Je eerste temp Toontje.. eerlijk zijn tegen jezelf.. die 2de kan alleen maar een verkeerd beeld geven! knuff Natas
Nou ik ga door naar ronde 15 pffff Net al de eerste druppels rood gehad dus mag morgen zo goed als zeker als dag 1 beschouwen. Dat betekendt dus een cyclus van 23 dagen pfff hij wordt steeds korter Moet dan op de 3e dag bloed laten prikken dus dat wordt vrijdag. Ik hoop dat ze echt wat vinden want vindt het niet echt leuk meer zo. Net zoals mijn gyn al zei, zo krijgt een evt bevrucht eitje niet eens de kans om te gaan nestelen. Waarom werkt mijn lichaam nou niet gewoon mee
Nee hé meid ! OOOOOOO vindt het zo naar weer ! Kom hier ! (stientje pakt je vast) en geeft je een dikke knuf xxx Gelijk zo snel mogelijk naar de gyn hoor meidje ! ik denk aan je xxx
thanx meiden, heb het wel ff nodig nu Ergens had ik wel zoiets van zal ons toch wel niet lukken zonder MMM Maar goed beetje hoop moet je blijven houden he. Ga me nu in ieder geval maar op de aankomende week richten want ide staat in het teken van de zh-bezoekjes Vrijdag bloed prikken, maandag moet mijn mannetje nog een keer zijn zaadjes inleveren en woensdag heb ik een inwendige echo en daarna de uitslag. Hopelijk weet ik dus over een weekje meer en krijg ik gewoon een pot vol zwangerschapspillen mee
Spijkervrouwtje, balen zeg. Gelukkig weet je idd dat er volgende week aan gewerkt gaat worden. Ben heel benieuwd wat er uit komt. Succes meis, ga je volgen. Groetjes Monique
Ben ik de eerste? Ik lees een andere keer terug, ik ga zo weer heerlijk slapen... Hierbij mijn kaartje Liefs An
Hé Anneke vroege vogel, jij gaat lekker zeg, voelt vast goed daar boven in warmere sferen ! Zo voortdoen hoor ! En jij mag lekker weer in bed, ik moet opstaan ! heb de ganse nacht geen oog dicht gedaan, als ik 3 uurtjes geslapen heb is 't veel... Ok hier de mijne van vandaag, ik lees deze avond weer alles door !
Goedemorgen Dames, Ik kom nog even mijn kaartje plaatsen, al is er niet veel aan te zien. Mijn temperatuur is richting de Zuidpool en had gisteren behoorlijk menstruatiepijn. Maar ja, meer dan spotting is het nog steeds niet. Het zal vandaag wel definitief doorkomen en dan kan ik mijn banner weer aanpassen en opnieuw beginnen. Fertility Friend zag het met al die temperatuurwisselingen ook niet meer zitten en heeft mijn kruis maar verwijderd, welke op dag 17 lag. Stientje Gaat goed, meid. Ga zo door. Wel erg vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Hoop dat het vannacht beter zal zijn. AH78 Hee, dat gaat heel netjes met je kaart. Volgens mij hebben de dames hier je kaart omhoog geblazen. Inge75 Vervelend dat de zijn gekomen. Knuffel. Spijkervrouwtje Ik vind dit zo vervelend voor je. Je zou er zo nu en dan moedeloos van worden, he?. Maar moed houden hoor. Jouw dag komt er aan. Verder wens ik iedereen die ik zo vergeten ben, weer succes en een fijne dag. Ik kan deze dagen niet veel schrijven, want ik ren en klus me rot (in huis) Groetjes, Marianne
Wow Stien jij gaat goed joh! Wanneer durf je er een test aan te wagen? Anneke , pff vroeg vogel inderdaad , maar lekker houden zo hoor die temp Inge dikke knuffel voor jou Meiden ikheb nog (heel) even uitstel van executie gekregen Vanmorgen was mijn temp nl gestegen naar 37 (precies zoals Stientje opgedragen had , thanx) Heb wel het idee dat mijn ongi vandaag toch wel doorzet want ben wel eens vaker ongi geworden met een stijgende temp, maar goed we zullen zien Voor de rest duimerdeduim op veel mooie kaartjes en positieve testjes
Nou, vorige maand ging het op zich prima...tot ik dat rose-verlies kreeg. Toen kreeg ik de zenuwen... Ik blijf gewoon wat meer op de achtergrond tegenwoordig...dat helpt wel aardig. De eerste maanden zat ik er helemaal in, maar inmiddels ben ik ook weer met andere dingen bezig. En dat ik me nu rottig voel, komt doordat ik een combi heb van ME en Fibromyalgie....ben door een heel druk weekend nu bekkie-af en mijn spieren maken het er niet leuker op... Maar dat weet ik van te voren hoor, maar elke keer is het toch weer even slikken... Maar ja,...misschien dat ik daardoor een beetje mopper...
Hier is mijn kaartje weer... Als je dit zo ziet heb ik gewoon een innestel-piek.... @Spijkervrouwtje, ik hoop dat het deze keer anders gaat... @Stientje... ...zou dit um worden? @Ah78, jij zit lekker hoog zeg! @Inge75, wat jammer meis.... Verder iedereen heel veel succes en voor de meiden die de op bezoek hebben gekregen een dikke knuffff...
Inge75, jammer hoor! veel succes in de volgende ronde Ah78, in welke wind sta jij? daar zal ik ook eens heen komen Stien, ahhhhhhhh wat maak jij het spannend zeg, ik ben zo benieuwd. voor jou in ieder geval een raar kaartje Avalon, ziet er niet zo best uit meid, maar toch duim ik dat het niet doorzet. Spijkervrouwtje, aaah niet doen, ik kan die spanning allemaal niet aan SandraK, je mag zoveel mopperen als je wil hoor! als het jou maar oplucht. dikke knuff voor jou. en kaartje ziet er netjes uit, zie je wel! Mijn kaartje: Ik denk dat ik gisteren mijn ei had en niet vandaag zoals mijn banner zegt. Maar laat maar staan, maakt niets uit. Alleen hoop ik morgen net iets hoger, dan is het helemaal duidelijk. Prettige dag allemaal Groetjes Monique
Ik denk ook gister Monique...maar ja, die banners kloppen niet vaak hoor.. Ik had dit keer mijn ei op dag 16, als ik daar 14 dagen bij optel zit ik op een cyclus van 30 dagen....maar als ik dat invul dan zet de banner mijn eitje op dag 17... Maakt het uit....als ik maar een eitje heb...