Dan klik je naast je temperatuur (bij ff) in het vakje van 'discarded' en dan op 'save'. Als het goed is, laat ie je temp wel zien, maar heb je geen streep (zie mijn kaartje). (Lukt het?)
Hoi Jorinde, nou ik vond het vreemd, dat je temp precies rond het lijntje van het kruis bij ff blijft hangen. Bij iedereen stijgt ie flink de hoogte in. Daarom kan ik er geen touw aan vast knopen. Verder ziet het er wel goed uit en je eitje geeft ie wel goed aan...... Maar mijn cyclus is ook altijd een doolhof.... ik moet nog eens zien, wat daar uit gaat komen. Iig heel veel succes en blijf lekker doorklussen. ééns moet het raak zijn, toch? Monique: dank je. Ik hoop ook dat het een mooi verjaardagscadeau wordt. Moet even mijn banner aanpassen. Ben a.s. zaterdag nl. jarig. Jij gaat ook op naar een mooi eitje? An; netjes boven de lijn meid. Denk je dat het wat wordt deze maand? Wanneer krijgen jullie bericht van het proefje? Ben heel benieuwd.. Succes! Samantha: komt daar een super ei aan? Je stijgt mooi lieverd.
even stomme vraag maar ik weet niet zogoed waar ik mijn eitje kan aflezen jij ziet hem wel goed zeg je waarneer was hij dan. en bedankt voor de reactie alvast. :
Jorinda, Je eitje is op de dag dat je dat rode kruis hebt staan. Dat ziet FF als eisprong dag, natuurlijk hoeft dat niet zo te zijn. . . Liefs en succes!
[/quote]An; netjes boven de lijn meid. Denk je dat het wat wordt deze maand? Wanneer krijgen jullie bericht van het proefje? Ben heel benieuwd.. Succes![/quote] Waarschijnlijk over een week maar misschien kan ik het zelf al eerder zien. Ik werk namelijk in het ziekenhuis en kan via de pc de uitslagen al ophalen... Liefs An
Hallo Jorinda, Nou ik bedoel te zeggen: ik zie dat je je slijm goed hebt bekeken en als dusdanig hebt ingevuld bij fertilityfriend (ff). daarnaast hebje ovu testen gebruikt. Deze ovu testen geven bij jou positief aan. Je temperatuur stijgt echter niet. Heb je op de ovu testen een licht streepje gehad, of echt een streepje dat net zo donker is als de controle streep. Als het lichter is, dan is de test negatief (zo is het bij mij momenteel ook). Dan zou het betekenen, dat je eitje nog niet is geweest. Maar omdat jij verschillende keren een plus hebt neergezet, denkt FF nu voor jou je eitje op die dag. Daarnaast geef je nog steeds positieve ovu testen aan. Dat zou kunnen betekenen dat je óf een 2e eitje gaat krijgen (bij sommigen is dat mogelijk), óf je hebt nog steeds geen eerste eitje gehad. Vanwege je constante temperatuur denk ik haast, dat je ei wel op dag 17 is geweest. Alleen vind ik die daling en lage temperatuur daarna wat vreemd. Ben je al lang gestopt met de pil (sorry heb het even niet gevolgd)? Dan zou het nog met het ontpillen te maken kunnen hebben. Ook bij mij vind ik het duiden van de cyclus nog steeds moeilijk. Ik hoop dat je een klein beetje wijzer bent geworden. Anders denk ik dat je gewoon moet wachten tot je ongesteld wordt en dan kunnen we nog eens naar je kaartje kijken en het proberen te interpreteren (maar natuurlijk hoop ik dat je de komende 9 maanden niet meer ongi gaat worden). Groetjes, ingrid
nou ik ben dus niet gestopt met een pil ik had jaren een spiraaltje heb die in mei laten verwijderen heb 8 augustus al een miskraam gehad was gelijk zwanger na verwijdering spiraaltje dit wist ik 28 juni en ik heb mijn spiraaltje laten verwijderen op 30 mei. en positieve test al op 28 juni. en ben op 10 september ongesteld geweest. nu kom ik net uit de wc. en heb een heel klein bloedpropje van 1 cm en wat doorzichtig slijmverlies op mijn wc papiertje alleen met schoonvegen ineens. mijn eerste gedachten o jee mensturatie. ik ving urine op om te testen voor ovulatie nog maar eens. mijn streepje is nog steeds licht ik denk dat dat gewoon bij mijn blijft of zo. meer dan vier uur niet geplast niet gedronken enz. dus moet goed zijn .ik wacht gewoon maar op mijn volgende menstruatie weet het ook even niet lijkt nu wel een innestelings bloedingkje of mijn menstruatie komt er al aan. we zien wel.
Volgens mij komt het ook wel es voor dat je een bloedpropje verliest wanneer je een eisprong krijgt. Nl, je baarmoedermond is gesloten (door een bloedpropje?) maar wanneer in je vruchtbare periode komt laat dat bloedpropje los en gaat de baarmoedermond open staan om zo de zaadjes beter binnen te kunnen laten. Dus misschien heb je nu weer een cyclus van 5 weken en komt je ei er nu aan..
Ja Gerrina, dat heb ik ook gelezen. Zou dan kunnen dat haar eitje er nu pas aan zit te komen. Wel spannend hoor Jorinda.... ennuh...... wat kan een lichaam gek doen hé?
Hier weer een kaartje. Nu is het weer gestegen naar de hoogste temp na mijn ei, dit is nog niet eerder geweest. Zou het nu dan toch? Ik heb verder helemaal geen symptomen. Marleen
@ Marlene aah joh...wel of geen symptomen.... Als je maar gewoon lekker zwanger gaat zijn Kaartje ziet er iig goed uit. Lekker hoog houden zo. Over een paar daagjes weet je het Liefs, Gerrina
Haaaai San.... oei, da's ook weer niet de bedoeling. Mmhh lekker laten zoals het is en dan kijken we morgen nog een keertje...
Ingemoppie, hi hi zaterdag en nog 5(even 1dag smokkelen) dagen voor ei? dan wordt het toch nog een mooi verjaardagskado Goed weekend alvast Groetjes Monique
even snel mijn kaartje, lees vannacht even door en reageer dan (heb nachtdienst vannacht.) toch weer omhoog, waar gaat dit naar toe..............
Toch weer ongi geworden.. Ik trek me terug uit het temp topic.. ik lees mee en duim voor jullie allemaal. (ben er natuurlijk nog voor vragen enzo!) Ik ga me bezighouden met de MMM. Mochten jullie me willen volgen dan staat mijn verhaaltje onder vruchtbaarheids behandelingen. Donderdag uitslagen.. het spookt de hele dag door mijn hoofd en heb al dagen hoofdpijn. Liefies... allemaal snel zwanger worden he! Kus Natas