Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah nee hoor bij ons niet.. kan gebeuren, er zijn helaas zoveel meiden in de MMM.

we gaan ons best doen!

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ja, helaas wel..... veel meiden in MMM.
    Ik had het er vanavond nog met mijn hubbie over. Ik heb de verschillende mogelijkheden verteld, van de onderzoeken, de hormonale mogelijkheden en dan IUI en de rest.

We zaten beiden ineens te denken, dat het tegenwoording niet meer zo eenvoudig schijnt te zijn om zwanger te worden. Gelukkig is de medische wereld daar wel in verder gegaan en kan al veel oplossingen bieden.... pfff.... gelukkig wel.

sjee, komt mijn kat net binnen........ kletsnat van de regen en lekker tegen mijn benen aan..... brr brr nu heb ik én een natte broek én een vieze geur van een kat, die het liefst rond en in de vijver zit... gatver..... (en onder auto's, lekker die zwarte smurrie)..... snuf snuf snuf... iiieeeehhhhh vies geurtje. (ff snel wat anders aantrekken hoor)..

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Stien! Het dringt pas tot me door maar je banner geeft iets heel moois aan! =D>
    Hoelang wacht je nog af?

Ik duim ontzettend hard voor je, de blaren beginnen al te komen maar dat geeft niks :thumup:

Liefs An

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hahaha Anneke dank je lieverd ;) ! Nee dees meidje wacht nog wel even hoor. MIjn max cyclus is 27 dagen ... hoewel dit al een tijd geleden is.. blijf het koppie nuchter houden want voel me nt zwanger... vooral omdat die buikpijn blijft schemeren... ben wel vandaag al 100 x naar de wc gelopen maar nt omdat ik mst maar wel om te checken :)

5. Ingiemoppie

hallo meiden, mag ik voor de verandering weer eens iets vragen?

Ik probeer deze maand naast het tempen ook de ovu testen. Daarnaast probeer ik meer inzicht in mijn slijm gebeuren (hahaha) te krijgen. 8)

Nu had ik vanmorgen cremige-plakkerige vloei en ik kom net van de wc af en ineens een hele dikke klont doorzichtig waterig iets. Ik kan er tussen mijn vingers hele lange slierten van maken, die blijven doorzichtig. Als ik alle verhalen goed begrijp, is dit dus mijn ei...... komt ie nu nog, of is ie al geweest? :(

Ik zit pas op dag 11 van mijn cyclus.... is dat dan niet een beetje vroeg? Vanmorgen gaf de ovu test nog maar een licht streepje..... Ik ga in ieder geval morgen weer een ovu test gebruiken, kijken wat ie zegt...

Waarschijnlijk val ik met mijn vraag in herhaling, maar dit is de eerste keer dat ik het heb.... (zou mijn vroegere Duitse gyn dan toch gelijk hebben, dat ik maar af en toe een eitje heb?)....

mmmhh heeeeeeel spannend hoor, als je zo bezig bent met je cyclus... grijns grijns... ;)

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Natas en Gerrina :cry: potver zeg. Wordt tijd dat er wat hulp komt met goed resultaat! Dikke knuffel voor jullie!

Stien :confused: whaaa ik zeg niks maar mijn duimpjes moeten even NOG harder voor je werken. Ohhh ik hoop het zoooo voor je [-o<

Bibi, Neeltje, Remember, Stien, enz; bedankt voor jullie steun. Doet goed!
    Morgen weten we meer...

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Elviertje !

