jongens wat is dp0 in je temperatuur lijst bedoel damens. geloof dat ik aan het zakken ben vanmorgen 36,5 zie mijn lijst op pagina 72 of 73
Hoi meiden bedankt voor jullie lieve reacties, maar ik denk dat deze ronde echt al weer bijna over is voor mij. Had vanmorgen wat lichtroze afscheiding maar dat heb ik dus al meer rondes gehad zo rond de 7e dag. Nu is er niks meer te zien maar morgen zal het er wel weer zijn Dit houd dan een dag of 3/4 aan en dan wordt ik echt ongi. In totaal is mijn cyclus dan zo'n 25 dagen maar de afscheiding begint dus al rond de 21e dag (zon 7 dagen na mijn ei) We lopen dus inmiddels bij een gyn en ikmoet hiervoor op de 3e dag van mijn echte ongi bloed laten prikken, zal dus maandag worden denk ik Ik hoop mar dat ze dan snel de oorzaak vinden dan kunnen we tenminste echt 'beginnen' (een klein beetje hoop blijf ik wel houden hoor dat het echt een innesteling is en dat morgen mijn temp gewoon naar 37,3 schiet of zo 8) haha )
nou spijkervrouwtje zoiets heb ik ook volgens mijn had ook gister klein bloedpropje en doorzichtig afscheiding met heel licht bloed erin. en mijn temperatuur zakt omlaag zelfde verhaal denk en over dag of vier vijf ongi. toch succes met alles ook ik blijf hoop houden. ken mijn cyclus nog niet zo goed.
ik hoop voor jou dat het een innesteling is! Bij mij dacht de gyn aan progesteron tekort maar dat moeten de bloedtesten nog uitwijzen. Ik ben wel blij d t ik ben gaan tempen want hierdoor ben k er dus heel duidelijk achter gekomen dat ons probleem waarschijnlijk in het 2e stuk (na mijn eisprong) van mijn cyclus zit. Ikhoop voor jou dat het niet zo ver hoeft te komen en dat je lekker zwanger bent!
ik hoop dat je maandag dan maar snel kunt bloedprikken spijkervrouwtje, want dan kan weet je ook sneller de uitslag en kunnen ze er eventueel gelijk wat aan doen...... (maar ik blijf duimen hoor, dat je NIET hoeft te gaan...... )
Remember, gefeliciteerd meid! Nu lekker van je zwangerschap gaan genieten! Hierbij weer mijn kaartje, er is nog niet zoveel op te zien. De koorts is gelukkig helemaal weg. Heb nog wel last van de luchtwegen maar dat zal met de medicijnen die ik nu heb ook wel snel overgaan hoop ik Het is weer wachten op mijn ei
Ik wacht met spanning op mijn Kruis van ff! Hier mijn Kaartje nog eens----->> Ik kan er verder niet veel van zeggen want dit mijn eerste temp kaartje! Hopelijk ook de laatste Liefs Pearly
ik vond het gister al zo raar opeens heel laag me temp en nu weer omhoog,ging al kijken bij de kaartjes van ed meiden die al zwanger zijn en daar zag ik ook al een dipje kwa temp. wie weet is het nu eindelijk is raak in ronde 12,ik ga er niet van uit anders is straks de teleursteling erg groot als ik wel ongi zou worden. heb nog ff wat daagjes te gaan
ik lees vanacht even bij iniedergeval remember: gefeliciteerd (dat heb ik nog wel gezien). ik wil even een vraag cq mening: ik heb getempt vandaag: 36.7 gaf hij aan. maar ik voelde me toch warm en heb me nog een keer getempt. heb me omgedraaid in bed en toen nog een keer gemeten: 36.9. wat moet ik nou aanhouden. voor mijn gevoel klopt 36.9 (tja of dat wil ik). wat moet ik nou? please wie weet hier antwoord op?
Nog ffies wachten dus... Trouwens,...lijkt me dat jouw eitje op dag 13 was...FF zegt dag 14... Heb je zelf wat gevoeld?
ik denk zelf ook dag 13 toen voelde ik wat,maar idd FF geeft dag 14 aan,maar dat geloof ik niet zo erg. en vorige maand was het ook dag 13
pffff..... de zenuwen slaan weer toe. Hoe lang zal ie hoog blijven? Hoe lang moet ik nou w88 tot ik kan testen? @Sonja, veel sterkte met w88.... ik hoop voor je dat het goed blijft en dat de wegblijven! [-o< Groetjes kit
Jody, wanneer denk jij dat je ei is geweest? Als hij nu pas is geweest zit je nog maar heel kort na je ei en zou je dus pas voor het eerst over 12 dagen kunnen testen.
@ Spijkervrouwtje : Hé nu ! Morgen moet ie weer naar 37 hoor ! Vr minder gaan we niet ! Dat was geen raad maar een bevel van Stien ! @ Jacky : 'k Geef je alvast een dikke kick waarbij je met je tuut op je eisprong belandt ! @ Elvira : Hoe was 't vandaag ? @ Sandra : Hup up up ! Komaan we laten het zonnetje weer vr je schijnen en morgen krijg je het ineens overheerlijk warm ! Hou de moed erin ! @ Anneke : Lekker omhoog ! Yeah ! 8) @ Ingiemoppie : Bedankt vr je tropische bries ! Krijg het lekker warm ! En jij lekker ad klus hoor ! @ Monique : Ook vr jou een warme wind met weldra een mooi kruis tot gevolg ! @ Me2 : Heel veel succes ! 'k Wens je een heel vruchtbare ronde ! @ Marlene : 'k Ga even pijltjes plaatsen dat de temp z'n weg weer vindt naar boven @ Sonja : Ook op het wachtbankje ! Veel succes ! Zelf snap ik er nt veel meer van.. 'k Voel me geen fluit zwanger ! Waarom komen ze dan niet ? Morgen cruciale dag : kom nooit verder dan dag 27 en 3x raden welke dag het morgen is ?
Is niet verkeerd bedoeld hoor meis. Ik weet dat jij altijd zo'n moeite heb met die laatste weken en probeer je alleen te behoeden voor weer 2 weken afzien. Kan je niet vertellen hoe je ze door moet komen, maar vindt het altijd zo erg om te lezen dat je het zo moeilijk heb. Wil je graag helpen, weet jij hoe? Groetjes Monique