hee bah gerrina wat balen meid sandra zal vast door andere tijd zijn ja hier mijn kaartje op naar mijn ei
Remember lekker hoog nog ! Ik heb vannacht ook zo naar liggen dromen, soms akelig echt ! Brrrr Gerrina, reuzeknuf en hoop heel erg dat je nog del ucht invliegt ! Sandra boven de streep zit je nog goed en daar zit je nog 5 vakjes boven ... morgen ga je gewoon NOG hoger ! Hier de mijne van vandaag ! Waar blijven ze nu ? Ik begin me mateloos te ergeren, al heel lang dagen te vroeg en nu ga ik voorbij de 24... en weet zeker dat ze eraan komen ! Die vieze mannetjes mt me weer nog wat tergen !
Jeetje Stien! heb je al een test gedaan? ziet er nu wel heel erg goed uit. spannend meid, ik hoop dat je gevoel een keer niet klopt en je een positieve test krijgt! @Elvira, sterkte voor morgen meid!, ik denk aan je
Nee Neeltje heb ng nt getest ; had ook al es een cyclus van 27 d... dat was wel mijn max... dus w8 nog even af. Ik voel me helemaal nt zwanger dus ze komen er echt aan. Mr zou natuurlijk leuk zijn hé mst het wel zo zijn ! Dan hoor je me schreeuwen tot in Nederland ! Elvira morgen gaan al de duimen die ik heb vr jou de lucht in !
Jeetje wat een hoop mooie kaartjes hier! Nou die van mij komt er deze maand niet bij te staan, klopt helemaal niets van. En dat terwijl ik al een paar maanden een schitterend kaartje heb Maarja, manlief is toch al een weekje niet in de buurt. Maar voor alle hoge tempers zal ik enorm hard blazen...
@Remember jammer iets naar beneden ..Hurry up!.. @Sandra die dip even op dag 5 na je ei zou toch best een innesteling kunnen zijn? @Gerrina ..Chips meis dat hadden we niet afgesproken! Ik wil een Gerrina die niet kan ..poepen! Maar alles kan nog.. @Stientje je gaat goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed! Mirre heeft vandaag een uur later haar temp opgenomen>zo moe , slecht geslapen door het onstuimige weer Vandaag 36,8 en...Eggwhite ...-denk ik-Vanmiddag maar een ovu-testje doen weer, want had het nog niet verwacht vandaag, maar m'n afscheiding is dun wit en kan er korte draden van trekken Ga zo naar m'n werk voor een paar uurtjes en naar de bedr arts L.L Tot later meiden, fijne dag! Mirre
Goedemorgen Dames, Hierbij even mijn kaartje voor vandaag. Het dipje van gisteren heeft zich doorgezet en ik heb ook een zeurderig gevoel in mijn buik, dus denk dat de ongesteldheid eraan zit te komen. Op zich zou het netjes zijn : 28 dagen. Maar ja, dankzij het tempen kon ik er deze maand geen touw aan vastknopen, aan die cyclus van mij. Aldoende leer ik weer wat meer over hoe mijn lichaam in elkaar zit en hoe het functioneert. Is best interessant. Fijne dag allemaal. Ik ga weer aan het klussen. Alleen niet op 'onze' manier, maar in het huis. Druk Druk Druk. Maar wel op een leuke manier. Want het is in ONS huisje. Jippie. Tot morgen maar weer.
gerrina-------> tjeeeeeeeee, dat was niet de bedoeling ik blijf gewoon vurig voor je hopen dat het een naar grapje is van moeedernatuur en dat je toch uitblijven [-o< sandraK------> dag 5 een dip is niet te vroeg, ik heb gelezen dat het al na 5 dagen kan innestellen, dus wie weet Jackie--------> Idd op naar je ei stientje-------> zeg helemaal niks Elvira---------> Mirre----------> ff checke Avalon--------> das balen , hopelijk gaat je gedachter er snel vanaf, ben je lekker in JULLIE huisje bezig en zit je zo weer bij je volgende ei, ik lees vaak dat meiden zwanger zijn geworden tijdens het verhuizen, want dan dachten ze er minder aan, hoop dat het bij jou ook zo mag zijn
Goedemorgen ladies! Gerrien! Verdikkeme wat doe je nou joh!? IK heb dat plekkie vrij gehouden voor je bij juni mamma's! Daar haal ik dan maar het *gereserveerd* bordje vanaf en geef t door aan de juli mamma's! Warme knuf lieffie! @Remember, owh bah naar zon droom en die blijven de hele dag in je hoofd he? knuf! @SandraK, die gaat gewoon nog omhoog! *pffffffffffffffffffffft*pfffffffffffffffffffft*pfffffffffffffffffft* @Stienepien! Go girl! Dat nare menneke in je hoofd liegt hoor! Its al liar! Eerlijk waar, want een menneke in mijn hoofd zegt dat ik een stoel voor jou in juni moet reserveren ( dit laatste fluister ik want durf t nog niet hard op te zeggen) @Mirre, kus op je bil! Dun en wit en korte draden is geen eggwhite, das de voorloper erop, vanaaf maar ff goed van *bil* @Avelon, dikke knuf voor jou meiske! @jorinda, euhm. . .Geen idee maar hoop dat je vet omhoog schiet!
