Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Pas op he duivels van Stien. Nu komt Elvira in actie:
    WEGBLIJVEN en dat voor de komende 8 maanden BEGREPEN?! Nou dat moge duidelijk zijn. Morgen hoge temp en posi test Stien, afgesproken? Wil niks anders lezen... ;)

Spijkervrouwtje, ook voor jou harddraaiende duimpjes! Hoop dat je tempje lekker hoor blijft de komende 8 maanden!

Voor de rest ook mijn duimjes!

2. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gisteren toen ik naar toiltet ging had ik opeens een roseachtige vlek in mijn onderbroek :confused: Ik dacht dat mijn ongi begonnen was maar het is nu weer gestopt.. Raar hoor!
    Mijn temp ging vandaag weer flink omhoog, ik stijg wel ontzettend :)

Hierbij mijn kaartje!

Ik lees straks weer lekker bij want ik duik mijn bed weer even in..
    Ben heel benieuwd hoe het met Stientje en Spijkervrouwtje gaat... [-o<

Veel liefs van AN ;)

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    MIjn temphuisje is in elkaar gezakt als een kaartenhuisje. 37 naar 36.7 met alle gevolgen v dien. Na al die tijd krijg 'k eindelijk een langere cyclus :( Nu ja ronde 19 is dus een feit ! 'k Denk dat ik het tempen maar even laat...
    Weet even nt zo heel veel posi te zeggen, sorry daarvoor...

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Potverdrie Stien; wat een rotstreek van je lijffie :cry: Maar hopen dat je gyn een goede oplossing weet! Was bij je ventje ook alles ok? Ik duim voor je lieverd en bij deze alvast een dikke vette omelet, reep chocola en zak chips om je dagje door te komen :cry:
    Dikke knuffel!

An; hoop voor jou dat die vlek een suc6volle innesteling betekent...Ik duim!

5. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oh nee Stientje toch, dat hadden we toch niet afgesproken?
    Nu moeten we je nog langer missen, ik had zo gehoopt dat je ons zou volgen naar de andere kant van het forum. snik.
    Heel veel sterkte meid, ik kan mij voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten.
    Ik hoop dat we wat voorbarig zijn met onze conclusie en dat die :evil: :evil: toch wegblijven.

Hele dikke knuf
    Liefs,
    Bibi

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ohhhh Stien neeeee dat mag toch niet, ik had echt zo'n goede hoop bij jou. Kom hier meid dan geef ikje een hele dikke knuffel. :(

ah 78 klinkt goed joh innesteling? moet haast wel met die megahoge temp van jou ;)

Bij mij is iets heel raars aan de gang :confused: werd vannacht wakker om kwart over 4 met flinke ongi pijn, daar zullen ze zijn dacht ik. Zal voor alle zekerheid maar even tempen dacht ikd an zie ik dat mijn temp drastisch gedaald is en ik dus gewoon verder kan slapen, is ie 37.1 (gestegen dus) :(
    Nou toen maar even naar het toilet gehold en er was niks te zien. Weer naar bed verder geslapen tot kwart over 5, zelfde ritueel, zelfde temp. Toen weer doorgeslapen totdat de wekker ging om kwart voor 7 en weer dezelfde temp :(
    Dus toch gestegen. Mijn onigkrampen zijn ook al weer bijna weg en nog geen duivels te bekennen.... :rolleyes:
    Ik prent mezelf maar in dat ze vandaag toch wel zullen komen zodat het niet tegenvalt maar dat valt niet mee.

Meiden in ieder geval al bedankt voor jullie steun, zo sleep ik me er wel doorheen ;)

Hier mijn kaartje ( heb van FF weer een vip membership gekregen, en hij gaaf ook al meteen een mogelijke innesteling aan op de de 23 e dag :) )

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    spijkervrouwtje precies zoal afgesproken gestegen meid we houden moed

ah mooie dip en een nog mooiere stijging

stien neeeee meid komop zijn de duivels er al?

nou mijn eitje is op dag 13 als het goed is zit nu op dag 11 gister nog ff geklust (lief dacht dat het niet genoeg was en wekte me vannacht weer :))

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ah78, wow wat een stijging, ben benieuwd of je daar blijft , mooi hoor!