Ik wens je alle succes vd wereld morgen en kom morgenavond snel weer neuzen hoe het is gegaan ! Knuffie xxx

8. patrien

patrien Niet meer actief

@remember: hij is nog steeds hoog hoor, en nu hopen dat dromen niet bedrog zijn (die droom over die posi test bedoel ik hé,niet die andere)
    @gerrina: balen zeg, ontzettend. in ieder geval suc6 in de volgende ronde
    @sandraK: kan nog alle kanten op. en van mij moet de goede op toch
    @jackie: op naar een mooi groot ei, suc6
    @stientje: spannnend hoor, hoe is het nu? mijn duimen draaien.
    @Mirre: suc6 met klussen. was je ovu testje gelukt?
    @avalon: hopelijk is je temp morgen weer wat hoger, duimerdeduim ervoor
    @ingiemoppie: op naar je ei? suc6
    @monique: tjee ben je alweer bij je ei, (volgens je banner) wat gaat de tijd toch snel. suc6
    @ah: spannend voor je voor de uitslag van je hubbie, wanneer krijg je deze? je zit inieder geval mooi met je temp en ook nog goed geklust
    @samantha: mooie bergjes heb je in je kaartje zeg.
    @marlene: you go girl. die gaat goed. nu zo houden
    @natasja: een hele dikke knuf voor je. ik snap dat je even stopt op dit topic. ik lees aandachtig met je mee in het topic MMM. ook daar gaan we je steunen hoor. suc6 donderdag. ik zal aan je denken.
    @pearly: op naar dat kruis? hoge temp heb je zeg.
    @inge: spannend nog geen duvels. hoe is het nu met je temp?

nou het is een hele waslijst. maar ik ben weer bij gelezen. als het goed is ben ik niemand vergeten.
    zo wel sorry.

het viel me vannacht toen ik aan het werk was (eigenlijk nu maar jullie lezen dit pas morgenvroeg of morgenmiddag) dat mijn broek toch wel strak begint te staan hmmhmmhmm.......... teveel gesnoept of..........

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen,

Het is weer eens zover, kon weer niet slapen :confused:
    word der een beetje moe van :) ;)

Gisteren vroeg ik aan me hubbi van:
    zal ik morgen testen als me temp nog hoog is, zegt ie als je dat wil!
    Ik zei nee wil jij dat? Zei die heel lief ja ik wil heeeeeeeel graag maar alleen als jij het ook wil, in overleg toch.....

Nou zo gezegt , zo gedaan,
    Ik weer veeeel te vroeg wakker, thermometer in de bil, temp 37.36 :confused:
    Tja dacht ik de afspraak was dat ik dan zou testen, en aangezien ik ook voor dat UMC onderzoek plas via dit forum dacht ik, als ik al een plasje heb kan ik gelijk testen...........
    En op dierendag testen leek me niks ;)

Geeft ie toch een mooie tweede lijn aan \:D/
    Ik heb heel hard gegild :-$ , binnenmonds want was nog veel te vroeg natuurlijk
    Ik ben gewoon zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :baby:
    zoooooooooooooooooo blij, keek gelijk in bed weer naar me mannetje en dacht gelijk.....jij gaat papa worden \:D/

Ik heb er een foto van gemaakt en de streep is niet eens zo licht dat er een twijfel is, al lijkt ie op de foto wat lichter maar ja...........hij staat er!

mijn kaartje ga ik ook nog plaatsen:

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Toontje op naar een nog dikkere buik ! ;)

Remember ! Yesyesyes kon ook nt meer anders hé met zo'n mooie kaart ! Van harte gefeliciteerd ! Geniet ze !

Mijne weer stukje beneden ! Krijg ook wat hoofdpijn dus nu duurt het nt lang meer ...

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Remember wat gaaf! Gefeliciteerd meid! kon ook bijna niet anders met zo'n mooie kaart ;)

Stien ik vindt die van jou ook nog super hoor! Ik duim voor je dat het dan toch nog lekekr gelukt is zonder MMM ;)

De mijne laat niet veel te raden over :( Vanmorgen wakker geworden met veel rugpijn, ze zitten er dus al overduidelijk aan te komen.
    Ga de (tam)ponnies dus mar vast van stal trekken. :rolleyes:

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    REMEMBER ....YESS! :D ..super zeg van harte!
    Stientje en spijkervrouwtje ...jammer maar nog niet helemaal opgeven hoor

