Mijn temp-kaartje lijkt nog een staartje te krijgen.... Ik heb er een stukje over geschreven in het 'zwangerworden-forum'... Het lijkt er namelijk op dat er zich een (tweede?) eisprong aandient... Ik had net slijm wat er glibberig/wittig uitziet en waar je toch wel heel erg draden van kon trekken....snap er dus nu geen hout meer van? :-s Dat zou dus een eitje op dag 24 zijn...geen ideeeeeee wanneer dan mijn NOD zou moeten zijn...
@stientje jeetje wat is dat kl*te zeg maar gelukkig kan je snel naar de gyn ik heb nog niet bijgelezen maar dat ga ik straks doen hier is mijn kaartje het ziet er niet uit maar ja liefs samantha
Hoi meiden even een teken van leven van deze kant. onze laptop is stuk dus vandaar dat jullie mij moeten missen. Ik zit nu even bij m'n ouders en hoop vanavond een leen laptop te krijgen... Mis jullie hoor! Stientje, klote voor je zeg. Even snel het Mirre verhaal....dinsdagavond laat een enorme slijm prop , kon er eindelijk eens draden van trekken, maar die dag had ik een negatieve digitale ovu test. Flink geklust die avond. Gisteren POSITIEF! Yes om 12 uur zag ik een smiley! Gisteren weer geklust! Joepie. Vandaag net een negatieve test dus ik ga ervanuit dat m'n ei geweest is!...of vandaag nog komt!? We hebben hem benut in ieder geval Temp is een raar verhaal nog steeds ..gisteren had ik 36,55 en vandaag 36,65 >>zou die niet veel meer omhoog moeten schieten na m'n ei!? Zodra ik weer een laptop heb zal ik weer ff meedoen met het kaartje. Liefs Mirre
haha samantha wat een kaartje ja als je maar je kruis krijgt he. pearly wat een lange cyclus zeg op naar je kruis meid Mirre fijn dat je juist geklust hebt hoop dat je mannetjes zaadjes je eitje hebben kunnen vinden
JA echt balen joh! En ben zowiezo een mega ongeduldig typje! Mijn Hubbie wordt gek van me Maar hoop mijn kruis toch binnen nu en 3 dagen te zien! Liefs Pearly
Ik begrijp het niet. Het kan echt alle kanten nog op. Normaal heb ik op 15 DPO mijn ongi. Dat is morgen. Ik ben benieuwd.
Ik temp rectaal! Iedere ochtend om 7 uur! Ik weet ook niet hoe het komt dat ie zo schommelt! Ik wordt er ook een beetje mismoedig van! Liefs Pearly
hoi sonja je kaartje ziet er ook niet slecht uit hoor........... ga voor je duimen dat ie iets stijgt en niet gaat dalen....... succes twinny
@ Stientje Heh bah. Kweet hoe je je voelt Echt kut meis. Hele dikke knuffel. Heel veel succes bij de gyn as Dinsdag @ Ah78 Hij gaat lekker de lucht in hoor, An. Op naar die roze of blauwe wolk @ Spijkervrouwtje Kaartje ziet er heel erg veelbelovend uit. @ Jackie Op naar je ei. @ Monique27 De mijne is ook altijd zo voorspelbaar. Nu maar hopen dat deze keer het laatste stuk helemaal goed komt. Duimen draaien. @ Toontje80 Ontzettend balen, meis. Jij ook een hele dikke knuffel @ Sandrak Ziet er goed uit. Als die flat-line en flat-line blijft kan je binnenkort aan je vreugde dansje beginnen. En een 2e ei? Misschien je kosmo-eitje?! Nou dan kan het toch niet meer missen heh @ Twinny Op naar een super ei. Hoop dat ze heel erg gewillig is deze keer @ Ingiemoppie Lekker door klussen. Kan je je ei in ieder geval niet missen Hoop dat je binnenkort een heel mooi kruis krijgt te zien. @ Mirre Goed geklust meis. Temp na een ei hoeft niet bij iedereen omhoog te schieten hoor. Niets om je zorgen over te maken. @ Marlene Spannend hoor. Hoop dat de wegblijven. @ Sonja Hij gaat lekker. En nu de lucht in!! Hier nog niets nieuws te melden. Zit gewoon te wachten tot ik opdroog zodat ik weer aan de klus kan.
tjee, nog steeds geen duvels te bekennen. ik weet dat ze komen dus laat maar komen (doe het dan ook maar gelijk voor iedereen die ze niet wil hebben. dan zijn die mooi zwanger)
tjeee... gerrina, hoe lang duurt het nog bij jou? ik stuur hier even een super absorberende tampo, dan ben je er in 1x vanaf en kan je lekker aan de klus. Toontje: nog steeds niet? pffffffffff...... raar hoor, je zou er haast weer hoop van krijgen :
Verhip.....mijn kosmo-eitje valt tussen 8 en 10 oktober... Ben alleen niet zo goed in Duits, dus wat er nu precies staat....geen idee! Ik zag alleen de data....