Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo dames
    hier mijn kaartje
    door een late eisprong zal mijn cyclus wel wat langer zijn denk ik maar toch weer een veelbelovende stijging! iets later getempd en toen was die 0,2 graden hoger maar die telt niet mee hé ;)

2. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0
    Hoe tempen jullie? > mond (oraal), oksel, kont (anaal), oorthermometer??

Ik met een digitale thermometer onder de tong. Ik heb een thermometer die 2 cijfers achter de komma weergeeft maar ik rond het altijd af.
    Dus 36,38 wordt 36,4.

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Ik temp met digitale rectaal.
    Dit schijnt toch wel de beste manier te zijn en ook nog voordag je opstaat, dus lekker nog in bedje.
    Maar die heeft maar 1 cijfer achter komma ik ga vanmiddag een betere halen bij de apotheek.
    Maar als je FF invuld mag je 2 cijfers invullen he

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hey Kim..... dat kaartje ziet er weer rooskleurig uit.

ennuh..... nee dat mag niet (strenge juffrouw spreekt nu)..... later tempen voor 0,2 graden hoger!!! foei foei foei :D;)

Ik temp onder mijn tong met een digi thermometer met een getal achter de komma.

5. Niet meer actief

Bij de Lidl heb je vanaf donderdag thermometers in de aanbieding ook met 2 cijfers achter de komma. Die gebruik ik zelf ook heb je elke dag een andere temperatuur al is het maar 0,01 verschil hihihi.

Me2 heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.

Ingemoppie balen van je negatest, maar als je ei inderdaad zo laat is geweest ben je wel erg vroeg met testen nu, je luteale fase blijft altijd min of meer gelijk, alleen de periode voor je eisprong kan wisselen en dat bepaalt dus ook de lengte van je cyclus.

Pff ben het verder even kwijt sorry :oops:

Hier mijn kaartje

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    mooie hoge temp mamavantygo.

Oh dat zal wel schelen met de apotheek. Dan ga ik maar eens naar de Lidl denk ik.
    Bedankt voor de tip

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

kun je eigenlijk zomaar in een cyclus wisselen van oraal naar rectaal?

Zit ik me zomaar even af te vragen.

8. Niet meer actief

@ Ingemoppie Nee dat kan niet je orale temperatuur ligt meestal veel lager dan je rectale.

Graag gedaan Jackie ze hebben ze in verschillende kleurtjes, maar wel pas vanaf donderdag.

9. Niet meer actief

Een hele goede middag meiden.

@ Zanoni Mooi kaartje...en nu hoog houden die temp.

@ Mirre Hoop dat het niet ernstig is met je vader. Kop op meis.
    Je kaartje ziet er in iedere geval goed uit. Knuffel

@ Toontje80 succes met het bestormen van je eitje

@ Ninetje Don't worry babe. Ik denk nog steeds heel hard. Wel mee blijven doen heh ;)

Het is ook nu meer voor mijn mannetje. Die wilde toch het één en ander laten onderzoeken en praten over zijn "probleempje"

@ Monique27 Omhoog houden die temp. Blazen met z'n allen

@ Ingiemoppie Hoop op heel positief nieuws van jou dit weekend

Hier dan weer even mijn kaartje van vandaag:

Ik heb er een kleine verandering in aangebracht ten opzichte van gisteren. Toen ik gisteren middag thuis kwam van mijn werk dacht ik dat mijn afscheiding weer romig was geworden. Maar laat in de middag zag ik weer dat egg white. Dus dat heb ik even veranderd. Gisteren avond weer geïnsemineert en een half uur later kreeg ik een paar enorme steken rechts onder in mijn buik. Voor mij een teken dat mijn ei gesprongen was.
    Nu maar weer plaats nemen op de wachtbank

Liefs,
    Gerrina

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hello ladies,

Ik post eerst ff me kaartje en dan ga ik eens ff lekker lezen.....

ik snap er nog steeds weinig van.........ik zag nu mijn laatste ovu test is opgedroogd dat ie net wat lichter is en vandaag had ik "geen" streep meer.....dus ik heb ne high maar in peak veranderd.........
    maar nog steeds verandert FF me kruis niet..........ben helemaal de draar kwijt..........en hoopte juist zo met het tempen erbij dat ik er meer wijs uit werd.... :confused:

Nou ik zie dat het een paar pagina's zijn............
    Ik hoop natuurlijk dat iedereen met een flinke temp dat ie lekker boven het prikkeldraad blijft en we snel posi testen....