hoi allemaal, hier even snel mijn kaartje Gerrina: heeeey meis... dat is niet de afspraak! weet je zeker dat die dip niet komt door de constipatie? Jorinda: geen idee meis... .kan er geen touw aan vast knopen... Voor een aantal blaas ik de temp weer omhoog! blaaaaaasssss pfffffffffffff pffffffffffffffff Avalon veel plezier met klussen in jullie nieuwe huis... remember: oei naar zo'n droom. Maar ik zie je graag over 3 dagen weer testen hoor! Sandra: ik zou die temp van gisteren discarden. Dan krijg je waarschijnlijk weer een beter beeld op je kaartje. Heb ik ook gedaan omdat ik van het weekend een keer anderhalf uur later getempt heb. Veel plezier allemaal vandaag ondanks het regenachtige weer. Ik probeer tussendoor nog even weer bij te lezen.
ik zelf snap het ook niet blijf ongeveer de hele maand rond het zelfde hangen van 36.7 en 36.5 toch iedere morgen temperatuur opgemeten gelijk na het wakker worden om ongeveer vijf uur kan vijf minuten verschillen maar meer niet dan moeten we hier het bed uit. ook in het weekend heb ik dit gewoon door gezet. hoe snappen jullie het niet dan?
Samantha, op naar een mooi ei meis. Me2, alle succes van de wereld voor jou weer! Rember, wat een rare dromen heb jij meis, geen idee of dat iets kan betekenen, ik zie wel nog een heel mooi kaartje, ben benieuwd morgen! Gerrina, potver meis, dikke knuff voor jou SandraK, gewoon een daling kan gebeuren joh, je zit toch nog boven prikkeldraad, niets van aantrekken. Jackie, leukste periode komt er weer aan, veel plezier Stien, huh? wat ga je nou tegen Gyn zeggen ? of ga je die toch moeten bellen met een andere vraag Mirre, succes voor jou meis en wat een weer idd vannacht, jemig. Als die eierboer maar niet is weggewaaid Avalon, jammer meis, gelukkig heb je andere dingen te doen! Jorinda40, heb jij wel eens langere cyclus dan die 29? dan zou ei nog kunnen komen, je hebt nog geen echte duidelijke stijging gehad? Ingemoppie, op naar een mooi verjaardagskado Mijn kaartje: Groetjes Monique
ja ik heb wel eens een ciclus van vijf weken dus na eerste dag menstruatie dan na vijf weken weer de menstruatie dus zou nog kunnen komen maar ik teste vorige week al dagen positief met mijn ovulatie test het is een rommeltje. ik wacht het maar af. bedankt voor reacties allemaal.en heel veel succes allemaal ook.
Jorinda, Sorry ik had idd die positieve ovu testen niet gezien. Een vrouwen lichaam, kan raar doen hoor, dat zal iedereen hier meteen beamen Maar puur kijkend naar je kaartje is er nog geen duidelijk ei te zien, kan nog komen hoor. Weet niet welke ovutesten je heb gedaan en of ze echt overduidelijk waren? Succes ook voor jou, Groetjes Monique
ovutesten van deze pagina webwinkel eerst die met roze dop toen nog een paar met alleen die test stripjes zonder iets erom heen ze waren wel duidelijk te zien maar nog niet zo heel roze als die op de controle kant. wel steeds zelfde ongeveer. ja vrouwe lichaam zit raar in elkaar. ook heb ik al gister wat helder slijm met iets heel licht steepje helder bloed gehad. rare zaak verder vandaag nog niets. ga vanmiddag nog maar even ovulatie test doen. van het weekend niet gedaan had mijn ouders te logeren.
Hoi allemaal! Vandaag heeft mijn mannetje zijn sperma ingeleverd.... Ik vind het best wel een beetje spannend! Gerrina: Balen meid! Het zag er zo mooi uit! Stientje: Zou het dan toch? Ik duim me suf voor jou Sandrak: Dat je temp nu wat lager ligt kan inderdaad wel te maken hebben met het verschil in tijd. Voor de rest die ik vergeten ben: Succes! Hierbij mijn kaartje Liefs An
hoi hoi dank je wel monique en jij ook een mooi eitje @ah78 ik duim voor een goede uitslag @gerrina jeetje dat mag niet hoor, maar ik duim voor een nieuwe goede ronde @stientje dat gaat de goede kant op ik duim voor je @sandraK ik duim voor je @remember wat een rare droom maar ik duim voor je en voor iedereen die ik vergeten ben (ben namelijk niet zo goed in onthouden) ik duim voor jullie allemaal en hier is mijn kaartje voor vandaag liefs samantha