet meer nodig hebt, stuur ik hem naar jou. je mag overigens toch wel bij mij op de trampoline komen hoor. gezellig met z'n twee, dan spring je hoger hé
    @sandraK: volgens mij is inderdaad je ei geweest, en hoe. zo gaat ie goed met de temp
    @velobabe: you go girl. dat gaat de goede kant op
    @remeber: caramba. die gaat goed zeg. hoeveel DPO zit je nu (kan het net niet lezen)
    @jackie: ik zit op 29 a 31 dagen. de eerste cycles was 29 en de tweede 31 maar toen was ik wel 2 dagen overtijd dus ik hou maar 29 aan en dit is a.s. woensdag
    @pearly: ook ik duim met je mee voor een heel mooi kruisje: suc6
    @avelon: het zal toch nog niet de duvels zijn, dit zou erg vroeg zijn. we duimen op het beste.
    @gerina: hoezo stabiele temp. hou deze maar eens voor 8 maanden. vind ik wel goed (en jij denk ik ook wel)

hier mijn kaartje:
    ik weet niet wat ik ervan moet denken, bij mijn andere kaartjes zak ik meestal. nu nog hoog. maar wat doet hij morgen?

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hallo temp meiden,

Hoe is het met jullie?
    ik geloof dat er een aantal wel een warm windje kunnen gebruiken.
    Ik zal 's ff meeblazen ppppffffffffffffffff pppppffffffffffffff.

@ stientje, BBBBOOOOOEEEEEE! ik probeer nog een keer die :evil: :evil: :evil: bij je weg te jagen. Ik hoop dat het nu wel lukt.
    Je temp is nog wel hoog, niet in een keer direct naar beneden gekelderd.

@ Monique, veel klusplezier, op naar je kruis!

Alle anderen ook veel succes.

Liefs,

Bibi

14. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    klopt dat heb ik ook als ik een uurtje eerder of later ben !

15. Niet meer actief

Morgen gewoon lekker hoog houden. Dát gaat ie doen 8)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gelukkig verschijnen er nu overal kruizen! dat is altijd een goed teken.
    De tempjes erna zeggen me vrij weinig, jullie hebben zelf gezien dat mooie kaartjes helaas ook gewoon de duivels kunnen betekenen.

Ik daarin tegen ben 4 dagen geleden al onder het prikkeldraad gekomen en 4 dagen verder nog niet ongesteld... en weer alle tempjes boven het prikkel draad.. (temp deze rond nog even af)
    2 keer een veeg bloed gehad. op dag 12 en dag 13 na ei.. verder af en toe eens een rommeltje bruin.. inmiddels dag 16 na ei.

Zucht kan ik ooit eens een normaal einde van een cyclus hebben? ga toch twijfelen of er hormonaal niks mis is..

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Natas,....dag 16? Das toch best lang al, niet? :D
    Ik ga toch ff duimen hoor.....

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja is best lang, maar dat is de lengte van mijn luteale fase wel eerder geweest helaas hihihihi laatste keer zelfs 19, vraag me niet waarom hihihihi

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meiden ik zie toch wel hele mooie kaartjes en het werd al eerder geschreven: Er kunnen er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bij! (zwangeren welteverstaan) ;)

Gerrina,
    Ik wil je nuchtere kijk niet verstoren, maarre niet kunnen poepen het is een symptoom hoor!

Hier nog steeds een bil debakel (ahum, ahum) :( Weg ermee!
    M'n temp was vanmorgen was vanmorgen 36,9 ...nog steeds, zie bijna niets anders.
    M'n ei is in aantocht , maar wanneer die komt? We doen gewoon met wat hang en vliegwerk aan "van bil gaan" ehhh klussen dus :oops: , want dat gaat gewoon door.

Liefs, Mirre

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    mirre--------> hahahahah, gaan jullie maar eens lekker van bil ja ;)

Natasja------> *duim* hoop* wens* [-o<

Toontje------> Zit nu op DPO 13, jouw kaartje ziet er oo knetjes uit, lekker contstant houden :)

Gerrina------> brrrrrr spannend, ik kom morgen gelijk kijken wat jouw temp heeft gedaan, spannie hoor [-o<

Deel Deze Pagina