Stientje, heb een schouder klaar voor je meis, ga er maar lekker even op uit huilen :cry:
    dan lekker naar de gyn om je door hem aan dat wonder te laten helpen

Spijkervrouwtje, wow meis, nog steeds in de race dus! gaaf hoor, duim voor je vandaag!

Mijn kaartje:

Heerlijk voorspelbaar lijf heb ik!
    Alleen nou dat laatste stuk eens een keer goed afmaken ;)

Groetjes Monique

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    NEE STIEN! dat mag echt niet hoor!

10. patrien

patrien Niet meer actief

dit zegt genoeg. :( :(
    stien ik ga met je mee naar de volgende ronde.
    alhoewel ze er nog niet zijn, zegt dit voldoende

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier is mijn kaartje...word een beetje eentonig he? ;)

Toen ik zwanger was van mijn zoon ging het ook zo, elke dag 36,8...
    Ik begon toen net met tempen en wist nog niet dat ik zwanger was. Ik begreep van dat hele tempen dus geen bal...hahahah...zag geen stijging of daling....alleen een flat-line.. :)
    Ik ben toen vlak na mijn ongi zwanger geraakt en daarna pas gaan tempen...geen eisprong gezien dus...

Maar ik maak me gewoon op voor de ongi hoor. Buiten het feit dat ik heel erg zere boobies heb, voel ik verder helemaal niks...
    Ik ga er van uit dat ik doorga naar de volgende ronde, maar een klein beetje hoop blijft er altijd wel.. ;)

Er viel weer veel te lezen vandaag....
    @Stientje,...ik heb er geen woorden voor meis...herken de teleurstelling zo goed...ook al ben ik nog niet zo lang bezig. Dikke kus voor jou meis... :cry:
    @Toontje wat jammer meis, het zag er toch goed uit...
    @Monique, jij mag door naar de wachtkamer... :D
    @Spijkervrouwtje....dit lijkt me toch een zwangerschapskaartje hoor... :confused: Compleet met innestelingsdip!
    @Ah78, wat ga je hoog meis! Kzie je bijna niet meer... ;) :)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    NEEEEEEEEEEEEEEEE, Stien! Ik blijf hoop houden!

Spijkervrouwtje zit ook nog in de race!
    Toontje: zijn de duivels er al? IN ieder geval dikke knuf!
    SandraK: gaat goed!
    AH: gaat ook goed!

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    morgen meiden

Oh Stien en toontje, dat is niet de afspraak! Knufie's meiden........

Ah78 en psijkervrouwtje dat ziet er goed uit toch! Nu volhouden daarboven......

Sandra: dan moet het toch eigenlijk deze keer ook gewoon iets positiefs zijn die flatline van jou!

ALle andere wachters. tempers en klussers veel succes!

Ik ben nog altijd eitjes aan het kweken, hopelijk is er zaterdag wat meer te zien bij de gyneacoloog!

grtjs
    Twinny

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hallo Dames!

Stientje, Er zijn geen woorden voor….. Had zo gehoopt dat het nu eindelijk zover zou zijn voor jou! Ik hoop dat met een heel klein beetje hulp van je gyn je snel een klein wondertje mag verwelkomen!! Een hele dikke knuffel van mij!!!!

Toontje, Een hele dikke knuff voor jou!

Velobabe, ook voor jou zijn het spannende dagen, je temp is in ieder geval goed! Nu zo houden meid!

AH78, jij schiet lekker door zeg! :confused: Nu zo houden die temp!

Spijkervrouwtje, You go girl!! :whistle: Gaat de goede kant uit! Ik blijf voor je duimen!

Jackie, veel klusplezier nog!

Monique27, veel succes met wachten!

SandraK, Hoop doet leven en ik hoop met je mee!!!

Hierbij ook mijn kaartje! Hij wordt eentonig....