Voor de onzeker.(waaronder ikzelf :rolleyes: )..ik hoop dat we snel zekerheid krijgen............positieve zekerheid ;)

gelukkig nog geen duvels gespot , so keep up the good work ya'll :)

11. Niet meer actief

@ Remember gebruik je ovulatietesten en een monitor?

Kan best zijn dat als je nu 3 hoge temps hebt ff je kruis verschuift.

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Remember. Ben het met Mam v Tygo eens. Ik denk dat hij je kruis naar dag 16, wellicht zelfs 17 plaatst!

13. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Hai meiden,

Ben er een paar daagjes niet geweest en heb net ff bijgelezen. Het is heel wat zeg! Ik zie mooie kaartjes....

@ingemoppie

Mag ik me aansluiten bij jou wat betreft "raar kaartje".
    Ik vind die van mij ook aardig raar en schommelig....
    Jammer van die nega test maar wie weet van het weekend...??? Ik hoop het van harte voor jullie!!!

@Elvira

Ik hoop op een goede uitslag van vanmiddag

@Ninetje

Mooi zo! binnen de 24 uur. Het duimen kan beginnen.

Voor de rest duim ik, leef ik mee, wens ik sterkte en meer van dat (hihi)

Dan toch voor de vorm ff'tjes mijn kaartje

Lovely :flower:

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    mamavtygo en katootje.......................ik gebruik gewoon ovu tests en tempen , meer niet..........

De laatste 3 temps van mij zijn "doorzichtige" bolletjes omdat ik 3 nachten heel weingig heb geslapen...............ik heb begrepen dat je minimaal 5 uur moet slapen voor een juiste temp.............. :) :(:
    En geen van deze nachten heb ik 5 uur voor mijn opstaan doorkunnen slapen............

ik hoop dat ie me kruis verandert aan de ene kant want dan krijg ik bevestigt wat ik al dacht hij mijn cyclus zou lopen , aan de andere kant we hebben toen ook goed gesext dus als het zo blijft zou het alleen betekenen dat ik meer DPO's heb....... ;)

ach ik zie wel wat ie over een dag of 2 á 3 doet..........

15. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Brrr :)
    Het maakt eigenlijk niet uit hoe je temp als je maar consequent bent.
    Het is trouwens rectaal ipv anaal :oops:
    En voor onder de oksel noem je het axiaal. ;)
    Zo maar even een weetje.

Je mag het gerust afronden, maar als je het bij FF invoert zou ik gewoon twee decimalen achter de komma nemen.

Succes
    Miel

16. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heb je je eisprong gevoelt, dan heb je waaschijnlijk dus op die dag, dag 16 je ovulatie gehad.
    En het is best moeilijk om ovulatietesten juist te interpreteren. Wat voor jou positief is is voor een ander misschien negatief. Blijft subjectief, tenzij de kleur eruit knalt.
    Nou we zullen het vanzelf wel zien
    Succes

17. Niet meer actief

@Remember dus tempen en ovutesten waarom vul je dan ook gegevens bij monitor in?

Meiden ik zie hele mooie kaartjes, heeft iedereen al eventueel een dag in gedachte voor te testen :)

18. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    @samantha: zie ik nou een trifasische curve? Mooi hoor. Ik duim voor je dat het raak is.
    @elvira: die gekke duiveltjes :evil:
    @zanoni: mooie stijging
    @mirre: mooi kaartje, en hou moed. Hopelijk is de uitslag van je pa niet teleurstellend
    @jackie: hoog houden
    @ninetje, ik blaas mijn longen dicht
    @mamavantygo: inderdaad goede tip, je nooit thermometers te veel
    @gerrien: Ik hoop dat het raak is.

19. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Lovely
    Wel blijven klussen he, minstens. om de twee dagen of om de ene dag tot je een duidelijke stijging hebt.

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    mieltje...............ik heb mijn ovu test foto op de topic zwanger worden gezet bij "wat moet ik nou geloven".........

Danielle....Monitor???...je bedoelt hij low,high, peak??....ik dacht dat ik dat ook moest aangeven............
    snap er niks meer van........... :cry:
    wat denk jij dat ik verkeerd invul dan, dat Ff een stippellijn neerzet.....hellup :oops:

Deel Deze Pagina