Ontzettend balen, Natas Hele dikke knuffel.. Hoop echt dat het snel mag lukken, meis Heel veel sterkte en vooral heel veel succes Liefs, Gerrina
He potverdorie Natas.... Ik wens je ontzettend veel succes in de MMM, en ik hoop dat jij bij de lucky ones hoort die na een paar rondes MMM zwanger zijn..... Dikke knuf...
Lieve Natas, Wat ontzettend balen! Ik zal je hier wel een beetje missen hoor! Mijn duimen blijven draaien voor jou..... Dikke knuffel van An
goede middag meiden Ben laat vandaag, maar moest eerst ff naar werk toe......... Zag een paar mooie kaartjes.............ben heel benieuwd, stientje, remember en toontje Meiden die ongi zijn geworden, wat ontzettend balen, succes in de volgende ronde......... Hier begin ik alweer ietsie last te krijgen van de bijwerkingen van de hormonen, dat is minder, maar nog ff 5 daagies volhouden denk ik........ Kaartje plaats ik einde week wel weer, ben nog gewoon naar de eisprong aan het toewerken........... Iedereen heel veel succes en ik blijf hier nog ff blazen en duimen enzo..... twinny
he natas balen meid. We leven met je mee hoor en hopen dat het snel aanslaat. Succes meid Dikke knuffffffffffffffff
he natasja dat is echt balen zeg ik duim voor je dat je snel zwanger bent door middel van de MMM liefs samantha
Heey meiden Heb een vraagje aan de temp experts Mijn temp is vanmorgen weer omhoog gegaan zou dat betekenen dat ik mijn eitje gehad heb dit weekend? of zou ie nog onderweg zijn? Er valt me wel op dat ik meer witte afscheiding heb sinds vanmiddag! Hier mijn kaartje----->>> Liefs Pearly
Zou heel goed kunnen PEaly. ALs je ng 2/3 dagen hoge temp hebt dan weet je het zeker. NAtasja: hele dikke knuf van mij! Ik volg je al op het vruchtbaarheidsbeh. topic en duim me gek!
@ Avalon : Bah wat een daling ! Maar is het niet snel als je nog 5 dagen te gaan hebt ? @ Remember : Gelukkig dat je niks zegt mijn vingers zitten er toch nog steeds in Hoe staat het bij jou ? @ Ninetje : hahahaa : mag jouw mannetje es in mijn oor logeren om die akelige creep van mij te overtuigen ? @ Ingiemoppie : En nu up naar een skoon eike ! @ Monique : Jij gaat een superdeluxe eike broeden. Enne about the gyn : bel ik one way or the other... Van zodra ik ongi word bel ik en anders...... eum.... sta ik even helemaal sprakeloos ... Tot hiertoe heb ik maar 1 ding koppijn van die lelijkerd in me oor ! @ Anneke : Machtig kruis ! Zorg dat je morgen nt te suf bent vr het plaatsen van je kaartje hé ! @ Samantha : Veel succes ih maken ve mooi eitje ! @ Marlene : Ziet er goed uit joh ! @ Toontje : Dit gaat op naar een dikke buik volgens mij ! @ Natasja : Superdikke knuf vr jou ! Is heel erg te begrijpen waarom je hier even wil mijden ! Blijf je toch wel volgen hoor !
@ Elvira, veel succes morgen @ Stientje, mooi kaartje hoor. @ Natasja, heel veel sterkte meis @ Me2, sterkte/succes, het schijnt dat je extra vruchtbaar bent na een MK Ik denk aan jullie en mijn duimpjes draaien hoor.... (Uiteraard hoop ik voor de anderen ook dat jullie snel zwanger zijn, maar deze meiden zijn een hele steun voor mij geweest, dus blijf ik nog even extra volgen)
lieve natasj.... oh wat sneu..... ik vind het zo rot... .juist omdat jullie zelf ook al een goede 'insteek' hadden geprobeerd/gevonden. Ik hoop dat je donderdag een aantal hele positieve antwoorden gaat krijgen en ik zal je volgen bij de MMM, want ik ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat. Vanuit hier in ieder geval veel succes en een hele dikke knuffel. HUG Ingrid
ikke? met die 'insteek'? daarmee bedoelde ik het zelf dokteren.... Dat hadden jullie toch zelf deze maand voor het eerst geprobeerd?
huh? ik probeer het al maaaaanden hihihihi volgens mij ben je in de war met gerrina? je doelt op insiminatie?
hihihi, ik dacht toch echt dat ik het bij jou gelezen had...... oei hihii...... met dat zelf insemineren met een spuitje, maar er zijn er momenteel zoveel bezig met spuitjes, inseminatie (tenminste als ik in de rubrieken meelees) dat ik het wel eens door elkaar haal. domme domme ingie....... ](*,) ](*,) (pfff heb ik me er nu goed uitgekletst? hihihihi ) ik ben wel heeeeeel benieuwd naar donderdag! En kijk maar naar Elfje, daar is het ook gelukt met de MMM..... (en nog meer geloof ik). Dus ik ga duimen, dat jullie ook bij de snelle horen!