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@Stientje: ben wel blij dat alles in orde is meis. Maar idd, waarom duurt het dan zo lang? aaaah nee hé!!! nee nee nee nee, dat mag gewoon niet!! Ga je gelijk de gyn bellen voor een afspraak? wil nu wel eens weten wat hij dan nog voor mogelijkheden in petto heeft.
    @toontje: neeeeeeeeeeeeeee!!! Niet jij ook nog!!!! ik baal!! :confused: :( Zijn ze er al?
    @spijkervrouwtje: ik voel hier magische krachten van stien??? Heb je kaartje van vandaag gezien. Hou nog even vol meid.... het kan vriezen en dooien nog!!
    @monique: wow, ik denk dat hij morgen jouw eitje gaat aangeven??!!
    @velobabe: :confused: heel mooi kaartje zeg..... Aangezien je eitje 8 dagen geleden is geweest, even 14 dagen bij optellen, kom ik op een cyclus van weer 39 dagen. Zou ik het dan fout hebben?
    @gerrina: hoe is het met jou?
    @an: :) :) ik heb zo'n idee, dat ik weet waar het heen gaat... ;)
    @jackie: op naar eitje..... :D
    @Sandra: hihihi...... liever eentonig boven de lijn!! Maar ik zou hem bij jou ook wel weer eens omhoog willen zien gaan en dat ie daar dan constant blijft!! Had jij dat bij je vorige zwangerschap ook? dat is wel grappig aan de ene kant.... Ik blijf duimen hoor!
    @twinny: hier komen wat groeihormoontjes jouw kant uit, om een paar mooie eitjes te kweken.
    @zanoni: jij ook al zo'n flat-liner? ga je op naar een galactisch eitje dan?

Ik vind het vreemd dat ik wel die slijmprop voelde gaan op 2 oktober, maar dat ik nu met die ovu-testen geen eitje kan zien. Vandaag eens die van cb geprobeerd (ja,deze keer goed samengevoegd;)). Gaf duidelijk rondje aan, terwijl die van de site gisteren een behoorlijke streep aangaf (maar nog niet net zo donker als de controle streep).
    Pfff, gewoon nog een daagje of zo afwachten.....

Alle andere dames, die ik niet genoemd heb: ook heel veel succes en veel plezier.

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Toontje, neem jij mijn andere schouder maar

SandraK, dat is de goede instelling, denken dat je ongi wordt, maar stiekum toch hopen! gaat goed meis, nog even volhouden

Twinny, op naar een hoop goede eitjes!

Zanoni, beter zo als met een wiebel wabbel kaartje op naar een ei.

Ingemoppie, jij maakt er weer een moeilijke ronde van, maar als je naar je kaartje kijkt ook nog geen duidelijk ei, dus daarom misschien ook nog geen duidelijke ovutesten?

Groetjes en allemaal nog een fijne dag

Monique

17. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Stientje: Lieverd, ik heb zo met je te doen meid! :cry: Het is gewoon niet eerlijk, een hele dikke knuff voor jou!

Spijkervrouwtje: Ik duim voor je! Je kaartje ziet er mooi uit!

Jacki: Succes met klussen! :whistle:

Monique: Lekker hoog blijven!

Toontje: Dit is niet eerlijk! Een dikke knuff!

SandraK: Mooie strakke lijn!

Twinny: Hopelijk is er een prachtig ei te zien zaterdag! Duim voor je :thumup:

Ingiemoppie: op naar je ei!

Liefs An ;)

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel allemaal ... me eerste werk nu de batterijen uit me thermo halen en 'm in de onderste lade stoppen. Hij komt er nooit meer uit !
    'k Blijf jl nog wel volgen en reageren maar tempen doe ik nt meer ! Dinsdag nieuwe afspraak gemaakt bij gyn... eigenlijk had ie enkel plaats vr me 's avonds maar weg vergad vr mij nt mogelijk ! Gelukkig was ie zo lief om me er bij te nemen en heb nu afspraak om half 12.

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Stientje, wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kunt!
    Dikke knuff!

Liefs An ;)

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Stien, wat fijn dat je al zo snel terecht kunt! :D

Deel Deze Pagina