Ovu testje van Mirre was gisteren nog niet positief genoeg (geen smiley) :( ...misschien vandaag.
    M'n temp is idd van 36,8 naar 36,55 gegaan, maar dat kan ook komen doordat ik een kuurtje slik en m'n temp weer wat normalere vormen gaat aannemen.
    We klussen gewoon door om hoe dan ook het ei -wanneer het ook komt- niet te missen ;)

Mirre

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    remember yes gefeliciteerd meid kon idd ook niet anders

stien jou kaartje is ook nog mooi hoop houden hoor

spijkervrouwtje balen meid maar hoe lang is jou cyclus dan je zit pas 7dpo? is het geen innestelling?

nou mijn kaartje kom maar op met dat ei

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Elvira, ik denk aan je meis, sterkte vandaag!

@Natasja, balen zeg! ik hoop van harte dat je snel zwanger mag zijn meid! ik blijf je volgen hoor!

@Stien, nog steeds een mooi temp meid! ik blijf onvermindert doorduimen hoor!

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wauw remember!
    gefeliciteerd!

@stien: ik blijf voor je duimen meis! hou nog even vol!

@spijkervrouwtje: balen meis, zo rot weer zo'n daling....

liefs elfje

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Remember, van harte gefeliciteerd meis! Wat super! :D

Dit is mijn kaartje....echt een flutkaartje weer...

17. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi allemaal,

*Remember: Gefelciteerd meid! Geniet ervan! :)

*Toontje: Broek te strak? Hmmmm dat kan ook iets anders betekenen... ;)

*Stientje: Ik duim nog steeds voor je. Je zit nog boven de lijn! Enne... het is me gelukt he, om mijn kaartje te plaatsen :whistle:

*Spijkervrouwjte:Dikke knuff van mij...

*Mirre: Hopelijk heb je snel een postieve ovulatietest!

*Jackie: Morgen een stijging?

*SandraK: Ik blaas je temp omhoog :)

*Elvira: Heel veel succes vandaag

Hier ook mijn kaartje weer...

Dikke knuffel van An ;)

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik denk, ff snel hier neuzen, en wat zie ik als eerste! Weer een zwangere!
    Gefeliciteerd Remember.

Ik heb niet alles onthouden maar ik wil jullie allemaal veel succes wensen!

Gr patje.

19. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nee ik verwacht vrijdag of zaterdag me stijging ik heb op dag 13 me ei. Mocht het nu weer niet raak zijn dan ga ik aan de gang met ovu testen.
    Kijk maar naar ninetje, FF geeft ei aan, later gemeenschap gehad en TOCH raak.
    Dus weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken. Ja ik heb iniedergeval een ei dat weet ik nu

jij hebt ook een mooi kaartje

20. Ingiemoppie

@Toontje> hahaha, je broek begint te spannen...... zit je stiekum te snoepen op je werk zeker! gniffel gniffel.... wel spannend hoor..
    @Remember> MEISSSSSSSSSSS VAN HARTE GEFELICITEERD! Gaaf joh...... lekker genieten nu.... Proficiat... Heb je de foto ook geplaatst?
    @Stientje: aj aj aj aj.... nee hé.. lekker wegblijven met die :evil: hoor! hier komt tropisch cycloontje aan en die laat je weer naar boven zweven... blaahaass blaahaass
    @spijkervrouwtje. :confused: heb jij zo'n korte cyclus dan? WOW.... niet leuk hoor! Misschien toch een innesteling?
    @Mirre: :thumup: goeie instelling.
    @Jackie: your egg is coming! op naar een mooie meid!
    @sandra: beetje om moedeloos van te worden. Niet opgeven meid! Wachten is verschrikkelijk, ik weet...
    @An: mooie stijging meid! Houden zo

Hier voor het eerst sinds maanden weer eggwhite bij mezelf vastgesteld. Plus vandaag pijn in linker onderbuik. Ik denk dat ik voor het eerst de eisprong ook ga voelen (mede dank zij de tips van jullie allemaal, waar je op moet letten). Dus mijn week kan niet kapot (hoop op mooi verjaardagscadeau)..... nog maar 4 daagjes en dan ben ik jarig.

Deel Deze Pagina