Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen ladies,

geen kaartje van mij meer,ben allang blij dat ik die thermometer niet meer up the ass hoef :)

Ik ga zeker nog wel mee lezen hier om te kijken van hoe of wat en met wie....

Ik zal minder reageren , maar zeker niet minder aan jullie denken!

Spijkervrouwtje--------> je weet de spanning wel op te bouwen he, ;) *duim*

Stientje-------> zulle we ff de deal maken dat als je temp morgen nog hoog is dat je er een test tegen aan gooit :) ........... [-o< op een dikke vette posi, kom morgen gelijk weer ff spieken

Voor de gene met de :evil: chipsssssssssssssssssss :x
    Voor de gene op naar een ei, have fun ;)
    en voor de gene op de wachtbank, i"ll be watching you :)

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Remember? Ik kan jou kaartje niet zien bij 'zwangeren-kaartjes' ...zie alleen een kruisje? 8-[

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hmmm ik zie het gisteren deed ie het wel
    ga nog ff kijken als ik later terug ben
    anders maar gewoon de link :)

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@jody: als je idd zo'n laat eitje hebt, moet je nog 12 dagen wachten.....
    @stientje: ik hou je vandaag in de gaten meid: ben je al aan het broekgluren? Zijn ze nog steeds weggebleven? duim duim duim. Ik zie dat je temp toch weer terug is naar 37.0.... blijft wel een beetje constant zo hé?
    @toontje: Natasj heeft gelijk: eerste temp aanhouden, anders hou je jezelf voor de gek.....
    @spijkervrouwtje: huh....... jij maakt het wel heel spannend hoor! Het kan volgens mij gewoon nog alle kanten op......
    @inge: sjongejonge, jouw temp keldert wel heel erg.... sneu dat je toch ongi bent geworden. Wanneer is je volgende NOD? Heel veel succes en een dikke knuf
    @An: jij bent zeker op weg naar die roze wolk hé? mooi hoor!
    @avalon: nog steeds veel succes met klussen (in je huis) en jammer meis, dat je temp zo gedaald is.. Ik hoop dat ze snel doorbreken en je er om zo sneller weer vanaf bent. :)
    @San: innestelpiek, gniffel gniffel..... Je blijft wel lekker constant......
    @jackie: veel klusplezier
    @monique: mooie stijging.... Of je je ei hebt gehad, weet je morgen dan zeker (tenminste kwa temp en je eigen gevoel, toch?). Blijf nu mooi stijgen meid.

Hier is mijn kaartje:

Eergisteren had ik heel veel slijm (echt een klodder (sorry voor details meiden)), waarvan ik hele lange draden kon trekken. Nu weet ik niet zeker of dat de slijmprop was. De ovu-testen geven wel een streep maar hubbie en ik zijn ons niet zeker of het nou lichter of evenveel donker aangeeft dan de controle streep.

vanmorgen wilde ik de cb test van etos uitproberen. Ik ploeteren met die teststrip joh..... wilde maar niet lukken, kreeg gewoon dat ok streepje niet in het venster, wat betekent dat je de teststrip goed hebt ingevoegd. Toen maar van deze site genomen. Probeert hubbie het even later... hihihi had ik de teststrip verkeerd om in de cb houder gestopt. Tja, dan kan je natuurlijk niet testen hé..... :) :)

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi allemaal:

Spijkervrouwtje: Temp gaat weer omhoog? Ik blijf voor je duimen, het kan dus nog alle kanten op....

Inge75: Balen van de duivels! Dikke knuff...

Stientje: Ik temp elke ochtend om 5.30 uur :(, ik begin er al aardig aan te wennen. Maar lieve schat, dat kaartje van jou gaat de goede kant op!
    Wanneer zou je gaan testen? Ik duim me nog steeds te pletter voor jou! :thumup:

Avalon: Vervelend dat je ongi eraan komt! Succes in je nieuwe huis

Sandra: Morgen lekker omhoog! Ik blaas al voor je :)

Ingiemoppie: Op naar je ei! :whistle:

Liefs van An ;)

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

wat een kaartjes weer........

Spijkervrouwtje kan het niet gewoon innesteling geweest zijn, je zit nog zo vroeg na je ei?

Stientje, het ziet er eigenlijk toch prima uit!

Alle andere heel veel succes en ik ga blazen hoor

Twinny

7. Niet meer actief

Goede morgen dames

@ Inge75 Bah, balen meis. Dikke knuffel

@ Ah78 Jij gaat lekker de lucht in

@ Stientje Hoe istie vandaag? Nog steeds niet het gevoel zwanger te zijn? Kaartje ziet er heel goed uit hoor.

@ Avalon1972 Gets! Hoop dat ze wegblijven hoor. Alvast een knufje

@ Spijkervrouwtje Je houdt het toch weer ff lekker spannend. Hoop toch echt dat het niet doorzet deze keer. Duim...duim...duim...

@ Sandrak Ach ja, innestel piek ipv dip :) waarom ook niet ;) Nu gewoon lekker houden zo dan heh. Hij gaat lekker

@ Ingiemoppie Streep of geen streep, gewoon lekker klussen meis dan zit je altijd goed. Beter dan klungelen met een ovu test :)

Ik zet nog maar even geen kaartje. Zit weer in die rode golf dus weinig op te zien.

Liefs,
    Gerrina

8. Ingiemoppie

hahaha Gerrina, je hebt helemaal gelijk. Vanavond ondanks moeheid, toch maar weer verleiding van hubbie (of verrast hij mij?)... wie weet....

heb hier zo'n nerveuze vlieg rondhangen bij delamp. Iedere keer dat gevlieg/getetter tegen die lamp. Irritant. En ik kan er niet bij....

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Spijkervrouwtje: dit geeft weer hoop!
    Stientje: wow, je cyclus wordt nu lang genoeg! Wanneer ga je weer testen?

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen Meiden!

Ingiemoppie, bedankt! Jij ook een mooie maand toegewenst!

Sonja, Ik zal voor je duimen meid!

Stientje, spannend meid! Het gaat helemaal goed komen deze maand!!!
    (wanneer durf je een testje te wagen?)

Spijkervrouwtje, een hele dikke knuffel voor jou!!! En heel veel succes volgende week!

Inge75, een hele dikke knuff voor jou!

Ah78, gaat de goede kant op meid! Houden zo!

avalon1972, Ook voor jou een hele dikke knuff!

SandraK, gewoon lekker mopperen meid! Dat kan een mens goed doen!!!!

Jackie, veel klusplezier en op naar je ei!

Monique27, veel succes met wachten!! En op naar een mooi resultaat!

Hierbij ook weer mijn kaartje, hij blijft stabiel (vorige maand was het alleen na mijn ei nu is het al voor mijn ei )

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi there Tempgirl,

Ik lees zo nu en dan ff mee...ondanks dat ik niet meer temp.

Avalon = Temp daalt idd naar het zuiden, balen meis

Spijkervrouwtje = Verrassend allemaal, ik hoop dat het deze ronde raak is

Ah78 & Stientje = You go girlssssss

SandraK = ziet er goed uit maar ik blaas toch alvast een "briesje" en ik hoop dat het geen windhoos hoeft te worden want deze maand gaat ie gewoon lekker stijgen en daar blijft ie bij de aankomende 9 maanden ;)

Greetz

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    nou meiden,

Niks meer te bespeuren vandaag :rolleyes: Ook mijn rugpijn is verdwenen, krijg nu toch wel een beetje hoop zo van zou het dan toch....... :confused:
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.... ik verwacht een daling maar hoop op een stijging ;)

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik ga in iedergeval hier hard voor je blazen spijkervrouwtje

Twinny

14. Ingiemoppie

spijkervrouwtje, volgens mij keek jij vandaag net zo als het plaatje van je avatar, of niet soms?

Ben heel benieuwd meid...... is het al morgen?

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja inderdaad ben vandaag la meerdere keren naar de wc geweest en dacht telkens nu zullen ze er wel zijn....maar nog steeds niks. En wachten tot morgen , ja dat valt niet mee :) Zul je zien dat ik vanacht er slecht van slaap.... :rolleyes:

16. Niet meer actief

@ Spijkervrouwtje Mijn duimen draaien. Het mag ook wel onderhand heh na 14 rondes. Lekker zwanger zijn potverdorie! ;)

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok ff snel tussenin... kom vanavond even bijlezen... net gyn gebeld en alles is volstrekt normaal, hormonenspiegel alles tiptop ! Dus vroeg 'm wat doe ik dan nu... gewoon afwachten tot wat komen gaat ? Hij was heel vriendelijk en zei wacht gewoon nu af tot je ongi bent en maak nadien een afspraak en dan zien we wat we nu verder vr je kn doen. Met meds behandelen zal dus waarsch nt nodig zijn aangezien alles ok is...
    NOu van mij mag ik nu ongi worden, getver ... mijn buikpijn komt weer aanzetten ! Als ik morgen nu nt ongi word, word ik spiderwoman en klim hier de muren op !

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ga je dan niet morgen een testje doen Stientje?

Ziet er toch erg goed uit?

liefs nina

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant.. waarom word je dan maar niet zwanger?

Succes!

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Misschien doe ik morgen een test als ik nt ongi ben geworden en me temp nog hoog blijft... maar ik durf het nt echt aan... bang vr de zoveelste teleurstelling.
    En ja Natasja wat je zegt, als er nts mis is waarom gebeurt het dan nt ? 18 maanden is zo'n lange tijd... maar als ik dan nu ongi word, maak ik gewoon weer een afspraak bij de gyn en zien we verder... hij leek heel vriendelijk en echt bereid om me te helpen. Dus nu tikt de klok verder tot de eerste duivels zich aankondigen... :rolleyes:

Deel Deze Pagina